10. rész

49 2 0
                                    

Harryéknél mutattam néhány képet a macskámról. Emma nagyon bezsongott tőle, ezért átmentünk hozzám hogy megnézhesse a cicát. Harry nagy örömére Emm is szeretne egy háziállatot.

Mondjuk nem értem miért nem a szüleiknél lakik Emma. Lehet, hogy kései gyerek de szerintem nem annyira, hogy ne tudnák felnevelni az egészségi állapotuk ellenére is. De nem az én dolgom szóval nem értem miért foglalkozom vele. Talán azért mert kezdek többet érezni Harry iránt.

Igen bevallom többet érzek, mint barátság. Mondjuk a kapcsolatunk a kezdetektől fogva nem a baráti zónába tartozott. Szeretnék benne megbízni úgy, mint Loriban. Úgy gondolom, hogy a párom ne csak a szerelmem legyen hanem a lelki társam és a legjobb barátom is egy személyben, akit mindennél jobban szeretek. Ha nem bíznánk egymásban száz százalékosan akkor nem biztos, hogy olyan felhőtlen és boldog kapcsolatunk lehetne.

A randi és a macskázás után már tényleg nagyon fáradt voltam, ezért elköszöntem Harrytől és Emmától. Otthon megfürödtem és Hógolyóval a nyomomban befeküdtem az ágyamba. Amióta velem van ez a cica soha nem alszom egyedül, mindig a fejem fölött a párnámon foglal helyet azért, hogy a legédesebb álmait álmodhassa. Ezáltal mindig kiebrudal a párnámról de nem bánom mert nagyon aranyos és szeretek a dorombolására elaludni. Nem véletlen mondják, hogy a befogadott állatok a leghálásabbak.


Másnap reggel a telefonom csörgésére keltem fel. Anya hívott.
-Szia anya! Remélem fontos, mert itt még csak fél hat van.- hát igen nem igazán szeretem ha felébresztenek.
-Sajnálom Kincsem! De ez tényleg fontos.
-Miről van szó?
-Igazából az egyik amszterdami modellem várandós lett, tudod az aki balettozik...
-Igen tudom már találkoztunk egyszer kedves lány gratulálok neki. De nekem ehhez mi közöm van? Vagy csak azért hívtál, hogy ezt elmondjad?
-Átadom. Nem, nem ezért! Azt szeretném kérdezni, hogy elvállalnál-e egy fotozást? Magas vagy az arcod is megfelelő a test alkadodról nem is beszélve. Más modellt nem találok két nap alatt aki balettozik, mert ez egy balettos fotó sorozat lenne. Nem mellesleg rengeteg pénzt is kapnál érte...
-Anyu, ehhez még nagyon reggel van. Tizenegy óra felé felhívlak jó? Addig küld át az információkat a fotózásról oké? Még átgondolom.
-Jajj Szívecském köszönöm! Mindjárt küldöm is!
-Még nem mondtam igent!
-De nemet sem...
-Jó oké tudom szia- ezzel meg is szakítottam a hívást.
Nem elősször kérnek tőlem ilyesmit, hogy modellkedjek. Az nem az én műfajom lenne. Bár egyre jobban kezd megjönni hozzá a kedvem.

Első sorban Lorit kell kikérdeznem, hogy mi a véleménye az egészről. Ugye ő már régóta ebben a szakmában dolgozik és imádja. Voltam már pár divatbemutatón amin ő is végig vonult a kifutón. Majdnem az összes lány csont és bőr volt, én nem szeretnék így kinézni. Oké tény és való, hogy nem vagyok kövér de nem is modell alkat. Mondjuk anya olyan manökeneket keres akik nem úgy néznek ki, mint valami csontkollekció.

Aztán ott vannak az edzések és a kávézó. Hogyan fogok annyi szabadságot kérni? Nagyon szeretek ott dolgozni, kedvesek a kollégáim és a főnököm is. Nagyon át kell gondolnom mindent.

Anya nem hazudott. Amíg lefuttattam az elmémben az előbbi gondolataimat, addig ő át is küldött minden információt. Ez állt az SMS-ben:

Helyszín:Amszterdam, Nemzetközi Modell Ügynökség fotó stúdiója

Időpont: 2019. 06. 16-17.
Szombat:- 9:00-11:35  fotózás
                  -11:35-12:15  ebéd szünet
                  -12:15-17:00 fotozás
Vasárnap: ugyan ez a napirend!!!
A szállást és a repjegyet az ügynökség állja de ha szeretnél nálunk is  aludhatsz!
Gondold át légyszíves!    
Puszi: anya

Végülis hétvégén van és akkor nem kell a kávézóba mennem és óráim sincsenek. De azért felhívom Lorit.

Pár csengés után fel is vette.
-Remélem fontos és azért ébresztettél fel Nelly!- ő sem rajong azért, mert felébresztik.
-Igen drága Loretta nagyon fontos dolog miatt hívlak!
-Jézusom ugye nem vagy terhes?!
-Mi? Hát te hülye vagy! Képzeld anya felkért modellkedni, mert a balettos modellje lett terhes és nem én. És nem talált másikat aki balettozik és reggel ezzel a hírrel fogadott. Kérlek segíts!!
-Ez így egyszerre sok volt.
-Kösz...
-Naa! Nyugi! Szerintem vállald el nem vesztesz vele semmit. Kipróbálod magad ebben a szakmában és ha meg nem tetszik akkor meg nem is kell ezt csinálnod.
-Akkor szerinted vállaljam el?
-Fhuu de nehéz eset vagy basszus ezt mondtam!
-Jól van na! Nem kell leharapni a fejemet csak biztosra akarok menni.
-Igen drága tudom és vállald el, kapsz érte egy valag pénzt is, csak jól jössz ki belőle.
-Köszönöm Lori! Nagyon sokat segítettél, imádlak!
-Én is téged, de most haggy aludni, puszi!
-Okés, puszi!

Tényleg sokat segített és igaza van nem vesztek vele semmit. Írtam anyának hogy elvállalom. Azonnal felhívott és megbeszéltünk mindent a fotózással kapcsolatban. 
Holnap pedig elújságolom Harrynek a nagy hírt. Nagyon izgatott vagyok a véleménye miatt,meg az egész modellkedés is rátesz egy lapáttal az idegrendszeremre.

Végzetünk/Harry Styles/Where stories live. Discover now