Vi dumper ind i bilen, det var hyggeligt at snakke med pigerne.
Jeg tager mobilen frem, Erin har skrevet igen. Jeg kan ikke lade være med at smile, og skynder mig at åbne beskeden.Hej Mr Cutiepie.
Dejligt at høre du er landet sikkert i Oslo. Hmmm skrigende piger Marcus, ved ikke helt om jeg er tryg ved at du skal flashe alt den der cuteness, og lækre røv frem for dem.
Jeg ville også ønske jeg var sammen med dig, har en masse ting jeg gerne ville gøre ved dig.
Men dem må du jo så have til gode min skat. Savner dig. XoxoJeg kan ikke andet end at smile, fuck hun overrasker mig gang på gang. Ikke nok med at hun fejer benene væk under mig in Real life, men hun formår også at tænde mig på skrift.
Fuck Erin er fantastisk, jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare på det der. Jeg kigger op og ser Martinus smiler,
Hvorfor er du rød i hovedet Marcus?
Er jeg det?
Han nikker totalt, Erin?
Jeg nikker, han læner sig ind til vinduet og kigger på mig.
Fjorten dage Marcus, jeg nikker til ham, én dag Martinus, én dag.
Han smiler og kigger ud ad vinduet.
Hold nu op hvor er jeg glad på deres vegne, endelig kan de se hinanden igen. Det er 2 mrd siden de så hinanden sidst, det er sku vildt de kan holde det ud.
Og ikke mindst den måde de skal snige sig rundt på, men det burde ikke være sådan her!
Vi skulle fandme have lov at være sammen med den vi vil, om de så er dansere eller bare en derhjemmefra.
Fuck jeg hader den her regel, jeg mærker hvordan mit humør falmer.
Jeg ligger mobilen i lommen, og glemmer helt at svare Erin.Vi køre op til hovedinngangen til Grand hotel, der er lidt fans, ikke mange men lidt. Vi går ud og hilser på, pigerne er som altid søde.
Vi snakker lidt tid med dem, og de får taget billeder, da vi skal til at gå tager en af pigerne min hånd.
I ren refleks fletter jeg fingre med hende, jeg slipper da jeg bliver klar over hvad hun laver.
Jeg drejer om og går ind.
Alt sker meget hurtigt, og det vare ikke ret længe, så det er ikke noget jeg tænker mere over.
Vi får vores værelse, og bliver installeret. Vi har ikke mere idag, udover afslapning.
Jeg hopper op og lægger mig i sengen, finder mobilen og kommer i tanke om Erins besked.
Fuck jeg fik aldrig skrevet tilbage,Hej frk. Hottie
Sorry jeg ikke svarede, men du ved den store popstjerne må arbejde.
Jeg ville da gerne høre hvad du ville gøre ved mig, som om jeg kan vente til jeg kommer hjem. Jeg springer da af....
for fanden prinsesse, du overrasker mig igen, og hvis jeg kender dig ret nyder du det nu.
Ville kysse dine perfekte løber og fjerne det der smørret grin du har fordi du ved du har magten.
Smukke dejlige dig, drøm om mig, jeg vil i hvertfald drømme om dig.Jeg ligger mobilen på natbordet og går ud for at gøre mig klar til natten.
Martinus ligger allerede under dynen, han kigger på sin mobil. Mon ikke han skriver med Maria, man kan næsten fornemme hans humør er steget 110%.
Jeg dumper ned ved siden af, fuck hvor er jeg træt.
Han kigger op på mig, same jeg er helt flad.
Han ligger mobilen ned på brystet, jeg kunne faktisk godt bare sove nu.
Jeg smiler, nogen glæder sig til i morgen?
Ja er du gal, hvis du bare savner Erin efter en dag, hmmm hvordan tror du så det er efter to mrd?
Ja jeg kan forstille mig det er svært?
ja men vi er vant til det så det er jo bare en del af gamet.
Han tager mobilen op igen og begynder at skrive. Jeg rækker ud efter min mobil, Erin har skrevet.Dejligt at høre fra dig Mr. Cutiepie
Jeg var helt bange for du glemt mig, nu du var taget til storbyen for at lege popstjerne.
Er du nu sikker på du vil høre hvad jeg tænker skat?
Vi kan jo ikke have du går rundt i Oslo og er vildt tændt.
