10 წლის შემდეგ
ლისას პოვ:
-ჯუნი სად ხარრრ?-ლისა
-აქ ვარ, ახლავე მოვდივარრ-ჯუნი
-სწრაფად გთხოვ, ელისს აჭამე, თორე შეწუხდება ამდენი ტირილისგანნ
-კარგი ხო, მიდი შენ სწრაფად მოემზადე, დაგვაგვიანდება.. ხომ იცი ამდენი ხნის შემდეგ ჩვენი პირველი შეკრებაა..
- ვიცი ნამჯუნ, ეგ როგორ არ მემახსოვრება, ნერვებს რატო მიშლი?
-საყვარელო, კარგი რა, ვიცი რომ ჰორმონების ბრალია ყველაფერზე რომ ღიზიანდები, მაგრამ, ასე როგორ შეიძლება? მეც ცოდვა ვარ..
-და მე რა გავაკეთო? დავიღალე უკვე, დილიდან მეკამათები
-კარგი ხო, ხმას აღარ ვიღებ. მიდი მოემზადე, მე ელისს ვაჭმევ
-ბოლომდე ჭამოს, თორემ არ წავიყვანთ, დაემუქრე
ნახევარი საათის შემდეგ
-ლისა, მზად ხარ?
-კი, მოვრჩი, ელისმა ჭამა?
-კი, მთელი თეფში მოასუფთავა , კარგი გოგო გვყავს ^^
-ძალიან კარგი,აბა წავედით..
სახლიდან გავედით, ჯუნიმ ელისი ძირს დასვა, თვითონ კი სახლის კარი გადაკეტა..
-ელის, არ ირბინო, დაეცემი-ჯუნი
-აუ დეე, უთხარი მამიკოს რამე, ყველაფერზე არას მეუბნება-ელისი
-დედიკო, მამიკო მართალია, არ უნდა ირბინო, თორე დაეცემი-ლისა
-კარგი, წავედით აბა, ჩავსხედით..-ჯუნი
-წავედით-ლისა
-ლისა, ფრთხილად დაჯექი..-ჯუნი
-ჰო საყვარელო, ნუ ნერვიულობ..-ლისა
მანქანაში ჩავსხედით და წავედით...
ახლა ცოტა რამეს ჩვენს ცხოვრებაზე მოგიყვებით.. მე და ჯუნი 5 წლის წინ დავქორწინდით.. ახლა უკვე ელისი გვყავს, ის 4 წლისაა, ძალიან ლამაზი და საყვარელია, მაგრამ მოუსვენარი და ცელქი.. ვერ ვარჩევ ვის დაემსგავსა, რადგან ორივე ასეთები ვართ.. კიდევ სახლში ყველაფერს ლეწავს, ამასაც ვერ ვარჩევთ, რადგან მეც და ჯუნიც ორივე მოუხერხებლები ვართ.. ელისს მალე და ან ძმა ეყოლება ^^ სქესი არ ვიცით და არც გვინდა, რომ გავიგოთ. მთავარია ჯანმრთელი იყოს და მნიშვნელობა არ აქვს ბიჭი იქნება თუ გოგო.. დღეს ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანი დღე არის! დღეს 2 წლის შემდეგ პირველად ვხვდეთ ერთმანეთს ყველანი! აა, ჰო, თქვენ ძველი ამბები არ იცით.. ბიჭები კონტრაქტის თანახმად 8 წლის განმავლობაში ერთად იყვნენ, მათ ძალიან ბევრ წარმატებას მიაღწიეს, მათი სახელი დღემდე აქტიურია, ფანები დღემდე ვერ ეგუებიან რომ მათი მოღვაწეობა ქეი პოპში დასრულდა, ამას ძალიან განიცდიან, მაგრამ ბიჭები თავს არასდროს ანატრებენ..ყოველთვის როცა ერთმანეთს თვალის საშვალებით ესაუბრებოდნენ, ლაივს რთავდნენ და ფანებს ამით აგრძნობინებდნენ, რომ მხოლოდ მათი მოღვაწეობა დასრულდა ქეი პოპში, მათი მეგობრობა კი არასდროს არ დასრულდება და ისინი მუდამ ასე ძმებივით იქნებიან!
ESTÁS LEYENDO
*ოცნებები ხდება* (დასრულებული)
Aventuraფიკი მოგვითხრობს 4 არმის შესახებ, რომლებიც მონაწილეობას იღებენ ქეიპოპ ფესტივალში.. მათ არ იციან ოცნებები ხდება თუ არა, მაგრამ გულის სიღრმეში სწამთ ამის.. და მართლაც? ოცნებები ხდება?