Vi er ved at være færdig med at gøre klar til fødselsdag, bordet er dækket, boller og lagkage er lavet og prinsessen sover nu middags lur.
Erin er i bad, og jeg ligger i vores seng og slapper af.
Jeg er træt, det var hårdt at være på Tour denne gang.
Men jeg elsker det også, jeg vil ikke kunne undvære min musik. Jeg er så heldig at Erin støtter mig, hun var den der insisterede på at jeg skulle takke ja da sony snakkede om Tour.
Også selvom det til tider betyder jeg er væk fra dem i lang tid.
Hun sagde at jeg jo ikke var mig selv hvis ikke jeg lavede musik.
Jeg elsker hende for at hun ser mig for den jeg er, for nej jeg ville ikke være mig selv uden musikken, den har været en del af mig i så mange år.Jeg er hjemme i næsten en måneder nu, og så skal jeg på Tour igen i tre måneder.
Jeg vil forsøge at snakke med Erin om de vil med.
Før vi fik Alma, tog Erin med alle steder, jeg nød hun altid var ved min side.
Vi kunne dele alle de fantastiske oplevelser der er på en Tour.
Jeg ved godt det er lidt anderledes når man har et barn med, og Erin er gravid.
Men jeg ville elske at have dem med, vi skal til Paris, Spanien, Grækenland, England, Portugal, også hjem ad mod Norge via Østrig, Tyskland Danmark og Sverige.
Så har jeg et ophold på 2 uger i Oslo, hvor jeg skal lave lidt indspilninger.
Jeg ser det som en mulighed for os at have en smule ferie sammen inden babyen kommer, og efter Oslo er Touren færdig.
Hvilket jo passer perfekt, nu når den lille nye kommet i august.Ligger du bare her og dagdrømmer skat?
Jeg kigger op og ser en nøgen Erin stå foran mig, mmmmh det gør jeg, men nu kan jeg ikke helt finde ud af om jeg stadig drømmer, for der står den smukkeste kvinde foran mig.
Du skør Marcus, mmmh det ved jeg men som jeg altid siger you are the one who make me crazy, love.
Hun ligger sig ned til mig, nå Hr. Gunnarsen havde vi to en date? Jeg smiler det husker jeg ikke noget om, men jeg er sikker på hvis vi lige kigger i det der skema finder vi noget.
Hahah du dum Skat, hun kysser mine læber og sætter sig op på mit skød, jeg sætter mig op med hende på skødet.Jeg kysser hendes hals, Erin trækker min T-shirt over hovedet på mig, og skubber mig blidt ned på sengen, jeg smiler, hun bider sig i læben, hvorefter hun åbner mine bukser.....
⭐️⭐️⭐️
Jeg åbner mine øjne og kigger rundt, Erin er her ikke men jeg kan høre grin ude fra køkkenet.
Jeg rejser mig og går ud til dem, Alma leger på gulvet med sine dukker og Erin står og ordner noget over ved køkkenbordet, med ryggen til,
Jeg går over til hende og ligger armene om hende.
godmorgen Hr. Gunnarsen, sovet godt?
Mmmmh og tak fordi du lod mig sove videre, hun vender sig om og ligger armene om mig.
Du så så sød ud, så jeg nænnede ikke at vække dig,
Tak smukke, jeg var også helt færdig.
Køre de dig hårdt Marcus, nej ikke som sådan, det er bare rigtig hårdt at være væk fra jer.
Også er jeg jo heller ikke 17 år længere, nå er du ikke? Det havde jeg da slet ikke opdaget.
Hahah du sød skat, men nej jeg kan mærke på min krop at jeg skal bruge længere tid til at komme mig oven på en Tour.
Også hjælper det jo heller ikke at jeg har en kone der vil have sex hele tiden.
Han smiler og kysser min næse, ej pjat smukke.
Jeg har ihvertfald savnet jer rigtig meget.
Hvad med i tog med næste gang?
Hvad mener Du Marcus? Ja dig og Alma tog med på Tour?
Vil du det? Vil du have os med?
Hvorfor skulle jeg ikke ville det? Jeg ved, måske vi var en distrahering for dig?
Nej er du gal smukke det håber jeg da ikke du tænker?
Jeg ville blive vildt glad hvis i tog med, jeg mangler jer så meget.
Men kan det arrangeres Marcus? Ja jeg skal bare have fat på min manager.
Hun kysser mig,
Vi vil gerne med Marcus, måske Alma og ville synes det var sjovt at komme lidt med og se hvad du laver.
Jeg kigger hen mod den lille prinsesse, hun sidder stille og giver sin dukke mad, jeg ville give hende hele verden hvis jeg kunne. Hun betyder så meget for mig, og jeg vil elske at have dem med på Tour.⭐️⭐️⭐️
Hvornår tager Du afsted igen Marcus? Mor kigger over på mig og smiler.
Øh nu tager vi så allesammen afsted, hvad? Hun smiler,
Ja Alma og Erin tager med mig på Tour, åh hvor godt for jer.
Så skal i da til at have lavet pas til hende, ja der er mange ting der skal klares.
Det godt du ikke har et arbejde Erin, jamen det har jeg jo. Ja men ikke sådan et mød ind og vær der fra 8-16 job.
Nej hun har bare døgnets 24 timer i brug, jeg smiler til mor, der nok godt kan fornemme at det ikke helt var den bedste kommentar.Vi har valgt at Erin er hjemmegående, hun er freelance journalist og blogger. Men det vigtigste arbejde er at hun er mor og kone, hun nusser om os, og passer godt på os, og hun elsker det.
Erin rejser sig og går ud med nogle ting i køkkenet, jeg hjælper hende med at bære ud. Hun står og skyller af ,Jeg ligger mine arme om hende og nusser hendes mave, det er faktisk lidt underligt de ikke har sagt noget, for Erin er blevet rund.
Hun er en ellers tynd kvinde, men maven strutter allerede meget, jeg tog et billede af hende i morges.Jeg tror det bliver en fodboldspiller, mmh det troede du også med Alma. Ja men der er håb for hende endnu, det tror jeg ikke du skal regne med Marcus; hun vil være ballet danser.
Ja det undre mig sku ikke, næ ham her, ham satser jeg på.
Tror du det bliver en dreng? Ja det skal det, men igen så er jeg sku nok heldig nok til at det bliver endnu en pige.
Mit lod er at være omringet af dejlige smukke tøser.
Ja det har du jo også gjort hele livet Marcus.
Mmh men du er den smukkeste af dem alle.
Jaja Hr. Fedterøv, let den der lækre røv ind og hent noget mere fra bordet.
Jeg kysser hende og går ind til bordet, mine forældre sidder med Erin, hun nyder at have deres fulde opmærksomhed.
Men hun er også god til at komme i centrum, hun ved lige hvordan hun skal bruge de der smukke brune øjne.
Jeg betragter dem lidt, og går så ud til Erin igen.
Jeg drejer hende ind i mine arme, du ved godt jeg elsker dig ik smukke.
Hun smiler, du er så sød når du bliver sentimental Marcus. Men jo jeg ved godt du elsker mig, og jeg elsker også dig.
————————————-
Dagens afsnit
Håber det er okay
Xoxo Mali
YOU ARE READING
Venner med sukker på(AFSLUTTET)
FanfictionErin bor i Norge, hun går i 9. Klasse. Hun er en helt normal norsk pige på 15 år, men hun har indledt er forhold til skolens flotte fyr, drengen fra 10. Klasse, han som alle pigerne sukker efter, ham som er en verdens kendt popstjerne. Men de er ik...