Hvad mon de der skrigende piger siger til det?
Men jeg kan fortælle dig jeg lige nu sidder under min dyne kun iført undertøj, og savner dig som fanden.
Jeg savner dine bløde læber mod mine, dine kærtegn ned af min krop. De små søde ord du siger i øret på mig, dit åndedrag på min hals, og din duft.
Xoxo ErinJeg kan ikke andet end smile af hendes besked, for fanden den pige. Hvordan er det muligt at hun bare er helt sin egen.
Martinus skubber til mig, for fanden Marcus det der lalleglade smil siger bare alt.
Hvad mener du Martinus?
Jamen Erin skriver ik? Jo det gør hun og?
Ja du har det mest fjoget smil på ever, og kan kun betyde en ting.
Jeg smiler og skubber let til ham igen, tja måske men det ved kun jeg jo.
Jeg tager mobilen op igen og begynder at skrive.Hey Prinsesse,
Hvornår blev det tilladt at tænde den anden part på så lang afstand?
For fanden hvor ville jeg ønske du kunne komme med her, jeg savner dig så meget.
Savner dine smukke øjne, dit fantastiske smil og din duft. Jeg savner at mærke din krop mod min, at trække dig ind i et kram.
Jeg savner dit ufattelige søde grin, og det smørrede smil du har når du ved jeg er solgt.
Jeg savner dig, min smukke dejlige prinsesse....Der går ikke længe inden de der prikker kommer op, og hun skriver.
Åhhh Skat, du er så sød. Det der har jeg jo ikke en mulighed for at svare på..
Hvad laver popstjernen nu?Hahah for fanden prinsesse
Jeg Ligger i sengen,
tænker jeg vil til at sove, du?Lektier, i min seng.
Men søde det er fredag?
Skal du ikke være sammen med nogen, eller til en fest eller?Nej , jeg har ikke rigtig lyst til andet end ligge her , jo måske lige at hoppe på et fly til Oslo. Springe ind ind i dine arme og kysse dig.
Det lyder dejligt prinsesse,
måske du lige kunne gøre det,
så ville jeg vente på dig. Hvad skal du i morgen?Ville gerne,
men er ikke sikker på din far ville blive glad for at se mig,
jeg skal ikke noget i morgen, bare.
Ligge i min seng.Nu er det så ikke min far der se dig,
men jeg tror nu faktisk ikke
han ville sige så meget,
hvis du rent faktisk kom forbi.
Hmmm smukke en hel
weekenden i sengen,
lyder da ikke helt som dig, er du okay?Ja jeg er okay Marcus,
bare lidt træt og....
du ved det er sku lidt underligt
det hele,
skal nok lige vende mig til vi er kærester, også ikke er det alligevel.Hmmm smukke,
du kalder mig bare ikke
Marcus normalt,
men ja jeg kan godt følge dig i det er lidt underligt.
Men også fantastisk,
ville ønske jeg kunne
ligge med armene om dig og bare være, det lyder som om du har brug for det.Ja jeg tror også jeg kunne have brug for dig nu,
Jeg vil sove Mr. Cutiepie ,
Ringer Du i morgen?
Savner din stemme❤️Selvfølgelig ringer jeg i morgen Prinsesse.
Jeg skal nok lige finde et ledigt øjeblik
i min travle popstjerne kalender.
Sov godt smukke,Tak det var meget venligt af dem Hr. popstjerner,
Jeg vil glæde mig til at høre fra dem.
Jeg vil glæde mig Marcus....Også Mig prinsesse . 😘😘
❤️❤️godnat, Skat....
Godnat Prinsesse, Drøm om mig.
Altid Marcus. ❤️
———————————————
Beklager jeg ikke har opladet før nu, men jeg er begravet i afleveringer i skolen igen.
Jeg håber i kan lide det.
Tak for jeres beskeder om hvornår jeg opdagere osv❤️❤️
Det betyder meget i læser med...
xoxo Mali
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venner med sukker på(AFSLUTTET)
Hayran KurguErin bor i Norge, hun går i 9. Klasse. Hun er en helt normal norsk pige på 15 år, men hun har indledt er forhold til skolens flotte fyr, drengen fra 10. Klasse, han som alle pigerne sukker efter, ham som er en verdens kendt popstjerne. Men de er ik...