Hromy nebo Blesky

174 13 4
                                    

V kuchyni nebylo veselo jako před schůzí a Pánvičkovi se nelíbilo, jak se děvče čas od času otočilo, aby vidělo, zda za ní neběží psi nebo ti šestinozí zmetci.

,,Nemusíš pořád kontrolovat Bránu, nic sem nevběhne a přines mi prosím pytel rýže," řekl Pánvi, usmál se a začal štrachat v bednách.

,,Už to nesu, dej mi chvíli, není zas tak lehký..." řekla dívka a hluboce se nadechla a vydala za Pánvim. Minho tam stál s Benem a měli hroznou chuť si z ní udělat srandu, kdyby tu byl Pánvi, nic by nezkoušeli, ale protože byl vzadu za hromadou harampádí a dívka se šnečím tempem šourala s velkým pytlem v ruce, byla to krásná příležitost.

,,Vrrrrr" zavrčel Minho a Ben nahlas šteknul, že by snad oba uvěřili, že to byl pes, kdyby na sebe nekoukali.

Dívka nadskočila asi centimetr, protože pytel byl těžký a pustila ho na zem, naštěstí se neprotrhl, ale dívčina duše se málem odtrhla od těla.

Valentina se otočila a všechen strach se vypařil, ale místo toho se naplnila hněvem, ten její světlý obličej zrudl a oči se zúžily. Bylo jí jasné, že si z ní vystřelili, protože Minho se musel opírat o pult, aby se nesvalil jako Ben, který seděl na zemi a řechtal se, až z toho brečel.

,,Sakra!" zařvala na ně, Pánvi přestal štrachat a šel se podívat co se děje.

,,Říkám vám, že kdybych nebyla poučená, že vás nesmím zabít, tak bych vám asi narvala příbor do krku!" řekla a v tom Minho řekl potichu Benovi, ,,ještě že ne do prdele" a oba se začali smát snad ještě víc. Děvče to ale slyšelo a neměla v plánu je nechat z toho vyjít bez modřiny. Všimla si, že vedle ní jsou neoloupané mrkve a tak je začala po nich házet.

,,Tyhle mrkve se strč kam chceš Minho!" řekla a hodila po něm malou tlustou mrkev, která ho trefila do břicha. Potom po nich začala házet i zbytek. Ben to dostal do levé ruky, ramena i hlavy, ale to ho jenom škrtlo, druhý bežec to schytal do nohou břicha a tam kam mířila celou dobu, což Minha skolilo a klečel vedle Bena, který si narozdíl od něj držel hlavu.

,,Val, přestaň!" křikl Pánvi a vzal ji mrkev z ruky. Dívka se na něj podívala nevinným obličejem a skoro ho neviděla, protože vlasy měla všude v obličeji. Vrátila si je do původní podoby a řekla potiché ,,promiň."

Hoch se na ni usmál a řekl: ,,patřilo jim to, lituju Minha, ale zasloužili si to. Myslím, že znova si z tebe už nevyštěknou," jak do dořekl oba se zasmáli a Pánvi si vzal pytel rýže a Tina šla sesbírat mrkev.

,,Promiňte hoši, nechala jsem se unést, ale ..." přerušil ji Ben: ,,jo my taky, budeme dělat, že se to nestalo."

,,Jestli ale nebudu moct mít děti, tak ukradnu jedno tobě, jasný," řekl Minho a pomalu se zvedal.

,,Jasný, ale neobviňuj mě pak za to, že ho nebudeš s kým mít," odvětila hravě.

,,Neboj, to se nikdy nestane," ukončil mrkvovou debatu Minho a odešel spolu s Benem.

Na zahrádkách bylo poklidno, jako skoro vždycky. Newt zastřihával víno a přitom se někdy přidal do klučičí debaty. Charlie tam chvilkama pomáhal a chvilkama byl pryč, takže si s nimi povídal asi stejně intezivně jako Newt.

,,Já nevím jak vy, ale já mám hlad. Zajímá mě, jak umí ta nová holka vařit. Snad to nespálí," řekl jeden, na to mu ale odpověděl další:,, Mám pocit, že se jmenuje Leontýna, nebo možná Klementýna.." řekl Henry, hnědovlasý vysoký chlapec, který kopal díru pro sazenici stromu.

,,Skoro." řekl Newt ,,jmenuje se Valentina" a všichni se smáli Henrymu, který jen protočil očima.

,,Ty další dvě si ale pamatuji, ta hezká je Sam a ta druhá je Emily," řekl a hodil hlínu na hromadu.

TrioKde žijí příběhy. Začni objevovat