Tanıtım

46.8K 1.1K 301
                                    

Genç kadın kirpiklerini rimellerken bir dakika durdu ve aynadan çökmüş yüzüne baktı. Gözaltları morarmış yer yer bir kaç kırışıklık eklenmişti. Kalın tok bir erkek sesi odanın dışında yükseliyordu.

"Alev hadisene müşteriler bekliyor."

"Tamam geliyorum.

Genç kadın son bir kez aynaya baktı. Sütyeninden taşan göğüslerini düzeltti ve jartiyerini bistüyerine taktı. Dışarıdaki adam iyice panikledi.

"Aleeev!"

"Sıçayım. Benim sıram değil. Neden sinirimi bozuyorsun Rıza?"

Genç kadın Rıza'nın yanına gelmiş sahnede soyunmayı ve dansetmeyi beceremeyen kızcağıza bakarak, "Kız yeni ne bekliyorsunuz ki?" dedi.


Gözü dönmüş erkekler yuhalıyor, sahneye birşeyler fırlatıyordu.

"Gözünü seveyim Alev sahneye çık da şu müşterileri sakinleştir. Hadi göreyim seni."

Alev sahneye çıkar çıkmaz müşteriler suskunlaşmıştı. Zavallı kız yan taraftan usulca kayboldu. Alev gayet tecrübeli şekilde direkte dönüp kalçalarını sallarken müşteriler yeni kız fiyaskosunu çoktan unutmuş 'hah şöyle be' diyerek yiyeceklermiş gibi Alev'e bakıyorlardı. Alev'in dansı bitince müşterilerin 'bir daha' diyerek gaza getirmeleri hiçbir işe yaramamıştı ve genç kadın umursamaz bir şekilde sahneden indi. Daha salonun diğer tarafına ulaşamadan kendisine yapışan adamı sert bir şekilde itti.

"Yavaş ol babalık, ücretim peşindir."

Orta yaşlı adam beceriksiz bir şekilde elini paltosuna götürüp cebini karıştırdı. Alev parayı görünce adamı üst kattaki odalardan birine götürdü. Adama biraz kucak dansı yapıp daha fazla soyunurken adamın parmağındaki alyansı farketti. Demek bu amca da evinde isteği heyecanı bulamayıp biraz eğlenmek isteyenlerdendi. Yan odadan gelen gümbürtülere aldırmadan işine devam etti. Çok geçmeden yan odada olağan dışı birşeyler döndüğünü farketti. Bir süre durunca adam "Hadisene ne duruyorsun?" dedi. Bir tokat sesi ve bir inilti duydu. Yan tarafta bir kız ağlıyordu. Alev adamın üstünden kalkıp kapıya yöneldi. Adam öylece kalakalmıştı.

"Hey nereye gidiyorsun?"

Kadın müşterisine hiç aldırmadan kapıdan dışarı çıktı. Kavga koridora sıçramıştı. Ateş denilen iğrenç mahlukat biraz önce striptiz yapmayı beceremeyen genç kıza o kadar şiddetli vurmuştu ki kız yere düşmüştü. Bu herif başka karanlık işlerin yanı sıra genç kızları kaçırır, tecavüz eder ve satardı. Zavallı kızlar bu batağa bir düştüler mi kurtuluşları olmazdı. Ateş denilen adamın hiç acıması yoktu. Kızları öldüresiye döver, onlara işkence ederdi. Yerdeki kız ürkek bir şekilde yalvarıyordu.

"Yapmak istemiyorum."

"Ne demek istemiyorum? Başka seçeneğin mi var?" diyerek kükrerken genç kızı yerden kaldırıp merdivenlerden aşağı attı. Merdivenlerden yuvarlanan genç kız sersem bir şekilde merdivenlerin dibinde yere yığıldı. Ateş de peşinden aşağı indiğinde şok geçirmiş bir kaç müşteriye bakıp sinirle bir küfür savurarak yerdeki kızı kaldırdı ve yerlerde sürükleyerek uzaklaştı. Peşlerinden koşan Alev, Ateş'in sinirli bir şekilde "Seni öldürüp leşini köpeklere yedireceğim." dediğini duyabiliyordu. Adam genç kızı dışarı çıkardı. Alev ise bir odaya girip elinde keskin bir bıçakla çıktı. Adamla genç kızın çıktığı kapıdan çıktığında genç kız yerde kendinden geçmek üzereydi. Kendini kızın karnını tekmelemeye vermiş olan Ateş'i dürtüklediğinde Ateş'in kendine dönmesiyle birlikte hiç vakit kaybetmeden bir hamlede adamın boğazını kesti. Adamın göz bebekleri büyümüştü, yüzünde dehşet dolu bir ifade vardı. Adam şaşkınlıkla ellerini kan fışkıran boğazına götürürken Alev gözleri yuvalarından fırlamış kıza dönüp göz kırptı.

"Endişe etme pek sevmezdim kendisini."

Gözlerini bir an cansız bir şekilde yere yığılan Ateş'e kaydırıp tekrar kıza döndü.

"Hadi defol git buradan ve bir daha asla buraya geri dönme."

Kafası garip bir şekilde titreyen Ateş'in bedenini kuytu bir köşeye taşıdı. Genç kız emekleyerek onu takip etti. Alev hızla geri dönüp elinde bir satır ve geniş bir çöp torbasıyla geri döndü. Genç kız hala ayrılmamıştı.

"Sana defol git dedim." dedi kızarak. Satırla adamın kolunu kesip çöp torbasına koyarken genç kız dehşet içindeydi.

"Ne? Ne yapıyorsun?" dedi titreyerek.

"Evde benden yemek bekleyen biri var." dedi genç kadın.

Sonra da umursamaz bir şekilde omuz silkip "Etin ne kadar pahallı olduğundan haberin var mı senin?" dedi.

Merhaba. Uzun bir süreden sonra bu notu yazıyorum. Öncelikle bu hikaye, korku/cinayet kategorilerinde önerildiği ve neredeyse hep olumlu yorum aldığı için çok mutluyum. Talep üzerine bu notu hikayenin başına koyuyorum. Destiny adında bir hikayem daha var. Aslında kendi başlarına ayrı hikayeler ancak iki hikaye arasında bir bağlantı var. Gizem seviyorsanız ve paranormal olaylardan korkunuz yoksa önce Destiny'i okuyabilirsiniz. Ama dediğim gibi tek başına da eksik kalmıyorlar. İyi okumalar.

Psikopat AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin