Fødselsdsg

506 11 2
                                    

Erins pov

Jeg vågner ved Marcus ligger sine arme om mig, han putter sig ind til mig og kysser mig på skulderen.
Mmmh hej skat, hvornår er du kommet hjem?
Lige for fem minutter siden, jeg savnede dig så meget jeg ikke kunne vente til at holde om dig.
Mmh jeg har også savnet dig, jeg vænner mig aldrig til de ture hvor du er væk fra os så længe.
Det gør jeg heller ikke Prinsesse, jeg savner jer hvert minut.
Jeg vender mig om på ryggen, og kigger op i hans dejlige smukke brune øjne.
Det kan godt være han er blevet 10 år ældre, end da vi mødtes, men han er stadig lækker.
Hvis ikke mere lækker,
Jeg kysser ham, og han falder ind i kysset, han trækker mig tæt ind til sig og lader sine hænder kærtegne min krop.
Vi tager tøjet af hinanden, og elsker det meste af natten. Jeg har savnet hans nærvær, og hans kærtegn.
Jeg elsker ham så meget, at jeg ikke kan beskrive hvor meget jeg mangler ham når han er afsted og arbejde.
Men sådan er det jo at være gift med en musiker, denne gang har han været væk i næsten 2 mrd.
Gerd Anne og Kjell Erik er gode til at hjælpe mig, men vi mangler ham bare så meget.
Han nusser min kind og kysser mig, jeg kommer tilbage til virkeligheden.
Jeg smiler, Tillykke med fødselsdagen skat, vi ligger i hinandens arme og nusser. Han smiler, det var da en dejlig fødselsdags gave du gav mig.
Jeg har faktisk en gave mere til dig,
Nå hvad er det smukke, jeg tager hans hånd og ligger den på min mave.
Nej vel Erin, han smiler og jeg kan fornemme tåre i hans øjne.
Jeg nikker og smiler, jo jeg er ca 12uger henne.
Men hvorfor har du ikke sagt noget før? Jeg har selv lige fundet ud af det i går.
Han smiler, tak skat, tak fordi du gør mig til verden lykkeligste mand.
Han læner sig ned og kysser min mave.
Så vi får et sommer barn? Mmmmh jeg har termin 1. August,
Jeg ligger en hånd på hans hovede og køre den igennem hans hår.
Mon vi så får en fodboldspiller? Måske Hr Gunnarsen, er der for meget prinsesse glimmer og glitter?
På ingen måde, jeg elsker jo at blive klædt ud af Alma.
Ja og jeg elsker at se jer to lege, i er så fantastiske.

Marcus pov

Alma vilja Gunnarsen

Marcus, tager du flagene? Visker Erin, Jeg nikker og rækker ud efter flagene på bordet

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Marcus, tager du flagene? Visker Erin,
Jeg nikker og rækker ud efter flagene på bordet.
Det er tidlig morgen, men hvis man skal overraske Alma, må man stå tidligt op.
Hun er et rigtig morgen menneske, fuld af livsglæde, og med masser af energi. Så selvom vi ikke har sovet så meget i nat, må vi stå op tidligt.
Idag fylder hun 3 år, det har været tre år med fuld fart på. Med masser glimmer, tyl og prinsesse the partyer.
Jeg elsker den lille pige mere og mere for hver dag. Og har savnet hende ubeskriveligt meget, jeg glæder mig til at se hendes dejlige smil og til at få et kram.
Vi lister os ind på hendes værelse,
Idag er det Almas fødselsdag hurra hurra hurra, hun sikkert sig en gave får.......
den smukkeste lille prinsesser med store brune øjne og lyse krøller stikker hovedet frem fra dynen.
Hun smiler, og sætter sig op.
Far råber hun, og springer op til mig. Jeg knuger hende ind til mig.
Hun kigger på mig med sine store øjne, jeg har savnet dig far.
Jeg her også savnet dig Alma mus.
har du sovet godt?
Ja, og Idag er det min føsda, jeg smiler over hendes fantastiske barne stemme.
Ja det er det og stort tillykke.
Far føsdag, ja det er også min fødselsdag.
Erin sætter sig ved siden af os, og får også et kram af hende.
Nå er der nogen der er klar til gaver, alma kigger på mig med store øjne.
Jaaaaaaaaaa!!!!   Kom så går vi ud til morgenbordet, Alma hopper op til mig, og jeg giver hende et kæmpe knus.
Hun kravler om på min ryg, sådan har vi altid gjort.
Alma er min prinsesse, fars pige og vi har et helt særligt bånd.
Vi synger vores sædvanlige sang på vej derud, og laver den sædvanlige kolbøtte over skulderen, så hun lander i stolen.
Erin kommer efter os, nå så de to fødselsdags børn har lidt travlt med gaverne hva?
Jeg smiler, for det er godt nok min fødselsdag også, men for mig er det vigtigere vi fejre Alma.
Vi spiser en god morgenmad, hygger og Alma åbner sine gaver.
En masse dukker, kjoler og prinsesse ting, og en løbecykel.
Hun har snakket så meget Om den, så nu skulle det være.
Jeg får også en del gaver, Erin kan aldrig holde igen med gaverne.
Men jeg klager nu ikke, hvem siger nej til gaver.
Erin er begyndt at tage ud af bordet, og står ved vasken og skylder af. Jeg betragter hende, hvordan kan hun være så fandens lækker?

Erins pov

Jeg mærker Marcus arme om mig, tak for gaverne smukke. Jeg vender mig om til ham, jeg håber du kan bruge dem.
Det kan jeg smukke, han trækker mig ind i et kys, og lysten til han gipper i min krop.
Jeg tager fat i hans jeans kant og trækker ham tætter på.
Han smiler i kysset, hmmmm så noget har lyst til mere?
Mmmh, det har jeg Marcus.
Har du savnet mig? Ja for fanden, det er da ikke til at holde ud at du tager din lækre røv med på Tour i to måneder.
Hmmmmm, så må vi jo bare rette op på det, men Marcus det kan vi da ikke nu.
Hvorfor ikke?
Øh Alma?
Ja vi sætter hende bare lige til at se en film, eller måske har hun lyst til at se ipad.
Du styg Hr cutiepie, mmmh men jeg kan jo ikke gøre for min lækre kone er pisse liderlig og vil have min lækre krop.
Hahahah du fandme for meget Marcus.
Ja men hvis det havde været for 5 år siden, havde du trukket mig ud af tøjet allerede.
Mmh ja men det var også lidt anderledes dengang.
Hmmm, hvordan smukke?
Du får gæster om et par timer til din datters fødselsdag. Og du skal lige lave boller og lagkage,
Nå så det skal jeg, jeg troede det var din tjans som husmor.
Hahaha ja det gjore du vel, hvad skal du så Mr. Cutiepie?

Jeg skal da ind til the selskab hos min datter, jeg kysser ham, og lader min hånd glide ind under hans T-shirt på hans veltrænet brystkasse.
Han smiler, hmmmm, du kan jo slet ikke holde fingrene fra mig jo.
Hahaha åh Marcus, du er sku for viderekommende.

Nå Hr Gunnarsen , nu tror jeg du har en the date med vores datter,
Han lader en hånd glide ned på
Min mave, pas godt på din mor.
Han kysser mig, er du helt sikker inden jeg går.
Ja Marcus, du kan vente til Alma er puttet til middagslur.
Hvor er du fræk smukke, skemalagt sex. Han griner og går mod Almas værelse.
——————
Så kom der et afsnit.
Xoxo Mali

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant