•22•

6.6K 164 21
                                    

Po obědě jsme si lehli k televizi a koukali na nějaký film, který mě vůbec nebavil, takže jsem spíš pozorovala Alexe a nenápadně se k němu sunula blíž a blíž.

Když jsem seděla těsně u něj otočil se na mě. ,,Copak je princezno?"

Nic jsem neřekla jsem jsem se zvedla a sedla si obkročmo na něj. Moje krátké šatičky se vyhrnuly, takže mi byly vidět kalhotky.

,,Co to děláš miláčku?" Jen jsem se usmála a začala ho líbat na krku. ,,Hrozně se nudím, daddy." Jemně zvdechl, když jsem začala hýbat boky a třela jsem se tak rozkrokem o ten jeho. Vrhl se mi na rty a jazykem si probojoval cestu do mojí pusy. Chytil mě za boky a pohyboval s nimi rychleji. Zavzdychala jsem mu do rtů, když jsem ucítila, jak je kvůli mně tvrdý.
Postavil se a já si nohy obmotala kolem jeho boků. Došli jsme do ložnice, kde mě hodil na postel.

Ležela jsem a podpírala se lokty, on stál přede mnou a pozoroval mě hladovým pohledem.

,,Chceš si hrát babygirl?" Zeptal se a začal chodit okolo postele. ,,Ano, chci." Řekla jsem a stále se snažila propadnout dech.

,,Ano co?"

,,Ano, daddy. Chci si hrát."

,,Hodná holka. Chtěl jsem počkat, ale někdo se tu chová jako malá nadržená kurvička, že ano?" Jeho slova mě zaskočila, takhle o mě nikdy nemluvil.

,,Odpověz."

,,Ano, daddy."

,,No tak to jí dáme, po čem touží." Sklonil se ke mně a políbil mě. ,,Počkej tady." Řekl tím svým dokonale přísným chraplákem a já věděla, že musím poslechnout, ty dvě minuty, které se mi zdály jako věcnost, jsem ležela bez hnutí a čekala na svého daddyho.

Slyšela jsem kroky na chodbě, které se stále přibližovaly, až jsem ho uviděla stát ve dveřích, kde se na chvíli zastavil a pozoroval mě. Pomalými kroky se vydal ke mně, bylo to neuvěřitelně mucive tempo, chtěla jsem ho už mít u sebe.

Zatímco se ke mně přibližoval stihla jsem si všimnout pár věcí, které držel v ruce, projela mnou vlna vzrušení, když jsem si představila, že to použije na mě.

,,Pojď blíž." Přikázal mi, když se dostal až k posteli.

Poslušně jsem k němu přilezla po čtyřech a těsně před ním jsem si klekla.

,,Otoč se." Řekl, byl tak blízko, že jsem cítila jeho hřejivý dech na tváři.

Otočila jsem se, přenos jak chtěl. Přiložil mi něco před oči, řekla bych, že to byla páska. Zavázal ji a ujistil se, že pevné drží na místě.

,,Zvedni ruce nad hlavu." Zašeptal mi do ucha a jemně mě do něj kousl. Věděla jsem, co to znamená, chce mě svléknout. Byla jsem trochu nervózní, ale ruce jsem zvedla.

Jak jsem předpokládala, chytil lem malých šatů a přetáhla je přes hlavu. Pod šaty jsem neměla podprsenku, ale to jsem si uvědomila až když jsem na bradavkách ucítila studený závan z okna.

,,Ty nemáš podprsenku?"

,,Ne, daddy. Neměla jsem ji připravenou."

,,Lehni si na záda...chci si tě pořádně prohlédnout." Poslechla jsem, ale rukama jsem si přikryla prsa. Cítila jsem, jak se vedle mě prohlásil poslet a on si lehl vedle mě. Chytil mě za zápěstí a odtáhl je pryč.

,,Ach bože, jsi tak nádherná. Moje překrásná malá princezna." Řekl a přišla se na mou levou bradavku.

Slastně jsem zakňučela a zakousla se do rtu. ,,Ano daddy, jsem tvoje."

Daddy's little girl [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat