Emily i Sam bylo dívky líto, děvče si toho všimlo a řeklo: ,,Nojo, ne všichni mají štěstí a někteří ho kradou jiným" a podívala se na Sam a zasmála se, ale poté jí to přece jen přišlo líto.
Samantha potřebovala jít dodělat jednu část boudy s Peterem a Emily měla po zbytek dne volno, Minho nechtěl aby dneska ještě trénovali, ne že by nechtěl trávit s ní čas, ale nechtěl ji rozbít ještě víc.
,,Mohla bych se přidat? Můžu ti pomoct, nebo vyplňovat ticho řečmi," nabídla se Em, děvče se otočilo a stříbrné vlasy se jí točily plynule okolo hlavy, až se jí pramínky nahrnuly do obličeje.
,,Bude mi ctí," řekla a pousmála se, aspoň se necítila sama.,,Baví tě to v kuchyni?" zeptala se Emily, dívka kývla, zahlédla Pánviho a zvedla na něj dva prsty, ukazováček a prostředníček a ještě nahnula ruku doprava. Emily na ní vyvalila ta její hnědá očka a nechápala nic. Děvče se usmálo a začalo vysvětlovat:
,,Tohle," udělala to znovu a pokračovala ,, znamená jdu ti pomoct," Emily se zasmála a zeptala se:,, a co se stane, když omylem vynechám ukazováček." Děvče přemýšlelo, ale potom jí to došlo a začalo se smát, měla roztomilý smích, mnohem víc holčičí, než její hlas. Už jim ale nepřišel nerozeznatelný, byl pro ní typický a hodil se k ní.
,,Mám další pomocnici, nebo jen společnici?" zeptal se Pánvička a smál se.
,, No, jsem 'těžce' zraněná, takže budu asi pouze přihlížet, ale kdybyste opravdu nutně potřebovali pomoct, přemůžu se." Kuchaři se začali smát a Emily se usmála, byla ráda, když se ostatní smáli.Zanedlouho stačila už jen oloupat a nakrájet mrkev, Pánvička poprosil dívku, jestli by to nezvládla sama, že by se šel osprchovat a potom musí ještě něco vyřešit s Albym. To pro ní nebyl problém, zvlášť, když teď měla v záloze pomoc, nemohla říct ne.
,,Co se ti vlastně líbí na Gallym?" řekla potichu a děvče přestala loupat, rozhídlo se okolo, jestli to nikdo neslyšel a potom se zamyslela.
,,No, já...nevím" řekla, ale Emily se nedala odbýt takovou prostou odpovědí. Vzdychla a věděla, že musí něco odpovědět.
,,Jeho zelené oči, svaly, .....má celkově roztomilý obličej, ale není jenom roztomilý, něco na něm prostě je. Podle mě, není takovej, jakej se zdá. Myslím, že je milý, jen to nedává najevo." Emily se trochu zasmála, ale smích ji brzy přešel.
,,No? A co se tobě líbí na Minhovi?" řekla dívka a zákeřně se usmála.
,,Já s tebou nebudu hrát tyhle hry. Já jsem ten, kdo udává pravidla," řekla sebevědomě Emily, ale bělovláska se ušklíbla.
,,Ne když já mám v ruce nůž" a namířila na ni to pižlátko, které držela v ruce, ale na přesvědčení to stačilo. ,,Klídek, nepotřebuju další náplasti," odvětila dívka, obě se začaly smát a Emily se zamyslela.
,,Stejně jako ty svalama nepohrdnu. Jeho humor se podobá mému, takže si skvěle rozumíme,.." skočila jí do řeči druhá dívka, která stále nezačala znovu loupat, protože se soutředila na odpověď
,,ještě aby jste si nerozuměli, takový dva egoisti si musí skvěle padnout do noty," skončila a smála se. Emily pokračovala:,, dokonce se mi zdál i starostlivý, když si ze mě utahovali hoši od stolu." Dívky si skvěle popovídaly, jenže Emily potřebovala na záchod a tak dívku nechala na chvíli samotnou.Bělovláska si šla pro misku, protože mrkev byla oloupaná a jak Pánvička vždycky říká:
- ždycky si vem misku, až potom krájej Micku -
Dívka začala štrachat mezi věcmi když v tom se ozvalo: ,,Můžu si vzít mrkev?" dívka se lekla a vyskočila, drcla do stojanu a na hlavu jí spadla pánev. Ozvala se dívka a mírné zadunění hlavy.
,,Sakra!" vykřikla a na chvíli byla v šoku a nevnímala okolí. ,,Hej!" plácal ji po tváři Gally a snažil se ji vzbudit. Dívka se probrala a měla snad větší šok, když viděla Gallyho, než když na ni zaútočila pánev.
,,Gally?" řekla a byla zmatená. Ten jí podal ruku a zvedl jí. Emily tam stála a dívala se už nějakou chvíli, ale nic neříkala, aby se mohla jen dívat a chroupat mrkev.
,,Promiň eh..." řekl a snažil se vybavit jméno dívky, ta ho doplnila:
,,Promiň Valentino, nechtěl jsem ti způsobit dvojnásovný infarkt" a potichu se zasmála, Gally se usmál a Emily v tu chvíli přiběhla a objala dívku, která konečně zjistila své jméno.,,No Gallouši, podívejme se jaký máš efekt tady na Val" a mrkla na ni, děvče vyvalilo oči, zrudlo a Valentina se podívala na zem.
,,Spíš pánev, než já," dodal hoch, Tina se usmála a zakončila debatu. ,,Když mě nemlátí Pánvička, tak jeho osobní nádobí, super," oba se začali smát, Emily sice víc než Gally, ale stejně to dívku potěšilo víc, než její jméno.
Chvíli bylo ticho, ale potom se dívka ozvala: ,,kdo mi sežral mrkve?!" Zněla vážně naštvaně, až se Emily lekla a svedla to na Gallyho.
,,Že se nestydíš krást Tině mrkve," řekla hravě a poměrně přesvědčivě, takže se dívka podívala na chlpace, vypadalo to, že ho zabije kvůli mrkvi.
,,Pff, já jsem si pro mrkev jen přišel, ale potom jsi shodila nádobí...." řekl a vypadalo to, že se mračí, ale díky jeho obočí to vypadá, že se mračí pořád. Dívce to bylo už ale jedno, vytáhla další mrkev a nepodívala se na něj. Hoch se podíval na Emily, ta hlavou trhla směrem k Tině a ten jen protočil oči a šel za ní.
,,Puč to sem, já to oloupu a nakrájím." Řekl potichu Gally a dívku to tak překvapilo, že se jen dívala do jeho očí a poté mu podala nůž a dívala se na jeho žíly na rukou, jen tam stála a pozorovala ho. Po chvíli to měl hotový, položil nůž a řekl:,, víckrát to krájet nebudu. Nemáš zač," a odešel. Valentina ho pozorovala, jak odcházel, byl tak vysoký.
Za chvíli se ale vrátil spolu s ostatními, protože byl čas na svačinu. Přišla Sam s Peterem a Charliem, přisedla si ale ke stolu běžců a spol. Vedle ní si sedla krátkovlasá dívka, naproti Newt vedle Minha s Benem, Emily šla na kraj vedle farmáře a začali se spolu všichni bavit.
,,Jak jste si užili volno?" zeptal se Minho. Emily koukla na Tinu a řekla: ,, No pochlub se," zněla hravě a smála se.
,,Vzpomněla jsem si na jméno," řekla a podívala se na Sam, celý stůl byl nedočkavý a tak se dívka pochlubila:
,, Valentina."Stůl ztichl a Sam se usmála a řekla:,, No konečně, že ti to trvalo Val."
,,Pěkné jméno, ale Minho je lepší," dodal nečekaně chalpec a stůl se smál.
,,A jak sis vzpomněla?" zeptal se Newt, dívka doufala, že to všem bude jedno.
,,No, to je dlouhý příběh," řekla a podívala se na mrkev a začala se usmívat. ,,Ale mě řekneš i detaily jasný?" zvýšila hlas Sam a Tina na ní mrkla.
Stůl stavařů byl čím dál hlasitější a bylo slyšet:,, A kde jste tak dlouho byl pane Kapitáne?" řekl jeden.
Poté se přidal Peter:,,No, pochlub se, byl si s kuchařkou...? s Emily?" řekl hoch a koukal na něj, Gally se naštval, tentokrát to nebylo jen jeho obočí co vypadalo naštvaně.
Nebo jsi byl s oběma? No páni Gally a já jsem držel palce té bezejmenné."
Zasmál se kluk a to Gallyho rozčílilo, nenechal se urážet a řekl hrubě:
,,Ta dívka, má jméno a kdybys nebyl takovej debil, možná by ti ho i řekla." Odpověděl a celý stůl ztichl, Valentina úplně zrudla a dívky se hrozně smály, asi jako vždycky, když se začala červenat.,,Nic si z toho nedělej, jsou to pitomci," řekl Newt a pak mu došlo, že jsou to Samanthy přátelé a omluvil se jí.
,,To nic, stejně jsou to pořád pitomci, ale s nimi ubíhá čas na stavbě rychleji," dodala Sam.
Všichni zanedlouho dojedli mrkve i jablka a šli opět na svá stanoviště, tentokrát už Valentina byla v kuchyni sama s Pánvim, protože Emily se přidala k Minhovi a Benovi. Nicméně, aspoň mu mohla vyprávět, jak ji napadla konkurenční pánev a že jedl mrkev loupanou samotným Kapitánem stavařského týmu.
ČTEŠ
Trio
Teen FictionNení to přesně labyrint. Věci jsou změněné, chování i postavy. 💛 Fotky jsou moje vlastní. 🧡 Asi všichni znáte postavy z labyrintu. Ostatní jsou moje. ❤️ Cover by @mayuki_neko