-Igen,leszek a barátnőd!-ezt a kijelentésemet egy hatalmas nagy ölelés és hosszas csók csata követte.
Nem zavartattuk magunkat, mivel a gépen utazott még Harry managere és azok az emberek akik hangszerrel kísérik végig a koncerteken.
Már akkor gondoltam, hogy valamit szeretne, amikor megláttam a rózsa szirmokkal teleszórt repülőt.
Nagyon boldog vagyok, hogy őt a barátomnak mondhatom. Bár félek, hogy a rajongói miként fognak reagálni a hírre, miszerint a kedvenc énekesük már nem szingli. Biztosan lesznek olyanok akik, örülni fognak, leszek olyanok is akik, majd beleássák magukat a magánéletembe.
Ezek még talán az elviselhetőbb kategóriákba tartoznak, de ott vannak azok akik szerint biztosan csak a hírneve kell meg a pénze.
Ezek a gondolatok már most szöget üttöttek a fejemben pedig még egy órája sem vagyunk együtt.
Megpróbálok nem ezekre gondolni. Azt sem tudom, Harry mikor akar felvállalni a nagyközönség előtt. Nekem mindegy mikor teszi meg a lényeg, hogy vele lehessek.
Még nem érzem azt, hogy totálisan szerelmes vagyok belé, mert nem. Többet érzek iránta, mint szimpla barátság. Ezért is mondtam neki igent. Vele biztonságban érzem magam. Mellette önmagam lehetek, nem kell szégyellnem semmit bármit elmondhatok neki, ő meghallgat. Ez fordítva is igaz, rengeteg mindent elmond nekem.
Úgy hiszem az csak mégjobb, hogy Emma kedvel engem és én is őt.
Mindezek után leültünk egy-egy ülésre. Elővettem a laptopomat és beléptem a sorozatbarát fiókomba, azzal a céllal, hogy bevezetem Harry-t a Vámpírnaplók világába. Egyszer említette, hogy nem szeret sorozatokat nézni. Most ezen változtatni fogunk.
-Ne már!!Most tényleg ezt fogjuk nézni?
-Igen. Mire újra Londonban leszünk a megszállottja leszel. Ezt garantálom.
-Jajj! Csak el ne szállj itt az egód miatt...
-Mondod ezt egy repülőn.
-Jól van na...
-Naa ne durcizz!
-Vagy várjál lehet nem is a kerozin hajtja a gépet, hanem a te egód!
-Mikor lettél te ilyen pimasz?
-Mindig is az voltam.
Adtam neki egy csókot és elkezdtük nézni a legelső részt.
Valahol a harmadik és a negyedik rész fele bealudtam. Harry cirógatására keltem fel.
-Jó reggelt Szívem!
-Jó reggelt! Már meg is érkeztünk?
-Igen, bár majdnem végig aludtál az úton. Egyedül kellett néznem a sorozatot- itt lebiggyesztette a száját, mintha olyan nagy dolog lenne.
-Mennyit néztél belőle?
-Hát te a harmadik rész végén aludtál be és én utána a tizedik elejéig tudtam csak, mert mindjárt leszállunk.
-Egészen eddig sorozatot néztél?- felnevettem, mert tudtam, hogy tetszeni fog neki.
-Meglehet. De hé ne nevess már. Tudod milyen jó?!
- Jó bocsi. Képzeld én is tudom, mert már láttam az összes epizódot.
-Mi? Te láttad az összes részt?
-Ezt mondtam az előbb, nem?
-De.
-Na akkor meg minek kérdezed meg?
-Sajnálom csak fáradt vagyok..
-Nincs baj Szívem majd alszol a hotelban.
-De az még messze van.
-Akkor anyuéknál csinálok neked egy kávét! Mit szólsz?
-Egy Istennő vagy Nessa!
Először a hotelbe mentünk lepakolni a cuccainkat, onnan pedig anyáékhoz. Láttam Harry-n, hogy izgul, de szerintem nincs miért.
Szerintem Zack jobban ki fogja vallatni, mint John. Az öcsém az eddigi fiúimat mind megfenyegette hogya nem bánnak velem jól, vagy ha csak megbántanak akkor elveri az illetőt. Igaz az első barátomat amikor otthon bemutattam akkor még csak másodikas volt.Mondjuk, remélem most egy kicsit vissza fogja fogni magát, mert ismeri Harry-t.
A kocsiban bátorítóan megszorítottam a kezét ösztönzés képpen.
-Harry... Nem kell izgulnod. Lerí rólad, hogy nagyon izgulsz. Nincs miért. Anyától és John-tól nincs miért tartanod. Zack-et ismered és ez jó pont. Nálunk ő az aki helyre rakja a pasikat körülöttem.
-Megpróbálok lenyugodni. Amúgy Zack bír engem, hiszen segített az első randinkban is. Emlékszel?
-Igen emlékszem. Bár nem is volt olyan régen.
-Tudom. Ez az a ház igaz? - sóhajtott egy nagyot amint kinézett az autóból és meglátta azt a házat amihez a cím GPS vezetett minket.
-Persze ez az! Gyere menjünk be.
-Oké
Mivel a legutóbbi ittlétemkor kaptam kulcsot a kapuhoz és a házhoz is könnyűszerrel bemehettünk.
- Halihó!Anya megjöttünk.
YOU ARE READING
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...