Author's Note

32.7K 788 10
                                    

အ႐ုဏ္ဦးရဲ႕ခ်စ္ျခင္းအလင္းေရာင္...ဒီနာမည္ေလး ေပးျဖစ္ပံုကဒီလို....

အစတုန္းက ဒီဇာတ္လမ္းေလးအတြက္ နာမည္ကို မမြန္ဆီမွာလက္ေဆာင္ သြားေတာင္းတာ...
ကိုယ္သေဘာက်တဲ့စာေရးသူတစ္ေယာက္ဆီက အမွတ္တရေလးတခုရရင္ေကာင္းမယ္ ဆိုၿပီးေပါ့...

မမြန္က ဟန္မီ့ကိုေျပာတယ္...လက္ေဆာင္လိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ မမြန္ကေတာ့ ေပးမွာပါတဲ့...ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ေရးမယ့္ ဇာတ္လမ္းေလးကို ကိုယ္တိုင္နာမည္ေပးရင္ အမွတ္တရပိုမျဖစ္ဘူးလားတဲ့...

ဒါလည္းဟုတ္တာပဲဆိုၿပီး မမြန္ကိုေတာ့ ဒါဆိုရင္ ဟန္စဥ္းစားထားတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေလးေတြထဲက ဇာတ္လမ္းနဲ႔လိုက္မယ့္ဟာေလးေတာ့ ေရြးေပးပါဆိုၿပီး..အကူညီေတာင္းလိုက္တယ္...

ကိုယ္စဥ္းစားေတာ့ ေခါင္းစဥ္သံုးခုထြက္လာတယ္...
အဲ့ထဲကမွ ဒီေခါင္းစဥ္ေလးကို မမြန္ကပိုလွတယ္ဆိုလို႔ ကိုယ္တိုင္လည္းသေဘာက်ေနတာနဲ႔ ဒါေလးပဲ ထားလိုက္ေတာ့တယ္...

ဒီဇာတ္လမ္းေလးကေတာ့ ႐ိုး႐ွင္းပါတယ္...
ဟန္အရင္ေရးခဲ့တဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြလိုမ်ိဳး လွည့္ကြက္ေတြ၊ dramaေတြမခင္းဘဲ ေယာက်္ားေလးႏွစ္ေယာက္ၾကားက ခ်စ္ျခင္းကို ဟန္ေတြးထားတဲ့plotေလးနဲ႔ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းပံုေဖာ္သြားမွာ...

႐ိုး႐ိုးေလးပါပဲ...ဇာတ္လမ္းကေ႐ွ႕ဆက္ဘာျဖစ္မယ္ဆိုတာကို ႀကိဳသိခ်င္လည္းသိႏိုင္ေလာက္တယ္...ဒါေပမဲ့ ဖတ္ရတာမ႐ိုးအီေစရဘူး...ေျပာေနက်စကားတစ္ခြန္း႐ွိတယ္ေလ..."အ႐ိုး႐ွင္းဆံုးက အဆန္းဆံုးျဖစ္ႏိုင္တယ္.."လို႔

ဖတ္ခ်င္လာေအာင္ ဆြယ္ေနတာ...ဆြယ္ေနတာ...😂
ကိုယ္ဆြယ္ေနသလို ပါလာေပးၾကဖို႔ ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္...

ဒီဇာတ္လမ္းေလးထဲမွာ အဓိကဇာတ္ေကာင္ေလးကေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ပါ....

နႏၵေသြး နဲ႔ ေနေဝေသာ္ တဲ့...

အ႐ုဏ္ဦးရဲ႕ခ်စ္ျခင္းအလင္းေရာင္ ဆိုတဲ့အတိုင္း
ဘယ္သူကေတာ့ ဘယ္သူ႔ရဲ႕အလင္းေရာင္ေလး ျဖစ္လာမလဲဆိုတာ ဟန္နဲ႔အတူ ေစာင့္ၾကည့္ၾကရေအာင္😘

အတတ္ႏိုင္ဆံုးupdateမၾကာေအာင္ေတာ့ ႀကိဳးစားပါ့မယ္...အရင္လိုပဲ အတူတူ ေဝဖန္ေလကန္ၾကမယ္ေနာ္😂...

ဟန္နဲ႔ ဟန္႔ဇာတ္ေကာင္ေလးေတြကို
အထီးမက်န္ေစဘူးလို႔ ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္...❤

Love you all😘
Han_Me
Starting date:(4.5.2019)

အ႐ုဏ္ဦးရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းအလင္းေရာင္(အရုဏ်ဦးရဲ့ချစ်ခြင်းအလင်းရောင်)(Z/U)Where stories live. Discover now