Tři a jeden kriminálník

127 10 0
                                    

,,Hej," řekla potichu Val, když třásla se Sam, která ležela v hamace. Dívka otevřela oči, zívla si a slezla ze sítě. To bylo docela snadné, ale teď se musí vzbudit ten největší zařezávač. Probudit budoucí běžkyni ze spánku byl téměř nad placeřský úkol, proto taky Val vzbudila první Samanthu a ne Emily.

Dívky si stouply každá z jedné strany hnědé sítě zavěšené na kraji nejblíže ke dveřím chatky. Mezi nimi sladce spala Emily, neměla tušení, že nad ní stojí holky jako dvě sudičky.

,,Vzbuď ji ty! řekla Sam a zkusila přesvědčit Valentinu.

,,Proč já?" zašeptala dívka a dodala: ,,já budila tebe, tak ty vzbuď ji." Dívce v pruhovaném pyžamu, spíše triku a kalhotám se do toho moc nechtělo, ale neměla na vybranou. Položila ruku spící Emily na rameno a zatřásla s ní. Nejdříve jemně a pak hodně. Děvče začalo brblat něco ze spaní.

,,Co teď, přece na ní nemůžu křičet, to bychom vzbudily všechny okolo.." vzdychla Sam. Proč to musí ten její spánek vždycky komplikovat, pomyslela si.

Valentina od hlavy přešla ke chodidlům, stáhla jí ponožku a začala ji lechtat na noze. Dívka se bleskurychle probudila a chtěla vyjeknout, ale Sam jí položila ruku přes pusu. Val ji přestala lechtat a Sam ji pustila.

,,Co to... jasně. už je čas?" řekla Emily s pochopením vzhledem k situaci.

,,Jo je, tak vylez a jdeme se pomstít našemu zákeřnému příteli," řekla Sam a Emily mezitím obula boty a navlékla košili.

,,Můžeme!" řekla potichu a Val opatrně otevřela dveře a nechala projít dívky, potom se začala po tmě štrachat po v bedně. Dívky se při větším hluku vrátily a hledaly Val, klečící v rohu.

,,Co ti tak trvá, pojď už!" zašeptala nervózně Emily.

,,Mám to!"řekla Val, zaklopila truhlu a ukázala dívkám baterku.

,,To by se mohlo hodit ne?" usmála se a vyrazila směrem ke chlapecké chatce.

,,Musíme to světlo ztlumit, aby se nikdo nevzbudil," upozornila Val a překryla svítilnu šátkem.

,,No ještě že tě máme," řekla Emily a Sam ji ukázala prst před pusou, aby se ztišila. Byly u cíle.

Tak jo. Hledejte cokoliv by si mohl dávat Minho na hlavu a hlavně nedělejte hluk," řekla Sam pár metrů od chatky. S tichými krůčky se přibližovaly k příbytku a Emily neslyšně otevřela dveře.

Dva chlapci spali v sítích a dva na postelích. Ve tmě by nepoznaly, kde kdo je, ale slyšely, jak Gally potichu chrápe a usoudily, že na oddělených postelích jsou Gally s Albym a v sítích visí Minho s Newtem.

,,Kde začneme?" potichounku řekla Sam a ohlédla se na dívky. Val rozsvítila baterku, světlo bylo rudé a tlumené látkou. Byl tam chaos a v uspořádání nebyl žádný systém, jedny kalhoty támhle, přes volnou síť viselo zase triko a přes čela postele měl Gally celý svůj maskáčový set.

,,Budeme hledat spíš u sítí ne? Myslím že v támhleten je Minho," zavelela Emily a šla se Sam hledat. Valentina zůstala stát u dveří, aby neprobudila nikoho silnějším světlem baterky. Emily otevřela jednu bednu a začala v ní opatrně hledat, jako předtím Val baterku. Sam procházela okolo chlapců a kontrolovala, zda spí. Na konci spal v hamace Newt až podivně klidně. Sam nad ním stála a prohlížela si ho.

Newt otevřel jedno oko a podíval se na ní. Dívka se lekla a ustoupila. Chlapec otevřel obě oči, zvedl hlavu a zjišťoval, proč se všechno zdá červené. Val sebou cukla když uviděla, že je někdo vzhůru. Newt se na ni otočil a vrátil se zpět pohledem na Samanthu.

TrioKde žijí příběhy. Začni objevovat