6.rész

56 7 0
                                    

Harry illedelmesen kinyitotta előttem az autó ajtaját, amit megköszöntem neki. 20 percet mehettünk autópályán, amikor lekanyarodtunk egy földútra. További 10 perc elteltével beértünk egy erdőbe.

-Harry...ugye nem megerőszakolni akarsz, amiért ilyen eldugott helyre megyünk? Mert ha igen, csak szólok, hogy nem fog sikerülni!-mondtam neki teljesen komolyan de a végére már mosolyognom kellett az arcát látva.
-Nem ilyen helyre viszem azokat a lányokat, akiket meg akarok erőszakolni. Ide csak csinos lányokat hozok.-felelte  teljesen komolyan.
-Hogy aztán megölhesd őket?- vontam fel az egyik szemöldökömet.
-Nem vagy te egy kicsit paranoiás?
-Lehetséges. Bár szerintem inkább csak sok filmet nézek amiben elrabolják az embereket.-vontam vállatt.
-Biztos vagyok benne!- majd leparkolt valahova- Megérkeztünk! Remélem tetszeni fog!
Ismételten kinyitotta az ajtót előttem amit megköszöntem neki.

Ez a hely egyszerűen fantasztikus! Egy hatalmas fenyves vett körbe minket. Ennek az erdőnek a közepén egy kristálytiszta vízű tó, amibe a vízesés juttatja a vizet. Közvetlen a tó partján egy hatalmas magányos fűzfa. Nem hittem volna, hogy fenyőfák között megél egy fűzfa. Az előbb említett növény alatt egy aranyos kis piknikhez való dolgok voltak elhelyezve.

Egyszerűen meseszép helyre hozott Harry. Tökéletesen jó volt, mivel nem szerettem volna puccos étterembe menni, sem pedig a tengerparton sétálgatni mint a kamaszok.

-Ez valami csodaszép!- a fejemet Harry irányába fordítottam és egy puszit nyomtam az arcára. Egy hihetetlenül aranyos mosoly keretében válaszolt.
-Nagyon örülök, hogy tetszik.
-Az nem kifejezés mennyire!
-Gyere, üljünk le enni.
-Oké- megfogta a kezem és odavezetett a plédhez.

Egy kicsit nagyobb kosárból előpakolt több féle ételt. Először mini hamburgereket majd csokis muffint és epret tejszínhabbal. Imádom a kettőt együtt. Inni valónak pedig colat és vizet.
-A kis hamburgereket Zayn segítségével csináltam. Nem dicsekvésből, de szerintem baromi finom lett.- majd átnyújtott egyet a többi közül. Ő is megfogott egyet és egyszerre haraptunk bele.
-Hmm...ez tényleg nagyon jó lett!
-Én megmontam neked. Amúgy biztos vagyok benne, hogy jól kijönnél Zaynnel.
-Akkor majd bemutatsz neki?
-Persze! Valamikor összehozunk egy találkozót.
-Oké.
Ezután folytattuk az evést miközben beszélgettünk. A tejszínhabbal néha összekentük a másikat, amin jókat nevettünk.

-Mivel itt van egy csodálatos tó, nem lenne kedved fürdeni benne?- kérdezte miután befejeztük az evést.
-Nem fogok pucéran fürödni az biztos!
-Igazából bátorkodtam megérni az öcsédet, hogy hozzon le nekem egyet a tieid közül míg nem láttad. Ugye nem gond?- nézett rám bűnbánóan. Mintha olyan nagy bűnt követett volna el azzal, hogy rakott el fürdőruhát.
-Dehogy baj! Amúgy meg szerintem ez mutatja ki mennyire figyelsz mindenre, ami szerintem nagyon vonzó tud lenni egy emberben.- ezt a mondatod végig a szemébe nézve mondtam neki.

Mikor rájöttem mit is mondtam, lehajtottam a fejem, hogy ne lássa az elpirult arcomat. Már arra a gondolatra is elpirulok, mikor csak eszembe jut, hogy néhány perc múlva látni fog bikiniben.
- Ezt örömmel hallom! Na de most öltözz át gyorsan!
Az autónál odaadta a bikinit. Amíg a kocsi mögött átöltöztem, Harry összepakolta a megmaradt kajákat. Miután én végeztem, Harry ment átvenni a ruháját. Addig csináltam pár képet erről a csodás helyről.

Harry is végzett. Mikor kikerült az autó takarásából megláttam az elképesztően kidolgozott felsőtestét és a rengeteg tetoválását. Ő sem tétlenkedett gyorsan végig mért.
-Jól áll a vörös szín! És ez a bikini... csodás belátást nyújt.- a bókjába újfent belepirultam.
-Köszönöm! Miért van ennyi tetkód? Mármint ne értsd félre,nagyon jók meg nagyon tetszenek, de miért van ennyi?
-Igazából néhánynak van jelentése. Bár sok olyan van, amit csak úgy csináltattam mikor még együtt volt a banda.
-Értem...
-Te nem szeretnél tetoválást?
-Nem. Inkább piercinget. Az orromba, párat mindkét fülembe és lehet, hogy majd a számba és a köldökömbe is. A fülembe biztosan megcsináltatom még az ősszel.- és ez így is van, már nagyon régóta szeretnék pc-t.
-Na most megleptél! Nem gondoltam volna rólad. Ha szeretnéd majd elkísérlek!
-Annak nagyon örülnék. A legjobb barátnőm nemsokára elmegy két hónapra New Yorkba és egyedül nem mernék elmenni.
-Oké ezt megbeszéltük. Gyere menjünk a vízbe!
Tökéletes volt a víz hőmérséklete a fürdéshez.

Éppen a víz alól jövök fel amikor Harry megfogja a derekamat és maga felé fordított. Éreztem a vizes nyakamnál a forró levegőt amit kifújt az orrából. Jobb kezével megemelte az államat és a szemembe nézett, amolyan biztosan szeretnéd-e nézéssel. Csak egy aprót bólintottam és már ajkait az enyémek ellen nyomta. Vad csók csatánknak hangos trappolás vetett véget. Nem tudtuk, hogy ki vagy mi az ezért körbe néztünk. A tekintetünk egy kis őzgidán állapodott meg. Mosolyogva néztünk össze és a kicsi  vízeséshez mentünk. Nagy meglepetésünkre egy közepes méretű barlanggal találtuk szembe magunkat. Nem volt kérdés azzonnal bementünk.

Mivel már régen lement a nap ezért kellemes homályban  beszélgettünk és nevettünk. Egyszóval nagyon jól elvoltunk. Mikor már kezdtünk fázni, vissza mentünk az autóhoz és átvettük a ruháinkat. Közösen elpakoltuk a piknikhez használt doldokat és haza mentünk.
Az út hazáig kellemes csendben telt. Néha hangosan énekeltük vagy éppen dúdoltuk a dalokat amik a rádióból szóltak.

A kapunk előtt csókkal köszöntünk el egymástól, miután megköszöntem neki a csodás estét. Amint beléptem a házba nem várt személyek fogadtak...

Végzetünk/Harry Styles/Where stories live. Discover now