Benův duch

119 13 0
                                    

,,Co třeba ....nic mě zatím nenapadá," řekla Val a dívala se na ostatní dívky, zda na něco nepřišly.

,,Takže si to shrneme," řekla Sam, ,,musíme to oplatit Jeffovi, Benovi a hlavně Minhovi, tím pádem, se to musí týkat jenom těhlech tří."

,,Rozhodně něco, co jim bude vadit a budou přitom litovat, že něco takového vůbec podnikli," přidala se Emily.

,,Takže na čem záleží Minhovi?" zeptala se Sam.

,,Na vzhledu," poznamenala Emily a zasmála se. ,,Přece mu neostříháme vlasy, to by bylo moc krutý a navíc jak bychom to provedly?" chvilku bylo ticho a dívky opět přemýšlely.

,,Nemusíme mu stříhat vlasy, stačí, když mu vezmeme gel," navrhla Val a čekala co na to zbylé dvě dívky, plné touhy po pomstě.

,,To je dobrý, on pak půjde ven z chatky, plnej nejistoty, bude vypadat příšerně a bude se chtít v tu chvíli propadnout do země," řekla Sam a dívky se při té představě začaly zákeřně smát. Možná, že kdyby tu byli chlapci, nahnal by jim ten smích hrůzu. Nebe začínalo být o něco světlejší, ale slunce stále nikde.

,,A co tamti dva?" zeptala se Emily, když smích ustal.

,,Upřímně, o Benovi nic nevím a o Jeffovi ještě méně," podotkla Sam a pokrčila rameny.

,,Tak co by jim mohlo vadit?" vznesla opět otázku Sam.

,,Mohlo by jim vadit, kdyby byli o hladu,..." přerušila Emily Val:,, to můžu zařídit." ,,Potom by jim mohlo vadit probuzení studenou vodou, ztráta jejich bot nebo kalhot, vyrušení ve sprše..."

,,To ne," zamítla Sam nápad. ,,To by nám mohli zase oplatit, nebo bychom se mohly opět dostat sem," řekla a prohlédla si v tom šeru klec.

,,A za to ostatní nedostaneme vynadáno?" řekla Emily se zvednutým obočím.

,,Asi jo, ale to by mohli tolerovat. To je jedno, prostě tohle ne," řekla Sam a tak byl nápad definitivně zamítnut.

,,Ben je hodně komunikativní, teda jen když má náladu, ale tu zítra určitě mít bude," spustila s novým návrhem Val. ,,Mohly bychom dělat, že tu není," po dokončení věty se na ni nechápavě podívaly obě dívky. ,,Vždy, když by na nás mluvil, dělaly bychom, že ho neslyšíme, jakoby neexistoval." Byl to zajímavý nápad, dívky nad ním chvíli přemýšlely, ale nakonec si řekly, proč ne.

,, Ještě Jeff," řekla Sam a snažila se něco taky vymyslet. Byl vidět první sluneční paprsek, který ale nedokázal probudit spící Plac, ukázal se jen, aby dívky popohnal s jejich ,,ďábelskými plány."

,,Mohly bychom za ním chodit pro ošetření, kvůli každé blbosti. Falešnému říznutí, kopnutí do malíčku, ...Jeff nesnáší, když musí ošetřovat maličkosti," řekla Sam z vlastní zkušenosti, když za ním byla kvůli třísce, protože ji Gally donutil, aby si za ním došla.

,,Tak jo. To ho bude pěkně otravovat. Oni nám zkazili noc, tak my jim zkazíme celý den!" prohlásila Emily a ušklíbla se.

,,Až za námi někdo přijde, nesmí hlavně nic slyšet a hoši nesmí nic tušit," připomněla Val. ,,Ale jak vezmeme Minhovi gel, když tu budeme do snídaně?" uvědomila si Val a poté i holky.

,,No. Tak mu to provedeme přes tu další noc. Aspoň si bude myslet, že jsme se nad ním slitovaly, ale to nastávající ráno si uvědomí, že to tak vůbec nebylo," řekla Sam dívky usmívaly nad tím, jak to vymyslely.

,,Takže, Minhovi ukradneme gel, Jeffa budeme otravovat s drobnými zraněními a Bena budeme přehlížet jako vzduch," shrnula to Emily a koukala, zda to souhlasí. Děvčata přikývla a když se začalo více rozednívat, sedly si pod vlez do díry a čekaly, až někdo přijde.

TrioKde žijí příběhy. Začni objevovat