,,Beztak se jí o něm zdá," řekla Val a hleděla směrem na Emily jako by se před ní nacházela spící princezna na hrášku.
,,Bez pochyb," nasadila grimasu v tmavé místnosti Samantha a opřela vsedě o kůl. Příbytek už měly téměř hotový. A to téměř jen proto, že Sam měla nutkání furt něco měnit a dotahovat ho tak k dokonalosti, nad kterou vždy zbylé dívky jen kroutily hlavou. Třeba když dala věšák, klacek přibitý na zdi, na druhou stranu od dveří a poté ho vrátila zpět, že jí to vyhovuje více na napravo než nalevo. Děvčata ji už tehdy po pár minutách opustila bez povšimnutí.
,,Co myslíš, že venku dělali?" zeptala se podezřívavě Val a otočila se. Sam se na ní podívala s vykulenýma očima, které sice nebyly vidět, ale i tak bylo jasné, že se na ni tak podívala.
,,Val!" řekla potichu přesto důrazně a strčila do ni ramenem, ,,co si jako myslíš?"
,,Nic. Jen mě zajímalo, co si myslíš ty!" odpověděla a odtáhla se. Z ničeho nic si přestaly povídat a jen zíraly do tmy. Po chvíli se se Val zvedla, převlékla a vypadala, že se chystá na odchod.
,,Jít spát," natáhla si jednu botu, ,,nemá cenu," řekla a natáhla druhou, ,,takže" zavázala šátek, ,,jdu připravit snídani" a zmizela ve dveřích. Sam tam zůstala sedět a přemýšlela, jestli si půjde lehnout nebo rovnat věšáky.
,,Jdeš se mnou?" ozvalo se ze dveří, které se rychle otevřely a v nich byla zpátky dívka s širokým úsměvem. Sam se v duchu zaradovala a spolu se vydaly do kuchyně, kde nedlouho čekaly na slunce a tím i příchod ranních ptáčat jako Pánviho a Newta. Čtveřice klábosila, nejdříve klasické ranní řečičky, potom se Val opět zeptala na Emily, Newt jim toho ale moc neřekl a nakonec to skončilo přerušením Viktora, který přišel se zprávou, která všechny nadchla.
,,Zdravím ve spolek," upozornil tak na sebe a dostal od každého dobrá rána a nenechal se přerušovat. Sedl si nalevo od Samanthy, která byla vedle Newta, takže tam momentálně byla obklopená chlapci, když Val byla naproti a testovala třešně u kterých se tvářila kyseleji než samy chutnaly.
,,Těšíš se?" zeptal se Viktor dívky a ta se zájmem na něj koukla a čekala, co dál z něj vyleze. ,,No přece novej baža." Všichni se rázem probrali a podívali se na Viktora. Ten si tu pozornost vcelku užíval, neboť se mu jí nedostávalo často a proto asi i přišel.
,,Jakoby to bylo včera," řekl Pánvi, který tam většinou jen poslouchal. Při tom si Newt vzpomněl na minulého bažu obecného kousavého a nechtěl na to vzpomínat. Sam si na to taky rozpomenula a otočila se čelem k Newtovi a podívala se na něj s obavami ve tváři. Ten se na ní nevinně usmál a vzal Tině rychle jednu třešeň a s kulišáckým výrazem ji rychle snědl.
,,To můžu dělat jenom já!" řekla Val a vzala si taky jednu. Hoch se zasmál a znovu si nabídl. Děvče s kudlou v ruce přestalo vypeckovávat a namířilo na něj nožem: ,,a dost jo? Jen já tady můžu ujídat," řekla a zpoza ní se ozvalo úmyslné zakašlání. Dívka sklopila kudlu, protože to nebylo poprvé co takhle chránila jídlo a dělala, že se to nestalo. ,,Chtěla jsem říct, tady se neujídá" a uculila se na Pánviho dozadu. Viktor si tam připadal, že překáží a proto se smutně zvedl a vykročil směrem pryč.
,,Počkej!" křikla na něj Sam. Chlapec otočila pouze hlavou a čekal.
,,Znamená to, že zase bude oslava?" Chlapec sice doufal, že mu dívka řekne ať nechodí, ale furt lepší, než odejít jako duch aniž by si toho nikdo ze čtyřky nevšiml.
,,Bude. Kde tě mám hledat?" snad vždycky odpovídal tímhle způsobem. Dívka se zasmála a odpověděla: ,,Tam kde bude Gallyho sklenička" a už se neohlédla. Viktor odkráčel a čekalo se na snídani, ale hlavně na příjezd klece.
Newt se naklonil k Sam a zašeptal: ,,a kdy mu to vrátíte?," dívka se na něj otočila.
,,Komu? Viktorovi?" zeptala se nechápavě.
