Velkommen ombord på dette widerøe rutefly fra Trondheim mod Oslo forventet landings tid vil være 21:15. Lige nu er der -6 grader i Oslo, men ellers vindstille.
Vi håber i får en behagelig rejse, og ser frem Til at flyve med jer igen.Jeg sidder i flyet, vi er på vej til Oslo, men mine tanker er bare ikke andre steder end på Erin. Hvordan skal vi kunne undvære hinanden i fjorten dage.
Hey hvor er du henne? Martinus skubber til mig, sorry jeg sad lige og tænkte.
Han smiler, hey det er fjorten dage det overlever i sku nok.Ja sorry du ved hvordan det er,
ja kinda det er sku hårdt bro, men hun kommer heldigvis i morgen.
I morgen? Til hvad?
Har du slet ikke hørt efter? Måske, eller nej ej jeg kan slet ikke koncentrere mig Martinus.
Damn hun har godt fat i dig hva Marcus?
Ja, det er lidt slemt.
Nå men i morgen skal vi til noget hygge i bowlinghallen med en masse bloggere, ja og tøserne kommer så også.
Jeg smiler, det er jeg glad for at høre Martinus. Jeg skylder dig en, så hvis du har brug for noget så sig til.
Det skal jeg nok bro,
glæder du dig til at se hende?Ja er du gal, det er godt nok længe siden nu. FaceTime er altså ikke helt det samme.
Martinus har i....?? Nej hvordan skulle vi da have gjort det? Vi er fandme aldrig alene jo.
Jeg smiler, damn de har været kærester i to år, ingen ved det, de er aldrig alene, og de har ikke kunne tage skridtet videre.
Har du nogen sinde?Han smiler selvfølgelig har jeg da det.
Jeg behøver jo ikke at spørge dig Marcus, du er jo for fanden så aktiv at det er for meget.
Du har vel også allerede været sammen med hende ik?Jeg ryster på hovedet, ikke? Hvorfor?
Hun har aldrig Martinus, åh men jeg troede i, du ved til festen.
Næ Erin er anderledes, så hun sagde nej?
Ja, måske det faktisk er derfor jeg holder så meget af hende Martinus.
Erin er ikke som nogen anden pige, hun er ikke bare lige til og jeg kan ikke gøre hvad jeg vil.Nej marcus Erin har meninger, og holdninger,det rart ik?
Jo at få lidt modstand?
Jamen helt klart en pige skal sku ikke være dum som en dør, eller sætte sig for ens fødder bare man sig bøh.Nej enig Marcus det må gerne være lidt sjovt ik, og ikke helt nemt.
Jo, men hvad fanden er det for noget alt det her Martinus, hvorfor er det at vi skal lyve sådan?
Tja dont know, men thats the game. Du ved been there i 2 år nu.
Det er ligesom bare blevet en naturlig ting.Hahah ja du sku bedre end mig til at snige dig rundt.
Ja hvad sker der også for i bliver afsløret så hurtigt, fordi du vælger at falde i søvn hos hende.
Ja men hørte du den der moralprædiken som far gav mig.
"Marcus, du kan da bare se på Martinus, han hverken har et problem med reglerne eller vil gøre oprør. Hvorfor kan du ikke ligne ham lidt mere? "
Hahahaha Ja omg, jeg er glad for du ikke flegnede og afslørede os.
Ej Martinus, det ville jeg aldrig. Men fuck hvor var det latterligt. Og hvorfor er det vi har det her no dating?
Tja jeg tror deres regl blev lavet for vi ikke bare ville date random fans. Og for at beskytte os.
Ej men for fanden er vi enig om at vi efterhånden er nået til en alder hvor de godt må stoppe det der kontrol?
Ja, altså mit problem er jo at Maria også er underlagt en kontrakt, så lige meget hvad kan vi jo ikke være offentlige kærester.
Nå ja for fanden, fuck det havde jeg glemt.
⭐️⭐️⭐️
Jeg tager min kuffert fra båndet og smider den på bagagevognen, vi er lige landet i Oslo lufthavn, om lidt skal vi ud i mængden af fans og være på.
Jeg er slet ikke oplagt, jeg finder mobilen frem.
Erin har skrevet, jeg sendte hende en snap inden vi lettede.Hej Mr. Cutiepie
Savner du mig allerede???
Tak fordi du skriver inden i letter❤️❤️
Skriv når i er landet, så jeg ikke sidder og er urolig.
Savner dig min skat....Jeg smiler, hun er så sød og hold nu op jeg savner hende allerede.
Hej prinsesse,
Så er jeg landet i Oslo, savner dig .
Står i Lufthavnen og skal til og ud til alle der skrigende piger.
Ville ønske du var her.Marcus kom nu, og læg den der mobil væk, far kigger bestemt på mig ovre fra bagagevognen. Jeg kigger surt på ham og ligger mobilen i lommen.
De begynder at gå, jeg går op på siden af Martinus, han smiler og skubber lidt til mig. Hey op med humøret, det er bare 30 dage tænk på det.Jeg smiler og ligger armen om ham. Dørene til ankomsthallen går op og der kommer lidt pige skrig.
Åh så er vi på den igen.
Jeg sætter mit bedste fake smil på, det er godt nok længe siden jeg har været nød til det.
Men for fanden det er jo nærmest urimeligt at de forventer vi bare ALTID er klar og på.
Jeg vinker til de fans der er mødt op, Martinus stopper op og begynder at tage billeder og snakke med fansene.
Jeg mærker en ved siden af mig, og kigger op, far er kommet hen til mig.
Marcus hey hvad er der? Jeg trækker på skulderne, jeg er bare lidt træt.
Han smiler, mon ikke dine tanker er lidt andre steder.
Jo det tror jeg også, hey kom nu giv pigerne lidt og så kan vi komme hen og slappe af.
Jeg er sikker på du lige overlever ikke at skrive men hende bare fem minutter.
Jeg kigger underligt på ham, han blinker til mig og smiler.
Okay hvad går det der lige ud på? Hvorfor er han så forstående. Jeg går hen og Joiner Martinus, pigerne er søde, og jeg ender med at hygge som vi plejer.
———————————————-Så kom dagens afsnit,
Hvad er det med kjelle, er han mon ved at acceptere Erin?
Xoxo Mali
ESTÁS LEYENDO
Venner med sukker på(AFSLUTTET)
FanficErin bor i Norge, hun går i 9. Klasse. Hun er en helt normal norsk pige på 15 år, men hun har indledt er forhold til skolens flotte fyr, drengen fra 10. Klasse, han som alle pigerne sukker efter, ham som er en verdens kendt popstjerne. Men de er ik...