•23•

6.3K 157 22
                                    

Kvůli pásce na očích jsem netušila, co se kolem mě děje. Občas mě pohladil nebo políbil na nějakou část mého těla, které se neuvěřitelně chvělo vzrušením. Byla jsem tak moc vlhká a to skoro nic neudělal. Co teprve až... Ach bože já už to nevydržím, několik minut neřekl ani slovo a já začínala šílet.
Zakňučela jsem a sedla si ,,Prosím daddy, já už to nevydržím."
Přistálo na mě velké svalnaté tělo a přimávmko zpět do matrace, jedna velká ruka chytila obě má zápěstí a držela mi je nad hlavou. Druhá spocinula na mém krku s jemně zmáčkla, nečekala jsem to a zalapala po dechu, jeho stisk povolil, ale to jsem nechtěla, líbí se mi to.
,,Ts ts ts moc zlobivá holčička. Co řekl daddy?" Zazněl jeho chraplavý hlad místností zatímco si na mě sedl, ale ne celou vahou, kolena měl poděl mých boků, dotýkali jsme se holou kůží a já myslela, že mi vyskočí srdce z těla.
,,Nemám se hýbat, ale..." rychle mě zastavil: ,,Žádné ale není miláčku. To co daddy řekne, to platí. Rozumíme si?"

,,Ano, daddy."

,,Dobrá zlatíčko, ale neposlechla jsi mě a ty víš co to znamená, že ano?"

,,Trest."

Nic neřekl. Pustil moje zápěstí  nakonec ze mě slezl. Nevěděla jsem, co mám dělat, tak jsem jen dál ležela tak jak mě nechal.
Slyšela jsem kroky o místnosti až se nakonec zastavily opět u postele. ,,Pojď ke mně." Bez odmlouvání jsem se otočila a opět k němu po čtyřech dolezla a klekla si. Sedl si vedle mě a přitáhl si mě k sobě, břichem jsem ležela na jeho kolenou. Věděla jsem, co mě čeká.

Daddy's little girl [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat