4. Bölüm

16.6K 515 99
                                    

Sonunda yamyam da olmuştu. Ama ne yapsın. Zaman çok zordu. Ne yaparsa yapsın gideri kadar para kazanması imkansızdı. Bu devirde ya zengin çocuğu olacaktın ya da iyisinden dolandırıcı olacaktın. Yoksa öyle kimin kimsen yoksa işe alsalar da maaşını zorlukla alabiliyordun.

Başlangıçta eve giren eti nasıl yapacağını şaşırdı. Ama birgün zeytinyağında bekletince gayet güzel oldu. Sonra farklı baharatlar ve marine teknikleri deneyecekti. Çocuk büyüyünce evin en önemli masraflarından birini hallettiği için daha da memnun kalacaktı. Böylece o pislik insanlar hayatları boyunca faydalı olmadığı kadar faydalı olacaklardı bir aileye. Hem kim bilir kaç kızcağızın hayatını kurtarmıştı.

Şevket denilen herifi öldürmenin getirdiği heyecan duygusu bir iki gün içinde sönmüştü. Çünkü mafyanın diğer elemanları işin ucunu bırakmamışlardı. Polis her zamanki gibi kanıt bulamazken Şevket’in adamları o sırada odada olan tek bir kişiden şüphe ediyorlardı. O da olaylar sırasında baygın olan zavallı kızcağız. Olaydan üç gün sonra aynı odada kızın korkunç bir şekilde işkence edilmiş cansız bedeni bulunmuştu. Alev’in başlattığı şey başkasının başını yakmıştı. Neyse ki Şevket’in zarar verdiği son kız olmuştu.

Aylar geçtikçe cinayetten polisler 5 kere daha pavyona soruşturmaya geldiler. Öldürülenler önemli kişiler olmadığı için pek umursanmıyordu. E tabi bir de ortam sakat bir yerdi. Cinayet de olması muhtemeldi tecavüz de…

Bir gece yine Alev performansını sunup insanları büyüledikten sonra masalarda dolaşırken aylar önce cilveleştiği polis memurunu Rızayla konuşurken gördü. Yanındaki herifleri göğüslerinden silkeledi. Müşterilerin arkasından ‘Nereye be?’ tarzı tepkilerini umursamıyordu bazen. Yavaş yavaş Rıza’nın yanına yaklaştı. Ne olmuştu bu sefer acaba? Neden tek başına gelmişti ki? Rıza keyifli görünüyordu. Galiba müşteri olarak gelmişti. Adam Alev’i görünce yüzü güldü. Rıza’nın da kafasında bir şimşek çaktı. 

‘Alev en yetenekli dansçılarımızdan biridir.’

Memur tatmin olmuş bir biçimde Alev’in vücudunu inceliyordu. 

‘İsterseniz size özel danslar da gösterebilirim.’

Rıza başıyla tamam anlamında işaret etti.

Alev ‘Şöyle buyurun.’ Diyerek yol gösterdi.

Adamı özel odaya sokmuştu. Rıza böyle bir şey istememişti ama yine de adama özel muamele yapacaktı. Bunu iyi bir fırsat olarak değerlendirebilirdi. Performansına başlamadan önce bardağın yarısına kadar en ağırından sek viski doldurdu ve adamın eline verdi. Ve müzik eşliğinde performansına başladı. İlk şarkıda çoraplarını çıkarmıştı.Bardağın boşaldığını farkedince, kalçalarını sallamaya devam ederek şişeyi eline alıp doldurdu. En son şarkıyı göğüslerini adamın gözüne gözüne sokarak bitirdi. Hazır yakınken başladı sorulara,

“Ateş’i öldüren adamı bulabildiniz mi?”

“Soruşturma hala devam ediyor.”

“Son zamanlarda burada çok cinayet işlendi. Ama aramızda kalsın o Ateş denen ya da Şevket denilen herifin ölmesi umrumda değil. Zaten korkunç adamlardı. Arzu benim iyi arkadaşımdı. Bilirsin şu yakın dostlardan, herşeyini paylaştığın. Onu çok özlüyorum. Keşke kendini öldürmeseydi.”

Amma atıyordu. Ama bir şekilde kanala girmeliydi. Cümleleri yaya yaya söylüyor, kelimelerin üstüne basarak konuşuyordu. Adamın kucağına oturup kollarıyla adamın boynunu sarmıştı.

Psikopat AnneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin