"Θέλω να μιλήσουμε" λέω
"Δεν έχουμε να πούμε κάτι"
"Φυσικά και έχουμε" λέω
Πάει να κάνει ένα βήμα έξω από την πόρτα και ταυτόχρονα να αρπάξει το μπουφάν του όταν αναπηδάω και πάω ένα βήμα πίσω αυθόρμητα. Με κοιτάει με απογοήτευση. Αφήνει το μπουφάν του και κάνει ένα βήμα προς τα μέσα.
"Δεν έχουμε να πούμε κάτι, με φοβάσαι και με το δίκιο σου, είμαι αυτό που είμαι και μπορώ εύκολα να σε σκοτώσω αυτή την στιγμή. Αν θέλεις το καλό σου, φύγε" λέει.
"Δεν θα με σκοτώσεις και σταμάτα τις ανοησίες... δεν είσαι και τέρας" με κοιτάει. "εννοώ μου έδωσες την ζωή δύο φορές, ένα τέρας δεν το κάνει αυτό" προσθέτω.
"Και πάλι, είμαι το κακό παιδί, είμαι λυκάνθρωπος, εσύ είσαι αθώα και καλόκαρδη, δεν νομίζω να έχουμε να πούμε κάτι"
"Hardin... σε παρακαλ-"
"Και μην θυμηθώ το γεγονός ότι μπλέχτηκες στον καβγά και για δεύτερη φορά πήγες να σκοτωθείς." λέει νευριασμένος.
"Για σένα!" απαντάω με έναν τόνο που δεν περίμενα να βγει τόσο δυνατός.
"Αυτό ακριβώς. Κινδύνεψες για εμένα. Γιατί; Είσαι τοσο-"
"Είμαι τι;" Τον διακόπτω. "Είμαι μια τρελή που σε έχει ερωτευτεί και δεν θέλει να πάθεις τίποτα κακό και απλώς κάνει ό,τι μπορεί για να είσαι καλά; Γι αυτό πήδηξα επάνω του, για να σε αφήσει. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλεις να απομακρυνθείς τώρα, δεν είσαι κακός, είσαι λυκάνθρωπος, και; Δεν θα με πληγώσεις και το ξέρ- ξαφνικά τα στόματα μας βρέθηκαν ενωμένα...
"Είσαι τόσο χαζή, το ξέρεις;" χαμογελάει αλλά σοβαρολογεί.
"Το ξέρω" χαμογελάω κι εγώ.
"Να σε ρωτήσω κάτι;" λέω
"Όχι" χαμογελάει
"Χα-χα" χασκογελάω
"Άντε ρώτα" λέει
"Όλες αυτές τις μέρες που με γνωρίζεις, που σε αντιμίλησα και αυτά, γιατί δεν με χτύπησες ή κάτι για να με κάνεις να σκάσω; Εννοώ απ' ότι έχω ακούσει έχεις στείλει νοσοκομείο κάποιον που σε κοίταξε στα μάτια, και εγώ σε κοίταξα στα μάτια και σε αντιμίλησα κι όλας. Εννοώ... είσαι και λυκάνθρωπος και είχες και περισσότερη δύναμη."
"Γιατί... νομίζω είμαι κι εγώ ερωτευμένος μαζί σου", απαντάει και τα μάτια μου γίνονται σαν πιάτα. "Και ουτωσιάλλως σε έσπρωξα, κάτι είναι κι αυτό" χαμογελάει
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural
Kurt Adam> ρωτάει > απαντάω ειλικρινά. > - > τον ρωτάω. > > Φωνάζει καθώς με πλησιάζει. > απαντάω αποφασιστικά. > φωνάζει πάλι. > τι κάνει; > > Του φωναζω > Φωνάζει καθώς τραβάει το μαλλί μου και σηκώνεται το κεφάλι μου. > λεω με δυσκολία. > *