Jaloux

494 12 1
                                    

Jeg vil savne din dejlige...
Jeg kigger ned over hende, hun stiller sig med armene over kors hvad vil du savne Marcus?
Jeg smiler Dig prinsesse, jeg vil savne dig.
Er du nu sikker på det? Altså der er jo altid masser af tøser der vimser rundt om jer på sådan en tur her.
Jeg smiler og trækker hende ind til mig, du er sød når du bliver jaloux. Hun dasker til mig, hey jeg er ikke jaloux Marcus, jeg er bare.... hun går i stå og smiler.

hahahah ja helt sikkert prinsesse, men bare rolig der er kun en pige for mig.

Nå og hvem er hun så?

Tja hun er den smukkeste, dejligste, sødeste, og til tider også lidt den skrappeste pige jeg kender, Men jeg holder meget af hende og hun er min.

Hmmm hun lyder sku som en man gerne vil møde Marcus.
Ja, det skal du også, men jeg skal bare lige fortælle min kæreste om dig først.
Hun slår til mig, åh du er dum Marcus og har dårlig plat humor.
Ja det ved jeg prinsesse, men din er fandme lige så slem. Nej slet ikke på samme måde,
Øh jo Erin tro mig det er det.
Jeg tager hendes hænder og smiler, lader dem glide stille op over hovedet på hende, imens jeg stille skubber hende op ad vægen.
Hun smiler udfordrende til mig, og bider sig i læben. Fuck hun kan stadig køre det her spil vi havde igang inden vi blev kærester.
Jeg læner mig helt ind til hende og slipper hendes hænder.
Lader min ene hånd glide stille ned af hendes kind og kærtegner hende, hun fugter sine læber og smiler. Så blinker hun til mig og ligger armen om min nakke vi står lidt bare og har øjenkontakt, inden jeg trækker hende ind til mig i et passioneret kys.
Jeg lader min hænder kærtegne hendes krop, hun løfter sit ben og trækker mig tættere på sig.
Det er som da vi mødtes i smug, hvor vi ikke havde andet i hovedet end hinanden.
Jeg kan næsten ikke holde mig tilbage, jeg har så meget lyst til at gå videre.
Jeg trækker mig, for vi er hverken det rigtige sted lige nu eller på det punkt i vores forhold endnu.
Erin kigger op på mig, hvad sker der Marcus?
Ikke noget prinsesse, det bare jeg kan ikke holde mig tibage hvis vi fortsætter, jeg har så meget lyst til dig.
Hun smiler og ligger sig ind til mig.
Tak fordi du ikke bare presser på Marcus, hey smukke, det skal du ikke takke for. Det er jo helt forståelige, jeg kysser hende og ligger min pande på hendes.
Erin jeg håber du forstår at jeg har så meget lyst til dig, og når du er klar så venter jeg på dig prinsesse.
Men lige nu har jeg bare så meget lyst til dig, Marcus jeg har det på samme måde, jeg har så meget lyst til bare og give efter.
Jeg synes vi skal vente til den helt rigtige dag prinsesse, første gang er noget helt særligt. Og man vi for altid huske det, jeg vil gerne du ser tilbage på det som noget rart. Og ikke bare Marcus Gunnarsen ham der poppede mit vindue til en fest vi var fulde.

Men Marcus det betyder så ikke at vi ikke kan hygge os på andre måder jo.
Hun trækker mig med ned ad gangen, jeg har ikke været til nogen timer idag, ja det har Erin heller ikke. Men hey hvem bebrejder os?
Vi er unge, forelsket og jeg skal afsted i fjorten dage. Vi ender nede ved vores gamle møde sted, Erin bakker ind imens hun kigger forførende på mig. Hun hiver fat i kanten på mine jeans og trækker mig med ind.
Jeg kan ikke lade være med at smil, Erin er så umiddelbar. Helt anderledes en alle piger jeg har mødt, det er nok også det der tiltrækker mig. Hun er unik, noget helt særligt, min kæreste, hun er min prinsesse.
Hun lukker døren bag os, jeg sætter mig på toiletsædet, og Erin sætter sig på mit skød. Jeg smiler, hun læner sig ind til mit øre kysser min hals og begynder stille og synge

I'd like to be everything you want
Hey boy, let me talk to you
If I was your girlfriend, I'd never let you go
Keep you on my arm boy, you'd never be alone
You can be a gentleman, anything i'll like
If I was your girlfriend, I'd never let you go, I'd never let you go

Hun trækker sig og vores læber mødes, hvad skete der lige det? Sang Erin lige for mig?
Og det lød helt fantastisk, er du gal hun kan sku da synge bukserne af mig. Jeg trækker mig, men Erin kysser mig igen, jeg ved det er fordi hun ikke vil have jeg skal snakke med hende om den sang. Jeg trækker mig, og kigger på hende.
Øh wow Erin? Hvad var det?
Hun kigger ned og ligger Sit hovede på mit bryst, ikke noget Marcus, slet ingen ting, og overhovedet ikke mig der sang.

Men hey prinsesse, du synger jo fantastisk. Ej Marcus så er det altså heller ikke værre.
Hey smukke, det der var lige til at få mig med hjem,
hmmm men skulle det være en kompliment søde? Du er så nem i forvejen, hey prinsesse så får vi lige kammertonen.

Ej men søde det var fedt, måske vi skulle synge lidt sammen?

Ej vel, ikke et af de der High School musicals øjeblikke, hvor vi begge bryder ud i sang over hvor dejligt vi har det.
Hahahah for fanden Prinsesse, du er altid så dramatisk.

Nej jeg mente, bare os to hygge lidt god musik, og en helt masse making out.
Hmmmm, det lyder nu ikke så dumt, nej vel prinsesse. Hvornår har du lært at synge sådan ?
Det ikke noget jeg har lært, det bare noget jeg altid har kunne.

Måske du lige skulle lære hele den der sang også synge den for mig.
Jeg er sikker på du kan charmere bukserne af mig min skat.
Marcus jeg skal da bare sige bøh, så er dine bukser nede. Næ lad os glemme dette lillie optrin, og huske på det vigtige her.

Jeg ligger mine arme om hende,
Hmmmm og hvad er det smukke?
Dig og dine dejlige bløde læber, hahaha du sku skør Erin . Måske men du kan godt lide det, åh ja bae i love it.

Erins synsvinkel
Jeg læner mig ned og bider ham blidt i læben, fuck jeg vil savne dig prinsesse.
Hmmm så må jeg jo give dig noget du kan huske på.
Jeg begynder og vugge stille frem og tilbage i mine hofter.
Marcus ansigtsudtryk forandre sig, og han ligger sine hænder på mine hofter.
Jeg øger farten stille og hans vejrtrækning bliver hurtigere.
Han trækker mig ind i et kys, og hans tunge leger med min. Jeg mærker hvor tændt han bliver, jeg mærker selv en underlig følelse i min krop, og en trang til at ville øge farten. Pludselig skylder en rus ind over mig og jeg slipper et støn.

Fuck det var godt, jeg ligger min pande på Marcus skulder.
Hey prinsesse hvad skete der lige? Jeg tror... jeg rejser mit hovede og kigger ind i hans øjne. Jeg tror jeg kom, Marcus...
han smiler, fuck du fantastisk Erin.
————————————-

Så er der lige et ekstra afsnit idag.
Håber i kan lide det.
Xoxo Mali

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora