Celý dům byl ponořen v naprostém tichu, když mě kolem druhé ráno probudily něžné polibky na dolní čelisti. S tichým zabručením jsem se otočila na osobu, která stála u mé postele a skláněla se nade mnou. Otevřela jsem oči a i přes fakt, že jsem nic neviděla, jsem věděla, kdo to je.
,,Co...co tu pro boha děláš?" zeptala jsem se vyděšeně a posadila se na posteli, čím jsem se až moc nebezpečně přiblížila k jeho obličeji.
,,Chtěl jsem tě vidět." nad tím jsem se musela zasmát, celý můj pokoj byl ponořen do tmy a skoro nic vidět nebylo.
,,Tak co tu chceš Alexi?" zeptala jsem se už trochu podrážděně, protože mě vytrhl z mého drahocenného spánku.
,,Copak to slyším? Ty jsi zapomněla jak mi máš říkat, honey?" opřel se rukama vedle mých boků, čím jsme k sobě byli prakticky přilepeni. Rychle jsem si lehla, abych mezi námi vytvořila alespoň nějaký prostor. On toho ovšem využil a sedl si na mě, chytil mé zápěstí do rukou a přidržel mi je vedle hlavy, čímž mi prakticky znemožnil jakýkoliv pohyb. Naklonil se k mému uchu a tiše do něj zašeptal : ,,tak zapomněla a nebo jsi to jen ignorovala?"
,,Já...omlouvám se Daddy." vydrala jsem ze sebe koktavým hlasem. Byla jsem překvapená jeho chováním.
,,Mmm hodná holčička, ale pořád jsi mi neodpověděla a já se opravdu nechci ptát potřetí." Sjel rty od ucha, přes krk až k mému odhalenému rameni, do kterého mě kousl. Šokovaně jsem vydechla vzduch, o kterém jsem ani nevěděla, že ho zadržuji.
,,Za-zapomněla jsem, už se to nebude opakovat. Slibuji."
Díky tomu, že si mé oči už přivykli na tmu jsem zareagovala to, že zvedl hlavu a díval se na mě. ,,No dobře, ale ať se to už neopakuje. Muse bych tě potrestat a to by nebylo hezké." Tahle informace mi nejspíš přivodila infarkt, protože jsem opravdu cítila, jak se mi na malou chvíli zastavilo srdce.
Pustil jednu mou ruku a přemístil ji na mou tvář. ,,Opravdu bych nechtěl ublížit téhle hezké tvářičce," zastrčil mi pramínek vlasů za ucho, ,,ale když nebudeš hodná, tak mi nic jiného nezbude."
Pak ze mě slezl a políbil mě na čelo. Nechal mě vyděšenou a zmatenou ležet na posteli. Než odešel, otočil se na mě ještě ve dveřích. ,,A chci abys víkend strávila u mě, nějak si to zařiď. Řekni, že budeš spát u kamarádky, ale v pátek po vyučování si tě vyzvednu před školou a až v pondělí ráno tě tam zase odvezu. Dobrou noc babydoll."
Celou noc jsem už nezavřela oči.
Moc se omlouvám, že tak dlouho nic nevyšlo, ale DNES JSEM DOSTALA OPRAVDU HODNĚ INSPIRACE, takže ještě dnes začnu psát další části, které snad brzy vydám.
ČTEŠ
Daddy's little girl [POZASTAVENO]
Romance,,Řekni honey, chceš to?" ,,Mmmm" ,,Ne princezno, použij svoje dokonalé rty a řekni mi, co chceš, abych udělal." ,,Cokoli budeš chtít, daddy." Elisabeth Taylor, mladá chytrá a trochu tichá šestnáctiletá dívka začne žít se svým šestadvacetiletým brat...