Μόλις χτύπησε το ξυπνητήρι, με τα νεύρα που είχα το κοπάνησα και το έριξα κάτω με αποτέλεσμα να σπάσει. Δεν ξέρω με τι είμαι νευριασμένη, με εμένα η με τον Hardin? δηλαδή εγώ απλά προσπαθούσα να τον βοηθήσω... δηλαδή τι, από σήμερα θα είμαστε εχθροί?
Μόλις μπήκα στην τάξη, ο Hardin δεν είχε έρθει ακόμη. Το μάθημα ξεκίνησε.
Χτυπάει η πόρτα και μπαίνει στην τάξη. Όλοι σταματάνε να αναπνέουν όπως πάντα και είμαι η μόνη που τον κοιτάει στα μάτια. Η Στεφ μου πέταξε ένα μολύβι για να μην τον κοιτάω αλλά που να ήξερε...
«Πάλι πέθανε ο σκύλος σας mr. Scott?»
«Ουαου, είστε μέντιουμ και δεν το ήξερα;»
"Κάθισε στη θέση σου" λέει ο καθηγητής και πλησιάζει χωρίς καν να με κοιτάξει·"Hardin?" Τον φωνάζω
Δεν απαντάει.
"Hardin?" Αποφάσισα να τον πρήξω
Δεν απαντάει.
Τον σκουντάω και μου πιάνει το χέρι γερά.
«Μην το ξανακάνεις αυτό» μου λέει.
«Γιατί τι θα με κανείς;» Τον προκαλώ
«Πολύ αέρα δεν πήρες;» κοιτάει νευριασμένα.
«Τουλάχιστον εγω δεν βάζω στην άκρη ότι έγινε χτες και να προσποιούμαι ότι δεν έγινε ποτέ» του λέω
«Τουλάχιστον εγω τηρώ αυτά που λέω και χθες σου είπα ότι από σήμερα θα είμαστε όπως ήμασταν.» λέει
Δεν λέω τίποτα και απλά κοιτάω τον καθηγητή.
Όταν βγήκαμε για διάλειμμα, πήγα στο ντουλαπάκι μου να πάρω το βιβλίο της ιστορίας για το επόμενο μάθημα. Καθώς έφευγα, είδα τον Hardin να στέκεται με ένα άτομο. Παρακολουθούσα την συζήτηση τους.Μην με ξανακοιτάξεις στα μάτια, κωλοπαιδο» λέει ο Hardin καθώς τον κοιτάει και απομακρύνεται μέχρι να τον σπρώξει το άλλο άτομο. Ω Θεέ μου, που πας και μπλέκεις... αποφάσισα να επέμβω παρόλο που δεν του αρέσει. Ο Hardin δίνει μπουνιά στο παιδί και το παιδί ανταποδίδει κι ας είναι μέχρι τον λαιμό του. Μπαίνω ανάμεσα τότε κατευθείαν πριν αποκαλυφθεί τίποτα μέχρι που έφαγα μια αγκωνιά από τον Hardin και έπεσα κάτω.
«Ω Θεέ μου, είσαι καλά;» ρωτάει το παιδί και βλέπω τον Hardin με γουρλωμένα μάτια συνειδητοποιώντας τι μόλις έκανε. Κατευθύνθηκε κατευθείαν προς το διάδρομο με κίτρινα μάτια. Ω Θεέ μου. «Καλά είμαι» απαντάω στο γλυκό αγόρι και σηκώνομαι να τον ακολουθήσω.
«Που πας;» με ρωτάει
Οπου θέλω μου ήρθε να τον απαντήσω αλλά αποφάσισα να μην είμαι αγενής. "Στον Hardin" απαντάω
«Με θέλεις να έρθω μαζί σου; Γιατί δεν τον εμπιστεύομαι πολύ, ήδη σε χτύπησε» λέει.
«Δεν το ήθελε» απαντάω. Δεν τον ξέρει όπως τον ξέρω εγω και συνεχίζω να προχωράω από πίσω του.
ESTÁS LEYENDO
Supernatural
Hombres Lobo> ρωτάει > απαντάω ειλικρινά. > - > τον ρωτάω. > > Φωνάζει καθώς με πλησιάζει. > απαντάω αποφασιστικά. > φωνάζει πάλι. > τι κάνει; > > Του φωναζω > Φωνάζει καθώς τραβάει το μαλλί μου και σηκώνεται το κεφάλι μου. > λεω με δυσκολία. > *