Tři Puťky & Zmije

177 12 0
                                    

Následující dny byly poklidné. Žádné bouřky, ani rvačky. Teda těch tu pár bylo, ale to v nich už nebyl Gally, takže to byla docela slabota. Dívčí chatka byla už postavená, vypadala podobně jako jiné domky, stejně otřesná, pouze Samanthy vychytávky ji dělali o něco málo hezčí. Děvče se za ty týdny spřátelilo s Chuckem, který jí ochotně se vším pomáhal. Nosil hřebíky, povídal vtipy a čas od času jí přinesl propašované jídlo od Val.
Ta se měla také dobře. S Pánvim se doplňovali jako hrnec s poklicí a společně tančili v kuchyni. Pánvička dal dívce rudý šátek, který nosil vždy přivázaný u zástěry, neboť jí při krájení padaly stříbrné vlasy do obličeje. Od té doby Tina nosila vždy šátek uvázaný okolo hlavy jako čelenku, aby nemusela navštěvovat zdravotníky tak často kvůli říznutím.
Emily měla za sebou velkou řadu tréninků, poučování a skvěle strávených chvíli s Benem a Minhem. Běžci stále ještě nenašli cestu ven, ale hoši měli novou naději. Emily. Dva dny a mohla poprvé vyběhnout s oba chlapci do labyrintu. Byla netrpělivá, nadšená a každou noc i nervózní, protože čím méně zbývalo dnů, tím více měla strach a sny o chladných uličkách ve kterých ji prohání Rudí.

Dnes to byl přesně měsíc, kdy přijela dívčí trojka. Někteří chlapci byli nedočkaví kdo přijede, zda to nebudou další dívky, které by se nemusely motat jen u těch nejlepších z nich a mohly by se bavit i s těmi ostatními. Parta chlapců vinila holky za to, že se s nimi nechtěly bavit, když je ani neoslovili a jen na ně koukali. Člověk by řekl, že po měsíci už to budou brát jako samozřejmost, být ve společnosti s děvčaty, ale někteří se s tím nemohli stále smířit. Jiní se s tím zase sžili vcelku rychle a ochotně. Holčičí chatka se už od rozbřesku hemžila debatami o novém bažantovi.

,,Co když to bude holka?'' vyděšená Tina promluvila.

,,Já nechci další holku. A rozhodně né další tři,'' přidala se Emily.

,,Chtěla bych tu jen vás dvě. Nijakou další slepici nechci,'' pronesla poslední a neuvědomila si, že urazila svoje spolubydlící v kurníku.

,,No dovol! Tak slepice jo?'' řekla naštvaná Emily a hodila po ní polštář.

,,Ná puťapuťápuťá,'' zakvokala Val a rozvířila dusno mezi dívkami.

,,Třeba nikdo nepřijede. Nebo přijede úplně obyčejnej kluk jako vždycky před náma.'' řekla Sam ,,fakt v to doufám...''

,,Já musím jít pomoct se snídaní. Tak se tu mějte, kvočny,'' ušklíbla se Valentina a zavřela za sebou dveře.

,,Říkám ti, že jestli bude k obědu kuře a ona se mi bude při každém soustu smát, tak z ní udělám vývar,'' řekla Emily, která právě slézala ze sítě. Upletla smějící se Sam copánky a sobě udělala každodenní běžecký culík, ala první pokus nejlepší a oblékla si kostkovanou košili.

,,Jdu za Benem,''hvízdla dívka na Sam.

,,A proč ne za Minhem?''

,,Protože Minho mi nechce nikdy prozdradit co budem dělat na tréninku, zato Benovi to vždycky uklouzne,'' zamávala Emily a nechala dívku samotnou. Nevěděla co má dělat, tak se šla přichomýtnout k Val do kuchyně.

Za ten měsíc se oteplilo, ráno už se neklepalo zuby, v rozeplé mikině bylo nejlépe a s kapucí na hlavě, když vlasy vypadaly jako ptačí hnízdo. Tu dneska ale Sam nepotřebovala, u stolů nikdo nebyl, jen Viktor seděl na špalku u pultu a povídal si s Tinou.

,,Tak už tu nebudeš sám, přichází společnost,'' šeptla Valentina chlapcovi do ucha a usmála se. ,,Chceš špalek Sam?.... Já vím že jo,'' řekla kuchařka a mrkla na hocha, který zakroutil hlavou a přál si být právě někde jinde. Dívka si přisedla a nalila si čaj.

TrioKde žijí příběhy. Začni objevovat