Ležela jsem rozvalená na gauči a sledovala nějakou romantickou komedii, kterou zrovna dávali v televizi. Leo seděl na druhé straně gauče a já na něm měla položené své nohy. Brácha šel s Alexem uvařit večeři a Nick řekl, že na takovou kravinu se koukat nebude, takže je šel do kuchyně psychicky podporovat.
V tom filmu se zrovna začali hlavní hrdinové líbat a on ji začal svlékat...
,,Hele, můžeš se na něco takovýho vůbec koukat?" Zeptal se mě Leo vážným hlasem. Pomalu jsem se na něj otočila a hodila na něj pohled ,,děláš si ze mě prdel?" ,,Je mi šestnáct. Vím, co je sex." Řekla jsem mírně uraženě.
,,Promiň." Zvedl ruce na znamení, že se vzdává. ,,Noo takže co ty a kluci?" Zeptal se po chvíli.
,,Cože?" Vystřelila jsem do sedu a dívala se na něj jako na zjevení. ,,Myslíš, že se na takový věci můžeš ptát?"
,,Já se jsem snažím o konverzaci." Konstatoval Leo a zadíval se na televizi, kde zrovna byla reklama. ,,No taaak mně to můžeš říct. Jsem jako tvoje kamarádka. Můžu být i tvoje nejlepší kamarádka, můžeme si natáčet vlasy a lakovat nehty." Zazubil se na mě. Ten kluk vážně není normální.
,,Vlastně mě jen zajímalo, co s ním máš."
,,S kým?" Natáhla jsem ruku pro skleničku s džusem a napila se.
,,S Alexem." Zasekla jsem se. Řekl to tak klidně a nenuceně a stále se díval před sebe na televizi.
Zastavila jsem se v pohybu a snažila se neutopit. ,,S Alexem? Jak tě tohle prosím tě napadlo?"
,,Vidím, jak se na tebe dívá a viděl jsem ho už hodně krát naštvanýho, ale to jak se tvářil, když jsi mluvila o Jacksonovi..."
,,Děti, večeře." Ozvalo se za námi. Poznala jsem Alexův hlas. Bože snad nic z toho neslyšel.
Zvedla jsem se a můj pohled se setkal s tím jeho. Nevím jestli je to možný, ale jeho oči se na mě usmívaly.
Než jsem vešla do kuchyně někdo mě chytil za ruku a zatáhl. ,,Mám tě rád a proto ti říkám, aby sis na něj dala pozor. Není to kluk pro tebe." Řekl Leo a vešel do kuchyně a já hned za ním.
Během večeře se kluci bavili o zápase, na který se budou večer koukat. Fotbalu jsem nikdy nepřišla na chuť, takže jsem je moc nevnímala a vychutnávala si své jídlo.
,,Heeeej, Země volá Elisabeth." Zamával mi Jackob rukou před obličejem. ,,Vnímáš?" Zasmál se a já rychle zamrkala. ,,Jo jasně."
,,Ptal jsem se, jestli se budeš koukat s námi." Podívala jsem se na druhou stranu stolu, kde seděl Alex, který na mě upíral svůj pohled.
,,Ehmm no asi ne. Ještě musím udělat něco do školy a chtěla jsem dnes jít dřív spát." Pousmála jsem se omluvně na svého bráchu.
Vložila jsem se do úst poslední sousto a odnesla talíř do myčky. Opřela jsem se rukama o kuchyňskou linku a nadechla se.
Měla bych být šťastná. Jsem šťastná. Usmířila jsem se s Alexem, ale pořád mi vrtá hlavou to, co mi řekl Leo. ,,Lis jsi v pohodě?" Ucítila jsem hřejivou dlaň na svém rameni. Otočila jsem se a nahodila úsměv.
,,Jo jasně, noc mi není. Jen mám zase hlavu v oblacích." Zasmála jsem se.
Přeměřil si mě pohledem, ale už to nijak nekomentoval. ,,No chtěl jsem se tě zeptat, kluci pili, takže tu budou spát. Teda jestli ti to nebude vadit."
,,Je to tvůj dům, mě se na svolení ptát nemusíš."
ČTEŠ
Daddy's little girl [POZASTAVENO]
Romance,,Řekni honey, chceš to?" ,,Mmmm" ,,Ne princezno, použij svoje dokonalé rty a řekni mi, co chceš, abych udělal." ,,Cokoli budeš chtít, daddy." Elisabeth Taylor, mladá chytrá a trochu tichá šestnáctiletá dívka začne žít se svým šestadvacetiletým brat...