15.rész

40 3 0
                                    

A koncert és a rajongókkal való fotózkodás után visszamentünk a hotelbe. Még aznap haza kell utaznunk Londonba. A repülő utat mindketten végig aludtuk.

Amint leszálltunk a gépről mentünk is a macskámért. Az már más kérdés, hogy apa mennyire örült nekünk este tizenegykor. Azt hittem megint veszekedni fogunk. Hála az égnek nem így lett. Lehet, hogy azért ,mert Harry a kocsiban várta meg míg összeszedem a cicám cuccait, ezalatt az etető tálkáit, a fésűjét és az alom tálcáját értem. Nem volt semmilyen veszekedés csak köszöntünk a másiknak és már mentem is vissza a kocsihoz.

Lori haza látogat pár napra. Már nagyon hiányzik és rengeteg mindent meg kell beszélnünk.
Úgy beszéltük meg hogy kimegyek érte a reptérre és onnan együtt megyünk hozzá. Tartunk egy hosszú és tartalmas pizsi bulit.

Este fél tíz lehetett amikor Lorival beestünk a háza bejárati ajtaján. Útközben vettünk rengeteg csokit és legaláb 4 doboz fagyit. Gyorsan ledobtuk a cuccokat és Netfilxen bekapcsoltuk az Euphoriát.
-Na és mesélj Vani mizu van azzal a szomszéd sráccal?
-Hát igazából pár napja már együtt vagyunk.
-Nahát gratulálok csajszi!-egyből felderült és a nyakamba csimpaszkodott.-Gyerünk avasss be a piszkos részletekbe.
-Ugye volt ez a fotózás Amszterdamban és neki is ott volt koncertje ezért elmentem vele a magángépével. Amikor felszálltunk a gépre akkor láttam meg, hogy egy kör alakú asztalhoz vezet egy rózsaszirmokból kirakott kis ösvény. Mennyei volt a vacsi. Miután megettük a kaját akkor elkezdtünk úgy igazán mindenféléről dumálni és egyszercsak megkérdezte.-hadartam el neki egy szuszra.
-Jézusom ez nagyon romantikus!!!-Lori teljesen elolvadt.
-Tudom, és olyan figyelmes, kedves, aranyos, és teljesen oda vagyok érte.
-Látszik rajtad, teljesen kivirultál.
-Ne csak rólam beszéljünk veled mi történt mostanság?-vontam fel a szemöldökömet.
-Igazából nincs senik... Mármint oké akadnak fiúk akik randizni hívnak. Néha el is megyek némelyikkel, de egyikük sem fogott meg. Valami hiányzik belőlük. 
-Hmm...Teljesen értelek. Én is így voltam, addig amíg meg nem jelent Harry az életemben. Szerintem ne keresd a szerelmet, mert akkor csak azért sem fog jönni. Ha meg nem keresed akkor hirtelen a semmiből fog felbukkanni valaki akiért megérte a várakozás.
-Értelek. Talán igazad van. Most amúgy is a karrieremmel szeretnék foglalkozni.
-Mesélnél nekem a modellkedésről? Úgy döntöttem, hogy komolyabban szeretnék vele foglalkozni...
-Édes Istenem!!! Végre megjött az eszed!!! Mindent elmondok amit csak szeretnél!!!

Az este folyamán rengeteget beszéltünk rengeteg dologról. Már nagyon hiányzott egy ilyen csajos este a legjobb barátnőmmel. Mindketten segítettünk egymásnak a magánügyek lebonyolításában.

Másnap délelőtt a házban takarítottam, mert sajnos nagyon elhanyagoltam a porszívózást és a mosogatást is. Éppen végeztem a takarítással ezért elkezdtem készülődni az edzésre. Direkt jóval korábban megyek be, hogy tudjak gyakorolni a versenyre. Konkrétan még a koreográfia sincs készen. A szemöldökömet formáztam amikor megcsörrent a telefonom. Lori hívott.
-Sziaaaa csajsziiiii van egy oltári nagy ötletem.
-Szia, jól vagyok köszönöm a kérdésed, te hogy vagy?
-Jajj hagyjál már, most fel vagyok spanolva.
-Akkor mondjad mi az az oltári nagy ötlet!
-Már vártam mikor kérdezed meg.
-Akkor most mondod vagy sem?
-Jól van na! Azt találtam ki,hogy ugye neked kell csináltatni portfóliót és hogy lehetne közös fotozásunk. Mármint ugye már van szerződésed és csak alá kell írnod, és utána már csinálhatnák is az albumot. Beszéljünk a menedzserekkel és ez neked lehet egy jó promo mivel ugye én egyre híresebb vagyok ez így neked is jól jönne. Ma mit szólsz?
-Nem rossz ötlet, sőt kifejezetten jó, ahhoz képest, hogy tegnap döntöttem el véglegesen. A menedzserem még csak nem is biztos, hogy ő lesz akit anya mondott.
-Hidd el, hogy ő lesz az. Az anyukád nagyon érti a munkáját. Nem csoda, hogy engem is ő fedezett fel, mint modellt.
-Jól van akkor szólók Jeff-nek, hogy van egy ilyen ötletünk és, hogy szeretném alá írni a szerződést.
-Remek!Imádlak. Majd akkor írj, hogy mit mondott. Okés?
-Okés. Szia!

Néha még mindig elcsodálkozom azon,hogy mennyi energiája van ennek a csajnak. Ahogy mondtam Lorinak is felhívtam Jeff-et a döntésem felől és hogy van egy remek ötletünk. Azt mondta előszőr látni szeretné Lorit élőben is és csak az után dönt a közös fotózást illetően. Afelől pedig nagyon örült, hogy szeretném alá írni a szerződést. Megbeszéltük,hogy holnap délután egykor találkozunk hárman és akkor írom alá a papírokat is.

Sajnos Harry-vel nem tudtunk találkozni, mert el kellett utaznia az új albumja miatt. Amiről egyébként semmit nem tudok, mert meglepetésnek szánja. Bár még több hónap van a megjelenéséig ő megsem mond róla semmit. Pedig amilyen feledékeny vagyok simán elfelejtem, hogy mit mondott róla. Tudom ez egy kicsit búnkon hangzik de így van. A hosszútávú memóriám nem  a legtökéletesebben működik ellenben a rövidtávú memóriámmal. Amíg iskolába jártam elég volt óra előtt néhányszor átolvasnom az anyagot és simán meg tudtam írni a dolgozatot. Sajnos ez nem működött mindig jól. Például matekon amikor egy-egy szabályt szóról-szóra vissza kellett mondani. Olyankor mindig megkapta, hogy nem tanulok.  Bár általában mindig próbáltam úgy tanulni, hogy jobban megragadjon de nem mindig sikerült.      

Végzetünk/Harry Styles/Where stories live. Discover now