•5•

9.1K 214 1
                                    

Jackob měl ještě nějaké zařizování do práce, takže se zavřel u sebe a já ho nechtěla rušit. Rozhodla jsem se uvařit něco k večeři vzhledem k tomu, že jsem zaspala větší část odpoledne a už se chýlilo k večeru.

Právě jsem krajela cibuli, když se domem rozezněl zvonek. Bylo mi jasné, že můj bratr rozhodně nepůjde otevřít, tak jsem si otřela svoje uplakané oči a šla otevřít.
Za dveřmi se objevil vysoký, pohledný muž, který mi už par dní motal hlavu.

,,Ahoj Alexi. Jackob teď pracuje. Já mu řeknu, že jsi tu. Pojď dál." Usmála jsem se na něj a otočila se k odchodu.

,,Ale já přišel za tebou, Elisabeth." Nevím, co mě zaskočilo víc. Jestli to byl fakt, že přišel za mnou a nebo to, že, a jak vyslovil mé jméno.

Zastavila jsem se a otočila sek němu čelem. ,,Za mnou?" Zeptala jsem se zmateně. Přistoupil ke mně a položil svou velkou dlaň na mou rozpálenou tvář.

,,Ty jsi plakala." Řekl něžně. Pohladil mě palcem po líčku a sjel s nim až k mému rtu, kterého se nepatrně dotkl. Cítila jsem jak se moje tělo zachvělo, tiše jsem vydechla. Do teď jsem si neuvědomila, že jsem zadržovala dech. Zrak, který spočíval na jeho ruce jsem přesunula k jeho očím. Očím, které se na mě starostlivě koukaly.

,,Já...jen jsem krájela cibuli." Řekla jsem mu váhavě a trochu se usmála.

Alex mi úsměv oplatil a k mému zklamání sundal svou ruku z mé tváře a celkově se ode mne odtáhl. V ten okamžik bylo možné z mého výrazu vyčíst zklamání.

,,Něco jsem ti přinesl." Oznámil mi a z kapsy vytáhl můj telefon. V tu chvíli mi to došlo. Chtěla jsem se placnout po čele, proč ňuiank by za tebou chodil ty hloupá?!

,,Pane bože děkuju, děkuju, děkuju." Ze srdce mi spadl ohromný kámen. Jako většina lidí v mém věku jsem na té malé krabičce totiž naprosto závislá.

Alex se začal smát hned jak viděl moji reakci. ,,Ale nebude to zadarmo."

,,Jistě, že ne. Cokoliv budeš chtít."

,,Chci pusu." Hned jak to dořekl jsem se k němu natáhla a vtiskal mu pusu. Když jsem se o vteřinu později od něho odtáhla, došlo mi co jsem udělala. Já jsem mu dala pusu?!
Stali jsem proti sobě a koukali se na sebe, ani jeden z nás jsme nejspíš nevěřili, že jsem to vážně udělala.

,,Já...promi..." chtěla jsem se omluvit za svoje chování. On to určitě nemyslel vážně a já udělala tohle. Ale nenechal mě domluvit. Vložil mi telefon do ruky a rychlým krokem odešel a pořádně za sebou práskl dveřmi. On prostě odešel.

A v tu chvíli mi kvůli němu ukápla první ze všech slz, co jsem pro něj uronila.

Daddy's little girl [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat