Počkala jsem ještě pár minut, a když jsem usoudila, že je na chodbě dostatečný klid, který znamená, že ostatní buď odešli domů nebo na další hodinu, vyšla jsem ven ze záchodů a mířila před školu. Cestou jsem se ještě stavila ve skříňce pro tašku s věcmi, o kterých jsem tak nějak tušila, že je stejně ani nebudu potřebovat. Byla jsem z toho víkendu celá nervózní, byla jsem z něho nervózní.
Alex stál na téměř prázdném parkovišti opřený o své naleštěné auto a telefonoval. Když jsem k němu došla slyšela jsem jen konec hovoru, když osobě na druhé straně řekl, že už musí končit a zase se ozve.
,,Ahoj, omlouvám se, že mi to-" v půlce věty jsem byla umlčena jeho rty. Nevím, co jo to popadlo, že si neuvědomoval, co by to mohlo mít za následek, kdyby nás někdo viděl. Ovšem já na to v ti chvíli taky kašlala. Tašku s oblečením jsem upustila na zem a zapletla prsty do jeho vlasů a oplácela mu náruživé polibky.
,,Mmm nemohl jsem se dočkat až to zase udělám babydoll." Olízl si rty a po mých přejel palcem.
Udělala jsem krok k němu a naklonila se k jeho uchu: ,,chyběl jsi mi daddy." Zašeptala jsem a lehce jsem se rty otrela o jeho ucho. Moje nervozita byla po tom polibku ta tam a já se začínala vžívat do své role.
,,To ty mně taky princezno." Řekl s vřelým úsměvem, vzal mou tašku a hodil ji do auta. Jako gentleman mi otevřel dveře a zase je za mnou zavřel. Když si sedl do auta i on otočil se na mě s vážným pohledem.
,,Něco bych po tobě chtěl princezno." Řekl jemně a pohladil mě po tváři. ,,Ano?"
,,Četla sis něco, co jsem po tobě chtěl?" Nevěděla jsem kam tenhle rozhovor směřuje, ale začínala jsem být opět nervózní. ,,A-ano, četla."
,,Dobře, hodná holka. Chci, aby ses, až přijedeme ke mně domu, chovala jako správná little girl, ano? Uděláš to pro mě?" Trochu mě zaskočil, já nevím jestli to už dokážu. Co když něco zkazím, potrestá mě? A když ano, tak jak moc?
Vším si mého vyděšeného výrazu. ,,Neboj se zlatíčko, bude to v pořádku. Nebudu tě trestat, když to nebudu opravdu tutné. Zatím ne. Budu na tebe mírný, ale budeš muset být poslušná, ano honey?" Jen jsem přikývla, ale jemu to asi stačilo. ,,Jsi moje malá šikovná princezna." Políbil mě do vlasů a nastartoval auto.
Celou cestu jsem se dívala z okna, ale nic jsem nevnímala, ani osobu, která stálá před vstupem do školy.
ČTEŠ
Daddy's little girl [POZASTAVENO]
Romance,,Řekni honey, chceš to?" ,,Mmmm" ,,Ne princezno, použij svoje dokonalé rty a řekni mi, co chceš, abych udělal." ,,Cokoli budeš chtít, daddy." Elisabeth Taylor, mladá chytrá a trochu tichá šestnáctiletá dívka začne žít se svým šestadvacetiletým brat...