Marcus....

1.3K 15 0
                                    

-Husk at stemme og kommenter-

Erins pov

Jeg går igennem det store fælleslokale, jeg kigger rundt, jeg er den eneste der er derude. Jeg går over og åbner mit skab, vi har norsk. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide det, faktisk er jeg ret god til det. Det er bare fordi, lige for tiden kan jeg ikke rigtig koncentrere mig om det. Der er kun en ting der fylder mine tanker 100%
-Marcus.
Marcus gunnarsen, skolens flotteste fyr. Han fylder mine tanker mere end noget andet. Jeg har rigtig svært ved at koncentrere mig om det jeg er igang med, jeg sidder og dagdrømmer om ham hele tiden. Jeg mærker et par arme om mine hofter, og får et chok jeg taber de bøger jeg har i hånden.
En velkendt stemme lyder bag mig.
Hahah det er lidt sødt når du bliver forskrækket. Jeg vender mig og kigger op i de dejligste dybe brune øjne og det sødeste smil.
Hvordan kan man være så perfekt, hvordan er det muligt.
Marcus det er ikke fair når du sniger dig sådan ind på mig, hahah Erin jeg sniger mig ikke. Men da jeg så dig stå der helt alene kunne jeg ikke tænke på andet end det her.
Han ligger en hånd på min kind og lader sine læber ramme mine.
Alt forsvinder omkring mig, jeg kan kun sanse Marcus og vores make out.
Han bryder kysset og jeg er totalt omtumlet, han kysser min pande, ses vi i pausen smukke?
Jeg nikker, stadig ude af stand til at snakke. jeg glæder mig allerede Erin. han blinker og går mod sin klasse.
Han er 10. Klasse, sidste års elev, kendt og hammer lækker, hvordan er det muligt han gider at være sammen med mig.
Jeg samler mine bøger op og går mod min klasse.
Inden jeg går ind kigger jeg mod Marcus klasse, den ligger nede af gangen. Der sidder nogen af dem ude på gangen, om Marcus er en af dem kan jeg ikke se.

Nå der er du endelig, var den bog i Kina eller hvad. Min lærer kigger på mig og smiler, jeg kigger spørgende på hende, sæt dig ned og gå igang Erin.
Jeg går gennem klassen og Over på min plads. Jeg dumper ned ved siden Jessica.
Hvor var du? Visker hun, Øh ude ved mit skab. Så længe? Mmmh jeg kunne.... ej Erin, ikke flere løgne hvor var du.
Men jeg var ved mit skab, og hente mine bøger. Det er jo ikke en løgn, det var jeg jo.
Hun kigger opgivende på mig, hvad er det du har gang i Erin? Jeg ryster på hovedet, ikke noget, hvad mener du.
Jeg ved godt hvad hun mener, hun hentyder til min mystiske forsvindende i alle pauser.
Men jeg kan bare ikke fortælle hende om det. For hvad skulle jeg sige?
Jamen ved du hvad Jessica, jeg flygter ud på toilettet for at kysse med Marcus. Jeps Marcus Gunnarsen, ham fra 10. Klasse, ham der er en kendt popstjerne.
Endelig ringer klokken, jeg rejser mig hurtigt og går mod toiletterne, der er ingen. Jeg stiller mig op ad døren og venter, jeg ser han kommer imod mig.
Min krop begynder allerede at reagere.
Så står han der, lige foran mig.
Hej smukke, har du savnet mig? Jeg nikker og smiler. Han trækker mig ind til sig og kysser mig. Hele min krop bliver fyldt med sommerfugle, han åbner døren bag mig, vi bakker ind og han lukker døren bag sig og låser. Han ligger sine hænder på min numse og løfter mig op, og jeg ligger Mine ben om ham. Han læner mig ind mod vægen, og placere kys ned ad min hals.
Hvordan kom vi igang med det her? Og er det nok? Altså Marcus har gjort klart at vi kun er venner med fordel. Altså at vi ikke er kærester men bare nyder at kysse. Han kan ikke have en kæreste lige nu,
Jeg er bare bange for at jeg har lidt flere følelser med i det her end ham.
Han trækker sig, er der noget galt søde du virker lidt fraværende? Han kærtegner min kind, jeg nyder hans berøring og lukker mine øjne.
Han griner, haha du er sød Erin. Jeg åbner min øjne, sød, han synes jeg er sød. Ikke lækker eller noget deromkring, bare sød.
Hans læber rammer mine igen, og igen er jeg fanget i en rus af følelser.
Klokken ringer, Marcus trækker sig. Ses vi i spisepausen, jeg kunne godt spise dig.
Marcus, jeg har lovet jessica... han stopper mig med et kys. Er du sikker? Mmmh jeg bliver nød til. Han slipper taget om mine hofter, Og jeg glider ned af vægen. Han læner sig ind over mig, han er så tæt at jeg kan fornemme hans udånding på min kind.
Overvejer du ikke lige igen smukke, Marcus, det er bare. Han kysser mig, skriv til mig Erin, jeg bliver nød til at gå nu.
Han bider sig i læben og kigger ned ad mig, fuck du er lækker. Jeg har allerede lyst til mere.
Han blinker og går ud ad døren. Jeg læner mig ind til  vægen og prøver at få styr på mig selv igen.
Jeg går ud ad døren, min time er begyndt for længe siden, jeg skynder mig ind. Undskyld jeg kommer for sent. Min lærer kigger hurtigt op på mig og nikker.
Jeg sætter mig ved siden af Jessica, hun kigger på mig, hvor var du? Jeg ryster på hovedet, jeg havde lige noget jeg skulle klare.
Ja ja altid så hemmelighedsfuld Erin. Tager du stoffer, jeg kigger chokeret på hende nej, hvordan kan du tro det.
Jeg kommer til at sige det lidt for højt, hele klassen vender sig mod mig.
Erin, ikke nok med at du kommer for
sent så forstyrre du også timen, er du sød at tage dine ting og gå uden for, så fortsætter vi andre undervisningen.
Jeg kigger undskyldende på Jessica, og samler mine ting sammen.
Døren lukker bag mig, der er helt stille på gangen.
Jeg sætter mig i en af de båse der er placeret midt i fælleslokalet.
smider tasken og sætter mig op af vægen med min mobil.
Marcus har skrevet til mig.

Hej Erin, kan jeg slet ikke overtale dig til at komme i pausen.

Jeg smiler, han er så fantastisk dejlig. Jeg ville sige en masse ord, men det eneste der falder mig ind lige nu er fantastisk.

Hej, jeg bliver nød til at tage mig sammen. Jeg er blevet smidt ud af timen for at komme for sent.
Og jeg har lovet Jessica at vi skal spise sammen idag.

Jeg sender og sidder lidt på insta.

Hej lyder en stemme, jeg kigger forskrækket op...

————————————————
Det var så starten på min nye bog. Jeg håber i kan lide den.
Huske at stemme og kommenter.
Xoxo Mali..

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin