9

3.3K 259 24
                                    

Yo! Csak mert én ilyen felelősség tudatos ember vagyok, szólok:

Ebben a részben lesz egy kis akció, nem abban a robbantgatós, pisztolyos értelemben! (De valószínűleg a következőben több lesz)

Így akit ez taszít, és csak az érzelmekért van itt, az ezt a részt nyugodtan hagyja ki.

Valamint kiskorúak ne olvassák!

...

Na jó, ezt úgy se fogja senki komolyan venni 😂

Jó szórakozást!

°○°○°

Mi?

Szeret?

De hát miért szeretne?

Nem emlékszik semmi jóra rólam, maximum azokra, amiket a videóban látott.

De...

Mi van, ha mégis?

Mi van, ha mégis kapok egy második esélyt?

Egy újabb esélyt arra, hogy az enyém legyen.

De ott van Todoroki is.

Tényleg képes lenne ilyen gyorsan túllépni rajta?

Nem, nem lenne.

Ő nem.

Ő nem olyan, akinek egy nap sem kell a szakítása után, ahhoz hogy valaki mást szeressen.

Szerintem.

De én mindenkinél jobban ismerem.

Legalábbis, eddig biztos voltam ebben.

De biztos, hogy nem tette magát túl azon a szerencsés faszon.

Csak kurvára össze van zavarodva.

De legalább már van esélyem.

Csak egy kis idő, és lehet, hogy tényleg belémszeret.

Miközben ezeken gondolkoztam, Deku csak engem nézett, valamilyen válaszra várva, a csend pedig egyre kínosabb volt, így megszólaltam.

- Szerintem ezt most napoljuk el. - Meg akart szólalni, de feltettem a kezem, jelezve, hogy ebből most kurvára nem engedek. - Egyébként zuhanyoztál már? - jutott eszembe hirtelen egy másik téma.

- M-még nem - nézett félre aranyosan. Az arca piros volt zavarától, de még mindig nem vett fel egy túl erős árnyalatot. - Úgy voltam vele, hogy majd azután megfürdök, miután beszéltünk.

- Akkor induljunk! - álltam fel az ágyamról egy kicsit megnyújtózva.

- M-m-m-mármint most? - lett vörös az egész arca.

- Persze, hogy most. Még én sem fürödtem - indultam el az ajtóm felé. Lassan ő is utánam jött, majd a folyosóra lépve becsuktam utána az ajtót.

Halkan elsétáltunk a liftig, és beszálva megnyomtam a földszint gombját. A kínos csendet szinte vágni lehetett, és ezt mindkettőnk érezte. Nemsokára már a fiúknak kialakított fürdőrészben voltunk, és vettünk el egy-egy törölközőt magunknak.

Beszálltunk az a két zuhanyfülkébe, amiket csak egy üvegfal választott el. Miközben levetkőztem, nem bírtam ki, és oldalra néztem.

Deku éppen a pólóját vette le, így ahogy a karjai fent voltak a feje fölött, az izmai megfeszültek, és meg tudtam csodálni a hasizmát. Gyorsan visszafordítottam a fejem, mikor sikerült neki áthúzni az anyagot a fején, de a szemem előtt még mindig ott lebegett a kép.

Lassan mind a két zuhanyzóban elkezdett folyni a víz, és ahogy a mellettem lévő fülkében Deku megérezte a kellemesen meleg vizet magán, halkan felsóhajtott.

A fejemben egyre csak ismétlődő kis jelenet és ez a hang megtette a hatását. Olyan üres maradt a fejem, mint még soha, és pillanatok alatt jelentős mennyiségű vérem vándorolt le a lábaim közé.

Próbáltam úgy tenni, mintha nem történt volna semmi. Elkezdtem fürdeni, ahogy a zöld hajú angyal is. A meleg víztől a minket elválasztó egy szál üveglap bepárásodott, így úgy éreztem, nem lesz baj, ha egy hangyafasznyit átpillantok.

Hogy ez mennyire kibaszottul idióta ötlet volt!

A pára nem takarta el azt a néhány mozdulatot, amit Deku csinált. A fejét hátrahajtotta a jóleső érzésre, és beletúrt a vizes hajába. Eközben mindenhol folyt rajta a víz, ami miatt megcsillant a testén a lámpa fénye.

És nekem ekkor lett elegem.

Elzártam a vizet, és odamentem Deku mögé, aki bizonyára hallotta a csempén a lépéseim hangjait, mert ahogy mögötte voltam, lefagyott.

- Nem tudom, hogy direkt izgatsz fel, vagy csak ennyire élvezed a zuhanyzást, de most azonnal fejezd be!

Izuku szemszöge

Sikerült a tervem! Ahogy hallom, tökéletesen.

- És ha nem? - kérdeztem zavarban.

Most komolyan próbálom elérni, hogy Kacchan felizguljon, és csináljon velem valamit? Komolyan, mint egy idióta.

- Akkor kénytelen leszek ezt csinálni.

Ekkor megfordított, majd ajkaimra hajolt, és nekem ott "BUMM!" felrobbant az agyam. Semmire nem bírtam gondolni, csak arra, ahogy Kacchan gyengéden csókol. Ahogy a tőle nem megszokott gyengéd mozdulataival átöleli a derekam, én pedig az ő nyakát.

Szinte éreztem magamban, hogy mit szeretne, ezért lassan kicsit kinyitottam a szám, ő pedig erre egy kis morgással felelt, ami éreztem, csak annyit jelent "kösz". Ettől a kis hangtól végigfutott a gerincemen a hideg, és libabőrös lettem.

Olyan érzésem volt, mintha ez lett volna az első csókom, mintha az eddig történt összes vonzalmam semmivé foszlott volna, és csak Kacchan lenne nekem. Mintha csak az ő karjaiban tudnék élni. Mintha soha nem is ismertem volna senkit, csak őt, az egyetlen embert, aki eddig ilyen érzelmeket váltott ki belőlem.

Ettől a sok klisés szövegtől eszembe jutott a Feels like the first time című dal, ami ebben a helyzetben annyira ironikusnak, és véletlennek hatott, hogy el kellett hajolnom Kacchan-tól.

A kis kuncogásom közben kérdőn nézett rám, én pedig csak legyintettem egyet, miután abbahagytam.

- Semmi, semmi - mosolyogtam rá. - Csak boldog vagyok.

Stole your boyfriend (Bakudeku) /Befejezett/Where stories live. Discover now