Symbol

482 11 1
                                    

Jeg smækker hovededøren bag mig, jeg er på vej i skole.
Marcus!!!!
Døren bliver åbnet,  jeg vender mig og far står i døren.
Jeg kigger på ham, hallo unge mand jeg synes du skal droppe den der attitude du har gang i.
Jeg siger ingen ting men kigger bare på ham.
Du kommer lige hjem okay, vi var travlt og skal nå et fly mod Oslo kl 20.
Jaja jeg skal nok komme lige hjem, ikke være sammen med Erin og sidde stille og se sød ud.
Marcus stop så, prøv at opføre dig ordenligt.
Jeg sukker, vi ses far.
Jeg drejer om og går mod skolen. Erin venter på mig nede ved broen, fuck jeg hader mine forældre for at sætte det her forbud op.
De behandler mig som et lille barn der ikke kan finde ud af noget selv.
Jeg er sikker på mor ikke er helt med i det, men hun bliver nød til at støtte op om det pga deres regler i teamet.
Jeg er fucking træt af at føle mig som et produkt, noget de bare kan diskutere også lave planer for.
Hvornår er vi nået til at vi har selvbestemmelse? Hvornår er vi gamle nok til rent faktisk at hoppe ud af den der lille drenge skal?
Vi er trods alt snart 17 år..
jeg har hele morgen blevet belært om at jeg skulle se på Martinus, for han havde jo ingen problemer med no dating reglen eller et behov for at gøre oprør.
Hold nu op hvor havde jeg lyst til at skrige til dem at han for fanden har datet Maria i to år.
Men jeg kan ikke ødelægge deres ting, og slet ikke for at gøre oprør som far kalder det. Men for helvede det er jo ikke et oprør, det er bare et krav på
Min menneskelig ret, retten til at elske den jeg vil!

Jeg nærmere mig broen og kan se Erin stå dernede.
Jeg mærker varmen i min krop, og smilet stille brede sig på mine læber.
Endelig når jeg ned til hende og trækker hende ind i mine arme, hun er kold,
Undskyld at du måtte vente så længe søde, men jeg skulle åbenbart lige høre min fars mening om det hele igen.
Er de meget sure? Hun trækker sig lidt fra mig og smiler. Hold nu kæft det der smil kan redde hele min dag.
Jeg nikker, ja eller min far er, dog er han mest skuffet siger han.
Hmmm men er det ikke det værste når de er det?
Jo, det kan du have ret i, men han siger han er skuffet fordi jeg løj.

"Man skal være ærlige Marcus, ellers kan man ligeså godt lade være med at være noget."

Jeg forsøger at efterligne min far, men det lykkes ikke helt. Hun smiler af mit halv fjalet forsøg.
Jeg læner mig ned og kysser hende, hej søde hahahah Hej Marcus, dejligt at se dig.
I lige måde søde, Kom lad os komme hen på skolen.

⭐️⭐️⭐️

Men vil det sige du tager afsted idag? Ja desværre hun kigger ned. Vi er gået ud i skolegården og sidde, timen er startet forlængst men ingen af os har lyst til at gå ind.
Hey smukke, jeg er tilbage igen om 30 dage.
Hun kigger stadig ned, jeg sidder lidt og kigger på hende. Hun sidder og leger med sin sko i sneen,
Hun kigger op og smiler, ingen af os siger noget.
Hun læner sig ind til mig, hvordan skal jeg undvære dig i 30 dage mr. Cutiepie?
Jeg smiler, hmmmm jeg ved det sku ikke smukke, men vi må facetime.

Ja som om det er det samme at kysse med en på facetime, hahaha nej det kan der være noget om prinsesse.
Jeg ligger min hånd på hendes kind og kærtegner den, vores øjne mødes og jeg føler jeg ser lige ind i hende.
Hahaha for fanden Marcus nu bliver det sku lidt for meget øjenkiggerri og måneskinstur.
Men nogen gange kan det også være fantastisk Erin, især hvis man går en tur ned til elven.
Ej stop lige en tand mr. Romantik, så du er til måneskin og sød musik?
Hvem er ikke til det prinsesse?
Øh mig?
Hvad er du så til?
Hun smiler, dig....
hahah ja men udover det? Er du slet ikke romantisk?
Det ved jeg sku ikke, det har jeg aldrig tænkt over.
Så hvis nu jeg købte blomster til dig.
Ej Marcus det skal du ikke gøre,
Hvorfor ikke søde,
Fordi at købe afskåret blomster er som at slå dem ihjel. At give mig en gave der er symbol på død, hmmm det er sku lidt et mærkeligt statement, synes du ikke?
For fanden Erin, så jeg har fundet mig en rigtig lille miljø aktivist til kæreste.
Jeg trækker hende ind til mig,
næææ jeg mener bare at en gave burde ikke være symbol på død.
Men Erin, blomster er jo ikke symbol på død. En blomst er jo symbol på mange ting, vidste du at hver enkelt blomst har sin egen betydning? Og at antallet af blomster siger noget helt bestemt?
Hun smiler, hvorfor ved du så meget om blomster Mr. Romance?
For meget fritid du ved aka fly og meget kørsel, tja og hvem ved måske bliver det nyttigt en dag.

Hvad ville du give mig så?
Ingen ting du har jo lige sagt du ikke vil have blomster af mig.
Haha ja det er rigtigt Marcus, jeg kysser hendes hånd.
Nej prinsesse, hvis jeg skulle give dig blomster skulle det være amaryllis , klokkeblomst, en hvid lilje, røde roser og viol.
Ialt skulle der være 7 blomster som betyder jeg holder meget af dig.
Blomsterne symbolisere at du er en ung smuk kvinde, der er stolt og stærk. Du er jomfruelig og roserne er symbol på vores kærlighed.
Hun bliver genert og kigger ned, jeg trækker hende ind til mig, og violer symbolisere den ydmyghed og generthed du har.
Jeg løfter stille hendes hage, og kigger ind i hendes øjne, jeg fornemmer hun er lidt rørt.
Jeg smiler inden jeg lader vores læber mødes i et perfekt kys.
Hun trækker sig, okay der fik du mig Marcus det der har jeg slet ikke et comeback på.
Jeg smiler nogen gange er der heller ikke brug for ord prinsesse.
——————————————

Dagens afsnit.
Håber i kan lide det.
Xoxo Mali

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang