Jeg har matematik, men har svært ved at koncentrere mig.
Marcus kan du lave det næste stykke på tavlen, jeg kigger op, Øh hvad. Der lyder grin bagfra, jeps jeg er er faldet i staver igen, Erin er det eneste jeg kan tænke på. Hun gør mig skør, hun er i mine tanker 24/7.
Jeg har aldrig haft det sådan her før, aldrig har jeg været så forelsket i en pige før. Det var ikke meningen at jeg skulle forelske mig i hende, vi skulle bare have det sjovt.
Jeg væmmes ved tanken om hvilket svin jeg har været over for hende.
Jeg har aldrig prøvet at være sådan før, men hun tiltrak mig bare med det samme jeg så hende.
Hendes lækre krop, hendes søde smil og hendes smukke øjne, Hendes latter Og det jeg faldt for hendes fantastiske personlighed, hun er slet ikke som andre piger. Hun siger sin mening, jeg elsker den måde hun satte Johannes på plads.Marcus! Jeg kigger op, hele klassen griner. Øh hvad, min lærer ryster på hovedet. Vågn op unge mand.
Jeg nikker, nå er der en anden der gider komme her op og vise Marcus og os andre hvordan man regner næste stykke.
Elin går der op, hun smiler til mig, jeg smiler tilbage. Jeg ved hun er vild med mig, og har været det længe, men jeg føler bare ikke det samme.
Johannes skubber til mig, hej hvor er du henne din klovn.
Jeg smiler, øh jeg er bare lidt træt. Ja right, er det hende den lille Erin, du sidder og drømmer om?
Stop Johannes, stop dig selv.
Han kigger på mig uforstående, hvad er der med dig? Jeg gider bare ikke høre mere crap om Erin, er du med.
Marcus og Johannes, er i søde og fortsætte det der uden for, vi andre forsøger at have undervisning her.
Jeg rejser mig og går ud. Johannes er lige bagefter mig.
Jeg sætter mig ved et af bordene, Johannes dumper ned ved siden af.
Hvad sker der Marcus? Jeg ryster på hovedet, jeg kan slet ikke tænke på andet Johannes.
På Hvad Marcus?
Jeg sukker, Og kigger op på ham.
Hun er i mine tanker hele tiden, han skubber til mig.
Nå så jeg havde ret, jeg nikker.
Hun er det eneste jeg kan tænke på,
du sku hårdt ramt bro.
Marcus så ryk da på det.
Jeg kigger op, op smiler. Nååå ja det lignede sku heller ikke dig ikke at have gjort noget ved det.
Men det er bare så svært Johannes, ja de er sku svære at være sammen med, men sværere at undvære.
Nej det sku ikke det, vi har det fint sammen. Hun er fantastisk. Men det er bare den der ingen kæreste regl.
Er i ikke snart store nok til at tage jeres egne beslutninger Marcus?
jo det synes jeg også, men du ved, det er ikke lige frem det nemmeste.
Jeres team er sku helt forskruet, jeg nikker ja til tider er de sku.
Marcus for fanden du er jo helt blæst, jeg har aldrig set dig sådan her før. Du kan ingen gang holde koncentrationen i matematik, så er der sku noget galt.
Jeg smiler, ja men hun er bare ikke som andre piger.
Nej det ved jeg godt Marcus, jeg her oplevet din lille veninde på glatbane.
Ja hun giver kamp til stregen, Johannes en anden gang så skruer du lige ned fra charmen ik?
Jo undskyld Marcus, men jeg synes faktisk hun er lidt sjov når hun bliver lidt bitchi.
Du gjore hende faktisk ret sur, jeg skal nok lade være.
Jeg sender en snap til Erin, jeg regner ikke med hun svare, der er jo time.
Hvad er der med Martinus? Johannes dasker til min arm. Maria tror jeg. nåååå er det skidt? Jeg ved det faktisk ikke, jeg tror bare han savner hende.
Hvorfor er det ikke vi får hende herop?
Vi kunne lave et eller andet overnatning, tage tøserne med, og hygge.
Jeps for det har vi jo helt sikkert tid til, Marcus i skal vel for fanden ikke på Tour hele tiden. Næ men vi har en masse andet arbejde.
Vi skal til Oslo på mandag og en uge frem.
Jo men det finder vi ud af, vi kan måske låne mine forældres hytte.
Ja måske, lad os se på det. Hey forresten så er jeg hos dig idag,
Nå så det er du, ja bare hvis nogen spørger.
Det helt i orden bro, nu bor Erin også næsten ved siden af mig så det er næsten også rigtigt jo.
Hahah, ja.
Klokken ringer, og vi går ind efter vores ting.
Martinus griner, da jeg kommer ind i klassen. Nå hvad er planen så Marcus?
Øh jeg tror jeg tager hjem til Erin, han smiler, det håbede jeg også. Hey vi mødte forresten Emma, og hun tror mig og Erin laver et skole projekt, ja eller det gør vi faktisk på tværs af klasserne.
Hahah for fanden, så jeg skal også finde en at bruge min tid med, altså en fra 8. Klasse?
Mmmh, tja eller vi kan jo bare sige du er med Jessica. Ej for fanden Marcus, jeg gider ikke kludres ind i den der løgn.
Jeg har aldrig revet dig med ind i mig og Marias ting vel?
Nej men det er sku lidt nemmere at finde tid til at være sammen med en der alligevel skal være der ik.
Jo sorry, jeg gider bare ikke noget ballade.
Kan du ikke bare gå med Johannes hjem? Hvem siger mit navn, Johannes vender sig mod os.
Jeg tænkte bare på hvad du skulle idag, tja ikke noget. Hvorfor,
Så tager jeg med dig, smiler Martinus. Fedt så FIFA, klart bro.
Og Marcus du er sikker på du ikke vil med? Johannes smiler naaa jeg tror jeg tager Med Erin.
Men husk vi tager hjem til dig og arbejder på den der opgave. Hmmmm ja det skal jeg nok huske.
Vi går ud af klassen, Erin og Jessica kommer gående ned ad gangen.
Fuck hun er smuk, hun kigger op og møder mine øjne. Jeg kan se hun bliver lidt genert, hun smiler og kigger lidt ned. Nå skal vi komme hjem ad, siger Johannes og smiler til Jessica. Hun går hen til ham, han kysser hende og svinger armen om hende.
Jeg blinker til Erin, hun er igang med at give Martinus et kram.
hun kommer hen til mig. Hej smukke, hej Marcus. Jeg trækker hende ind i et kram.
Vi går ud ad skolen, Jessica og Johannes går og snakker sammen,
Martinus går bag os og snakker med Maria kan jeg høre, måske vi alligevel skulle forsøge at få hende herop, de savner hinanden så meget.
————————————-Så kommer det endelig ud. Håber det er ok.
De næste par dage er lidt hektiske så ved ikke hvor meget jeg får opdateret.
Husk vote og kommentar
Xoxo Mali
KAMU SEDANG MEMBACA
Venner med sukker på(AFSLUTTET)
Fiksi PenggemarErin bor i Norge, hun går i 9. Klasse. Hun er en helt normal norsk pige på 15 år, men hun har indledt er forhold til skolens flotte fyr, drengen fra 10. Klasse, han som alle pigerne sukker efter, ham som er en verdens kendt popstjerne. Men de er ik...