Aku suka sebab...... dia hensem.
Itu je,huehue.
Kring!!!
Sebaik sahaja loceng berbunyi, rakan sekelas aku berpusu-pusu masuk ke kelas. Kebanyakkan kami adalah pelajar perempuan so faham faham sahajalah. Sebaik sahaja mereka masuk, mata mereka tertumpu pada aku dan Kuanlin. Apa yang dorang pandang pelik kat kitaorang?
"Wuuuuuu, Mint dengan namja!"
Okay. I'm get it.
"Amboi amboi amboiiiii! Sesuka hati kau je nak fitnah aku ya? Cepat masuk kelas!Ada something aku nak bagitahu korang ni." Dengan kuasa veto aku sebagai ketua kelas, aku mengarahkan mereka duduk di tempat mereka.
"Okay guys, hari ni kita ada rakan sekelas yang baru. Namanya Lai Kuanlin dari High School di Seoul." Seperti yang dijanjikan, aku memperkenalkan Kuanlin. Tapi takkan nak introduce yang bishe-bishe kan?
"So, Kuanlin, datang ke depan dan introduce diri kau dengan lebih lanjut."
Kuanlin POV
"So, Kuanlin, datang ke depan dan introduce diri kau dengan lebih lanjut." Sebaik sahaja Minju memperkenalkan aku, terus dia panggil aku ke depan.
Apa ni Minju? Kaukan dah tahu yang aku pemalu? Habistu macam mana ni?
Dengan langkah yang berat macam ada batu konkrit dalam kaki aku, aku berjalan ke depan lalu menghadap rakan sekelas aku yang baru. Kalau bukan sebab Minju, tak ade maknanya aku nak acah berani.
"A-Annenghas-haseyo. Lai Kuanlin im-imnida." dengan tergagap-gagap, aku memperkenalkan diri aku sekali lagi. Aku menjeling Minju yang disebelah. Dia hanya tersenyum sinis kepadaku. Cis,dia kenakan aku rupanya.
Hmm..hmm.... takpe takpe. Awak ingat, saya ni tak pandai balas dendam?
"Terima kasih kat Minju yang comel lotte nak mampus sebab introduce aku tadi. Aku harap kita dapat menjadi kawan yang baik di sini." Ha, tu dia. Aku dapat tahu dari mama yang Minju ni paling pantang orang puji dia comel atau lawa. Dia taknak orang puji dia tu macam tu sebab dia kata pujian comel and lawa tu hanya pompuan gedik aje yang mintak. Plus, dia kata, kalau nak puji dia, aku kena puji dia kuat, macho dan paling swag. Aduh! Jatuhlah saham aku sebagai lelaki cool dan palig swag kat dunia ni kalau aku puji dia macam tu!
"Lai. Kuan. Lin." Alamak, 'monster' Minju dah keluar. Untuk mengelakkan aku kena makan dengan bini sendiri, aku pun bertanya jika ada siapa siapa yang nak tanya aku.
"Ada soalan?"
Seorang gadis tinggi lampai mengangkat tangan. Lawa but not beautiful as my wifeu. (Kalau Minju dengar ni mahu kena baling dengan kerusi kat belakang dia tu.)
"Kau dah ada yeochin?" Soalnya. Aceh, macam takde soalan lain aje nak tanya. Tapi, aku tak dapat nak nafikan, yang aku memang hensem😎. Yalahkan, sampai lelaki pun minat aku tetapi aku nak minta maaf awal awal dulu, yang aku, tak berminat nak berkunyit😌.
YOU ARE READING
[C] Happiness + [OG] Leave ◾LKL
Random"What?! Married with the stranger boy? Are you kidding me??" -Minju "Awaklah yeochin saya"- Kuanlin -Happiness- Start: 2 Mac 2019 End: 27 Jan 2020 Setahun bhai aku buat. Leave (Sequel) " Lai Minju?? Sorry, aku akan tukar balik nama kau , Minju. ...