2.rész

90 7 0
                                    

Sajnos vagy nem sajnos ez csak a nagyobbik csoportommal van így. Ugyanis a kissebbek inkább veszekednek. De nem is olyan kis aranyos veszekedések ezek. Nem. Ezek olyan veszekedések, hogy forgás közben kirúgja a másik lábát valakinek azért mert, nem tetszik neki a tornadressze. Igen ez elég sokszor megtörténik. Körül-belül minden második héten legalább háromszor. Na de ennyit a táncosaimról.

Először a nagyok edzése majd később a kicsiké, amire remélem benéz Emma is.
A lányok nagyon ügyesek voltak. Most jöjjenekna kicsik. Kimentem a szekrényekhez a pénztárcámért, hogy vegyek egy forró teát. Miközben visszafele mentem, immáron egy gőzölgő zöld tea társaságában megláttam Harryt, ahogy aranyos kis tornadresszbe és harisnyába bújtatott Emma kicsiny kezeit fogva közelednek felém. Hatalmas mosolyt eresztett meg a kis csöppség, amit észrevett.
-Sziasztok!
-Szia
-Annyira örülök, hogy eljöttetek-nevettem fel vidáman
-Igen én is! Ki nem hagynám ! -kezdett el örvendezni Emm
-Muszály volt. Tegnap óta ezzel piszkál,hogy mennyire szeretne eljönni! Nem tehettem mást, mint, hogy elhozom-nézett rám Harry
-Szerintem nagyon jól tetted !
-Igen szerintem is !-tette fel a kezét Emma is. Mi csak jót derültünk rajta.
-Na és Harry, te is megnézed az edzést?
-Naná! Ki nem hagynám!
-Szuper! Gyertek 5 perc és kezünk. Ide rakjátok le a ruhátokat és a cipőt is vegyétek le légyszi!-mutattam egy szürke kicsit nagyobb szekrényre.
-Jól van gyerekek ! Ma Harry és Emma megnézik az edzést. Arra kérlek titeket, hogy ez ne feszélyezzen benneteket! Tegyetek úgy, mintha itt sem lennének! Oké?
A legtöbben csak bólogattak és már el is kezdtük a bemelegítést. Néha ránéztem Emmára akinek csak csillogtak a szemei attól, amit a balett iránt táplált. Harry csak nagyokat nézett, mikor a csupán 5-6 éves kislányok előadták a koreográfiát, amit múlt héten tanultak.
Edzés után Emm azt akarta, hogy már holnap kezdhessen. Így hát elintéztük a papírokat, elmondtam melyik napokon és mikortól lesznek az órái és, hogy miket kell hozni. Kapott külön szekrényt is, mint mindenki más. Jó volt látni azt, hogy mennyire pozitívan áll a dologhoz. Harry kapott egy telefonhívást. Elnézés kért és kimenet telefonálni. Addig én karon ragadtam Emmát és körbevezettem az épületben. Mikor visszaértünk, Harry már várt ránk.
-Azt hittem már itt hagytatok! - mondta mind ezt eszméletlen cukin, ahogy durcáskodni próbált.
-Nem hagytunk itt, csak körbe vezettem-montam neki, hogy nyugodjon le egy kicsit.
-Figyelj Vanessa lehetne egy kérésem?
-Persze
-Nem lenne baj, ha te vinnéd haza Emmát és nálad lenne max másfél órát? Most hívtak a stúdióból,hogy be kell mennem, mert valamit elcsesztek az új számmal.
-Dehogy lenne baj! Legalább jobban meg ismerjük egymást! Igaz Emm? -kérdezem a kis pöttön leányzótól.
-Tényleg megtennéd? Nagyon hálás lennék érte!
-Persze! Nem nagy ügy!
-Köszönöm! De nekem mennem kell sziasztok!
-Jól van szia. Emm elkísérsz a cuccaimért ?
-Igen.
-Oké akkor gyere utánam!

Miután összeszedtük a cuccaimat elindultunk hozzám, közben azt beszéltük, hogy mi legyen a vacsora. A maradék rántott sajtot fogjuk megenni rízzsel. Amikor hazaértünk megvacsoráztunk és leültünk mesét nézni. Emma kívánságára Garfield-ra esett a választás. Nem volt vele semmi bajom, mivel imádtam. Közben lejött az én kis öcsikém is és úgy néztük a dagatt macskáról szóló rajzfilmet.

Végzetünk/Harry Styles/Where stories live. Discover now