,,Ne prosimtě. Minhovi," snažil se jí to vyjasnit, ,,a co mu-" v tom jí to docvaklo a zvedla se, popadla Valentinu za loket a odvlekla ji. Děvče se nijak nevzpíralo, položilo nůž s pohledem na Newta, aby se neopovážil užírat a nechalo se táhnout Samanthou.
,, Kam ten spěch?" ptala se oběť únosu. Sam se nachvilku zastavila a rychle začala mluvit.
,,My jsme zapomněli vrátit Minhovi ten vystužmivlas věc a teď může být už vzhůru, tak dělej!" vyhrkla a jakmile si to Val uvědomila, běžela jako nikdy. Rychle to popadly v chatce a pádily ke klučičímu příbytku. Sam si nasadila kapuci, jako správný tajný agent na tajné misi za tajným účelem a rozhodla se to tam nenápadně vrátit. Otevřela potichu dveře a opatrně našlapávala, aby se nikdo, hlavně Minho nevzbudil.
,,Co to děláš?" zeptal se Gally, který k ní mezitím zezadu přišel, když se dívka krčila, aby byla nenápadná. Sam se lekla a úplně ztuhla. Chlapec jí stáhl kapuci a byl překvapen, že je to zrovna ona.
,,Sam? Co tady děláš?" zeptal se rozhozeně Gally a nakrčil obočí. Dívka dělala že tam není a bleskurychle otevřela bednu, hodila tam gel a zaklapla poklop.
,,Nedělej, že tu nejsem," naštval se hoch. Sam se na něj ohlédla a jen se mu potichu omluvila.
,,Sam. Dělej!" nahlédla dovnitř Val a v okamžiku kdy spatřila Gallyho, tak pochopila, že nastal problém. Gally tušil nějakou neplechu a rozhodl se to řešit s Valentinou, protože ze Sam to lezlo jak z chlupatý deky.
,,Tak kdo mi tady vysvětlí o co jde?"
,,Na tohle nemáme čas," řekla Valentina, ,,jdeme Sam, snídaně čeká"
,,Snídaně počká," Gally to nechtěl nechat být. Stoupl si před menší děvče a blokoval ji tak cestu.
,,Uhni mi," řekla s klidným hlasem Valentina a věděla, že Gally se tam bude hádat klidně do oslavy, takže měla v plánu utéct mu před očima.
,,Nemáš mi co poroučet," zasmál se Gally.
,,Kapitán jsi možná tak na staveništi, ale ne tady! Tak se přestaň povyšovat," řekla s menším rozčilením, ,,že ti to není blbý Gally..." skončila svůj proslov do duše a koukala mu zesdola do očí. Jeho zelené oči na ni zíraly překvapeně, ale i s kapkou obdivu, že si stojí za svým a neudělá co po ní chtěl, jako to dělá většina Placerů, aby s ním nemuseli mluvit.
,,Gally nech je už na pokoji," ozval se klučičí hlas. Rozcuchaný Minho se jich zastal a přišel se podívat, co ho to budí. ,,Nemůžete si to řešit jinde?" řekl rozespale a nandával si tričko.
,,Víš tady je takovej problém, holky se tady vloupaly a něco vracely..." rozpovídal se Gally, ale přerušil ho Newt.
,,Gally má pravdu," řekl a dívky se na něj v mžiku naštvaly.
,,Poslal jsem je odnést Albyho hodinky, které jsme si půjčil." Holky byly zachráněny, protože běžec mu věřil, ale Gally byl podezřívavý a otevřel bednu, aby se přesvědčil. Dívky se v duchu modlily, aby na to skočil a tak se i stalo. Albyho hodinky tam ležely hned vedle gelu.,,Promiňte, že jsem vás tak ošklivě obvinil," imitovala Sam hlubokým hlasem Gallyho a dívky vyšly naproti Newtovi, který na ně čekal ve dveřích. Spolu s ním a Minhem se vraceli ke stolům, kde na ně čekala Emily s Benem. Ona s otráveným výrazem v obličeji a on s plnou pusou.
,,No konečně," z ní vylezlo, když je zpozorovala a posunula se aby si mohli sednout. Holky jí sdělovaly novinky, ona poslouchala a jediné na co se zeptala byl Minho. Ten si byl ale jen upravit vlasy a poté se k ní později přisedl. Ale dělal, jakoby se v noci nic nestalo a proto se Emily rozhodla dělal to samé.
,,Takže zase bude pitíčko?" naklonila se k Sam a ta na ní mrkla v souhlasu.
,,Slyšeli jste to?" zeptal se Newt.
,,Myslíš jejich nadšení pro sklenku?" ušklíbl se Minho.
,,Ne, myslel jsem klec. Baža dorazil."
ČTEŠ
Trio
Teen FictionNení to přesně labyrint. Věci jsou změněné, chování i postavy. 💛 Fotky jsou moje vlastní. 🧡 Asi všichni znáte postavy z labyrintu. Ostatní jsou moje. ❤️ Cover by @mayuki_neko