Hvad har jeg gjort ?

428 9 0
                                    

Marcus pov

Jeg smider mobilen i sengen, og slår min hånd ind i vægen. Hvad er det der sker? Hvorfor er det hun er sådan?
Jeg går frustreret rundt i værelset, hvad kan jeg have gjort? Jeg forsøger at gennemtænke det hele, men jeg kan ikke se hvad det er jeg har gjort.
Jeg finder min mobil og forsøger at ringe igen, men samme udfald.
Martinus kommer ind ad døren, Godmorgen jeg troede faktisk ikke du var vågen.
Jo jeg har skam været vågen længe, hvorfor kom du så ikke ned til Morgenmad?
Jeg....

jeg stopper og sætter mig på sengen. Han kommer over til mig, hey hvad er der galt?
Jeg ryster på hovedet, og kigger hen på ham. Jeg ved det faktisk ikke, men Erin vil bare ikke snakke med mig.
Hvordan kan det være? Tja det er jo så det jeg ikke ved. Men har du sagt noget der har gjort hende ked af det?

Nej, eller det ved jeg ikke....

Marcus, men noget må der være ellers er hun jo ikke sådan her.

Martinus kigger på mig, skal jeg forsøge at ringe til hende? Vil du det? ja selvfølelig vil jeg det.

Du kan bare gå ned til morgenmad så forsøger jeg, men jeg....

marcus gå nu, der er jo nok en grund til hun ikke vil snakke med dig. Måske risikere vi hun bliver sur og ikke gider snakke med mig, hvis hun så høre du er her. Og hvem ved måske ligger hun jo nok bare på hvis hun høre dig .

Ja du har nok ret, jeg ved bare ikke hvad der kan være galt. Jeg rejser mig og går mod døren. jeg går ud og ned af trappen til resturanten.

Martinus pov

Jeg smider mig i sofaen, og ringer op til Erin.
Den ringer et par gange men så tager hun den,
Hej øh hej Martinus, hvorfor ringer du?
Er der sket noget med Marcus?
Jeg ved ikke hvad jeg skal svare, øh altså jeg ringer fordi.
Nååå så i to tænkte at  du lige kunne forsøge at høre hvad der sker?
Ja altså,
Nå men nu skal du høre Martinus, du kan fortælle Marcus at jeg ikke gider have noget at gøre med ham. Tænk at jeg kan være så dum,
Erin hvad mener du??
Lad nu være med at spille dum martinus, du ved udemærket lige som mig at han har fortalt dig om hans plan.
Øh Erin, jeg ved ingen ting, og Marcus ved ingen ting.
Hvad? Hvordan kan han ikke vide hvad han har gjort galt?
Erin søde, fortæl mig det nu.
Hun er stille, hey Erin er du der?
Ja det er jeg, hun snøfter. Græder du?
Nej snøfter hun igen,
hey smukke lad være med det, fortæl mig nu hvad det er galt, hvad er der ham den dumme har gjort der er så galt?

Jeg kan fornemme hun smiler lidt.
Okay så lad gå, men jeg gider ikke du skal fortælle Marcus om vores samtale.
Han er en idiot og jeg gider ham ikke, ja til tider er han en kæmpe nar, men jeg er sikker på han elsker dig Erin, og hvad han så end har gjort så er det ikke noget han ved noget om,

Hvordan er det muligt han ikke selv ved det Martinus? Det er for helvede smurt ud over Instagram? Erin hvad mener du?
Hende pigen, hende fra igår.
Hvem Erin? Hvilken pige og hvad mener du?

Hende han var sammen med igår, hende han åbentlyst flirtede med, ja og hun med ham, hun kaldte ham hendes fyr.
Jeg smiler, og kan næsten ikke lade være med at grine lidt.
Så det her bunder i en misforståelse og jalousi fra Erins side.
Hey sød, lad mig lige se dig når vi snakker, hun acceptere facetime,
Damn hun ser træt ud, hun må have grædt meget.
Ja okay så ser jeg vel heller ikke værre ud vel Martinus? Nej sorry, men du har grædt meget kan jeg se.
Hun nikker, og jeg kan se hun kæmper med tårene igen.
Hey søde, den der pige. Hun nikker ja hvad med hende? Er de sammen? Nej fjolle der er bare en veninde, en af de der bloggere vi har kendt i mange år nu.
Men de flirter? Nej hun gør, og har altid gjort det. Marcus fortalte alle om den sødeste smukkeste pige han havde derhjemme, som han savner ubeskrivelig meget.
Er det bare noget du siger, nej Erin for fanden, hvis Marcus var et svin og var sammen med andre imens han var sammen med en derhjemme, ville jeg sige det.
Men jeg ved han holder meget af dig, og er helt ude af den fordi du ikke vil snakke med ham.
Men jeg så billedet Martinus?
Hvilket? Det her, øjeblik. Hun sender billedet,
Jeg kigger på det. Ja det kan jeg godt se Erin, det er også et uheldigt billede hun ligger op.
Men Søde jeg kan forsikre dig på at det der skal du på ingen måde være bange for.
1. Så er det en af vores bedste veninder
2. Så er hun en del ældre end Marcus
3. Så har hun en kæreste
4. Og Marcus er totalt forgabt i dig søde.

Men Martinus,  det der billede?
Ja hvad med det? Han har armen om hendes talje?
Ja og? Nej jeg ved det ikke Martinus, men...
hun sukker og kigger ned, jeg kan høre hendes snøft igen.
Hey du, kig lige op.
tårnene løber ned af hendes kinder.  Hey søde ikke græde, hun ligger sit ansigt ned i sine arme. Erin jeg forsikre dig at der er intet mellem de to, det er bare et uskyldigt billede.
Hvis det kan hjælpe dig, ser han hende som en storesøster.
Hun løfter hovedet, hey tør nu de øjne. Jeg har en ide jeg godt vil tale med dig om.
Hun smiler, hvorfor er det du altid er så god til at få en i godt humør Martinus?
Tja sådan er jeg vel bare, og du ved hvor jeg er hvis du for brug for mig.
Tak Martinus, Nå men du  havde noget du ville fortælle mig om?
———————————————
Så kom der endnu et afsnit.
Håber i kan lide det
Xoxo Mali

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora