Stadig flashback
Han trækker sig fra kysset og smiler til mig, damn Erin, kom smukke han tager min hånd. Jeg følger med ind i huset, og ind i stuen.
Jeg ser Jessica og Johannes stå og kysse i et hjørne, jeg smiler, de er også totalt vilde med hinanden.
Marcus trækker mig med op ad trappen, hvad skal vi Marcus? Han blinker til mig, have lidt sjovt. Han åbner døren til det første værelse, men det er optaget. Det næste er også, nå tredje gang er lykkens gang smiler han, jeg går hen til sengen og sætter mig. Han lukker døren, smiler og bider sig i læben. Så kommer han hen og sætter sig ved siden af mig.
Han ligger sin hånd på min kind og smiler. Erin lov mig at sige stop hvis jeg går for langt okay.
Jeg nikker, læner mig ind til ham, og kysser ham.
Han kysser med, og lader sine hænder gå på opdagelse. Jeg kravler op på hans skød, og kan mærke han bliver lidt overrasket. Han trækker sig og smiler til mig, hmmm du er vist en lille fræk en hva? Jeg blinker til ham og trækker min bluse over hovedet.
Han kærtegner mine bryster, og kysser mig igen. Jeg mærker en lyst jeg aldrig før har følt. En følelse Af begær, lyst til at ville have ham endnu tættere på.
Marcus ligger sine hænder på mine hofter og vugger dem frem og tilbage, jeg mærker han vokser neden under mig. Han ligger sig ned, men har stadig sine hænder på mine hofter. Fuck Erin det er godt.
Jeg mærker selv hvor dejligt det er, han stønner og tager hårdere fast om mine hofter og køre dem hurtigt frem og tilbage. Av stop Marcus, det gør
Ondt.
Han slipper hurtigt taget i mig. Jeg sidder ovenpå ham og kigger lidt forskrækket på ham.
Han sætter sig op, undskyld Erin, undskyld jeg blev bare revet med.
Han ligger armene om mig, og trækker mig ind til sig.
det var bare så godt, jeg smiler og nikker.
Han trækker sig lidt, er stadig jomfru smukke?
Jeg nikker og kigger ned. Han ligger en finger under min hage, og løfter den.
Hey smukke, det gør ikke noget, Jeg skal nok være blid.
Jeg ryster på hovedet, ikke idag Marcus. Han smiler okay, helt okay prinsesse. Helt okay.
Men vi kan da godt hygge lidt endnu Marcus, han smiler.
Du er sku fræk Erin. Jeg blinker til ham og lader mine læber ramme hans. Han ligger mig ned på sengen, kysser mig ned ad halsen, og over mit bryst. Jeg lader min hånd køre over hans bule. Han trækker sig fra kysset og kigger ned på mig.
Jeg blinker og åbner knappen i hans bukser. Erin du behøver ikke. Shhh bare nyd det Marcus.
Det kan godt være jeg er jomfru, men jeg har prøvet en del. Og et blowjob er ikke nyt for mig.
Jeg ligger mig ned og tager ham i munden. Han stønner da jeg lader mine læber ramme ham.
Jeg gør mit bedste, og kan høre han nyder det.
Han ligger sin ene hånd på mit hovede, åååh, fuck Erin,
Jeg øger farten, fuck Erin jeg kommer, han kommer i min mund og jeg sluger det.
Jeg ligger mig ved siden af ham.
han drejer sig ind til mig, fuck hvor er du vild Erin.
Han trækker mig ind i et kys, dig vil jeg gerne lege lidt mere med.
Hmmm hvad tænker du Marcus? Måske vi kan mødes og hygge Erin?
Jeg mærker hvordan hele min krop siger at det ikke er noget for mig.
Men jeg nikker, nogen gange gør man ting for at få bare lidt af det man helst vil have.
Han kysser mig igen, lad mig få dit nummer smukke, så ringer jeg når jeg får brug for dig.
Jeg rejser mig og tager min bluse på igen.
Marcus trækker mig ned til sig igen, hey smukke. Det lød forkert, jeg kigger på ham og smiler.
Men du virker sød Erin, jeg vil gerne lære dig bedre at kende. Jeg smiler, Marcus jeg, han stopper mig. Men Erin jeg kan ikke tilbyde dig kærester og romantik.
Mit smil falmer, kan jeg mærke. Hey, smukke det er bare umuligt for mig at have en kæreste.
Jeg ligger mig ned ved siden af ham. Han kysser mig igen, jeg lukker mine øjne og mærker sommerfuglene i min mave, og smiler.
Jeg åbner mine øjne okay Marcus så lad os gøre det sådan, vi kan være venner med sukker på.
Han trækker mig ind til sig, hahah det lyder sku sødt, jeg vil glæde mig til næste gang smukke.
Han rækker mig sin mobil, og jeg trykker mit nr ind. Han gemmer det. Og ligger mobilen på sengen.
Jeg kysser hans læber igen, han smiler. Nå søde, vi må heller komme ned inden de andre leder efter os.
Jeg nikker, og vi går ned ad trappen.
Ingen har opdaget vi var væk. Johannes og Jessica står henne ved de andre, så vi går der hen stille.
Nå der er du Erin, jeg har ledt efter dig smiler Jessica. Nå ja som om du har haft tid til det Jessica. Hvad mener du Erin? Du har haft tungen så langt nede i Johannes at du kunne smage hvad han sidst fik at spise.
Hun bliver rød i hovedet, og Johannes ligger en arm om hende. Også snakker de allesammen videre, jeg stiller mig op ad baren.
Jeg mærker en hånd på min røv, og kigger op. Marcus står ved siden af mig, nå skal vi have noget at drikke? Hmmm ja tak et eller andet stærkt.
Han smiler, måske du skulle passe på ikke at blive for fuld søde. Man ved jo aldrig hvilke typer der er til denne fest.
Jeg blinker til ham, jeg ved lige præcis hvilke typer der er her Marcus. Jessica kommer over til mig og Marcus fjerner hurtigt sin hånd.
Mmmh altså Johannes vil gerne følge mig hjem, så kan du. Hun smiler, jeg nikke jeps jeg klare mig søde, bare pas på dig selv ik.
Hun giver mig et kram, og går tilbage til Johannes. Jeg kigger efter dem, de ser søde ud.
Jeg mærker en kysse min nakke, og mærker sommerfuglene i maven igen.
Hey Marcus du kan ikke gøre det her.
Mmmh de er allesammen så fulde at de ikke kan huske det i morgen.
Jeg vender mig mod ham, du kunne også tage med mig hjem. Mine forældre er ikke hjemme.
Han bider sig i læben. Er det nu klogt Erin?
Jeg kigger spørgende på ham, altså jeg ved ikke om jeg kan styre mig,
Jeg smiler, men så er det godt jeg kan stoppe os.
Han nikker, okay giv mig to minutter.
Han tager mobilen op af lommen,
Og skriver en SMS, jeg tænker den er til hans forældre.
God smukke, lad os komme hjem.
Vi går ud ad huset og hjem mod mig, hvad er det jeg har rodet mig ud i.
—————————————————
Så kom der et nyt afsnit, tak til alle jer som læser med.
Og nr 12 i fanfiction wow tak 🙏🏻🙏🏻
Husk at vote og kommenter.
Xoxo Mali
STAI LEGGENDO
Venner med sukker på(AFSLUTTET)
FanfictionErin bor i Norge, hun går i 9. Klasse. Hun er en helt normal norsk pige på 15 år, men hun har indledt er forhold til skolens flotte fyr, drengen fra 10. Klasse, han som alle pigerne sukker efter, ham som er en verdens kendt popstjerne. Men de er ik...