Apró puszikra ébredtem fel. Harry az arcom minden pontjára adott egyet. Mosolyogva nyitottam ki a szemeimet. Megfogtam az arcát és megcsókoltam.
-Jó reggelt Harry!
-Jobbat Életem!
-Akkor a legjobb amikor a te csókjaidra ébredek fel.
-Akkor ezentúl mindig így foglak felkelteni.
-Megbeszéltük.
-Mit szeretnél reggelizni?
-Hmm... Talán pirítóst lekvárral és narancslével. Vagy kávéval. Nem, inkább mind kettővel, úgy a legjobb.
-Rendben. Megcsinálom addig öltözz fel.Ahogy Harry mondta felöltöztem. Sima fekete jóga nadrágot és egy vörös crop toppot vettem fel. Sminket most sem használtam, hiszen majd a fotózáson úgy is szépen megcsinálják.
Sajnos a mai délelőttöt Harry nélkül kell kibírnom. A koncert helyszínére hivatalos, hogy a hangosítást és egyebeket leellenőrizze. A főpróbára fogok oda érni. Eszméletlenül várom már, hogy hallhassam a hangját.
Délben-az ebéd szünetemben-apa felhívott. Az még nem is lett volna furcsa mivel fényévente egyszer szoktunk telefonálni. Pontosabban három napja beszéltem vele azzal kapcsolatban, hogy ide jövök a -most már- a barátommal. Néhány utcával arrébb lakik a nőjével együtt, hogyha nagyon beszélni szeretnék vele, ami valljuk be ritkán van, akkor átmegyek hozzájuk. Nem szoktunk telefonálgatni, de azért felvettem a telefont.
-Szia apa mizu?
-Drága kislányom te csak ne sziázzál itt nekem mit képzelsz magadról? Mégis hogyan gondoltad te azt, hogy egy híres kis faszkalappal utazol el egy másik kontinensre?
-Apa neked meg mi a bajod? Ittál?Vagy be vagy lőve? Mondtam neked, hogy Amszterdamba jövök. Nem értem mi a szar bajod van már megint. Amugy meg itt van anya is. Semmi bajom nem lesz. És milyen híres faszkalapról beszélsz?
-A te kis barátocskád Harry Styles. Ő a pasid? Azt hiszed, hogy jó vagy hozzá? Szerinted megmarad egy olyan cafka mellett, mint amilyen te vagy? Alexa látott rólatok pár képet amin egymás kezét szorongatva mentek ki egy épületből.
-Hát persze, hogy Alexa, mindig csak ő! Nem veszed észre, hogy teljesen elmarsz minket magad mellől?! És mi az, hogy cafka? A lányod vagyok nem egy utca sarki! Semmi jogod nincs felháborodni mivel amennyit foglalkoztál velünk az elmúlt három hónapban, mint egy döglött léggyel. És ha most megszakítom a hívást és ignorálni foglak ne lepődj meg.Ez a szép kis veszekedés az apámmal rányomta a bélyegét a napomra. Anyának persze elmondtam. Kapva az alkalmon, hogy most én is haragszom apára ő is elhordta minden szarnak. Azt is megtudtam, hogy két hónapja nem fizeti a gyerektartást, amit Zack miatt kellene neki fizetni. Annyira de nagyon felhúzott, hogy a tánc is csak részben tudott megnyugtatni. Mindennél jobban vágytam Harry ölelésére, hogy magamba szívhassam az illatát. Már csak pár óra és láthatom.
A fotózás viszonylag gyorsan elment és valamennyire le is foglalta az agyamat és nem gondoltam az apámra.
Ebben a kettő napban nagyon megtetszett a modellkedés. Szerintem folytatni fogom. Hiszen rengeteg új lehetőséget rejt, rengeteg új embert megismerhetek, rengeteget utazhatok, és talán még Lorival is többet találkozhatunk. Baromira hiányzik a legjobb barátnőm. Márcsak egy hónap és újra haza jön. Baromi sok mindenről lemaradt. Ezért biztos fogunk tartani egy csajos napot, amikor elmeséljük egymásnak az elmúlt időben történt eseményeket, még akkor is hogyha üzenetben már megosztottuk egymásnak. Felzabáljuk a kedvenc éttermünk kínálatát és elköltjük a fél vagyonunkat ruhákra és minden féle szarságra. Általában ez szokott történni miután Lori haza jön egy hosszabb utazásról.
Harry egyik testőre jött értem. Amikor odaértünk Harry még a színpadon gyakorolt a zenekarával. Gondolom a hangszereket állították be, hogy megfelelő legyen. Az aréna nézőterén rengetegen sürögtek-forogtak, a kábeleket helyezték szét és a közönségnek helyet csináltak. Nem tudom mióta pakolhatják onnan a székeket, mert az egész aréna tele volt velük. Mostanra pedig csak oldalt van még talán 100-120 darab.
Amint észre vett Harry oda jött hozzám. Az arckifejezésemből egyből levágta, hogy történt valami, pedig tényleg igyekeztem azért, hogy ne látszódjon az arcomon a néhány órával ezelőtt történtek.
-Szia Baba! Mi a baj? Látom a szemedben, hogy szomorú vagy...
-Szia Szívem! Majd a koncerted után elmondom ígérem. De most szükségem van az ölelésedre.Harry nem kérdezett semmit csak megölelt.
Elkezdődött a koncert. Végig néztem ahogy Harry felveszi a kék szerelését. Ismét furcsa ing volt rajta, mint mindig. De ez most nem mintás volt. Azokat mindenki csak fura mintás ingnek nevezi. Ez az ő stílusa, nem tudnám elképzelni őt sima fekete farmerban és egyszínű pólóban, sem a színpadon, sem a hétköznapokban. Az teljesen nem ő lenne.
Egyszerűen imádom ahogy a színpadon van, ahogy elvarázsolja a közönségét, ahogyan beszél, ahogyan énekel, az egész lényét imádom.
A színpad mellől néztem a koncertet kettő biztonsági őr között. Harry néha-néha oldalra pillantott, hogy ott vagyok-e még és,hogy minden rendben van-e.
Minden rendben van amikor ő a közelemben van. Azt hiszem végérvényesen és visszavonhatatlanul beleszerettem Harry Styles-ba.
YOU ARE READING
Végzetünk/Harry Styles/
FanfictionHarry és Vanessa rögös szerelmi története. Tele izgalmas eseményekkel és titkokkal. Vajon mi lesz kettejük szerelmével? Együtt maradnak a titkok ellenére? Harry mikor árulja el szerelmének ki is az az Emma? Tarts velük és megtudod! -El akarom venn...