,,Jenom moje, moje překrásná princezna." Říkal si spíše pro sebe a přitom se na mě pořád koukal. Bylo hrozně příjemné, když si někdo jako on myslel, že jsem hezká. Cítila jsem, že se začínám červenat. Sklopila jsem pohled a dívala se na zem.
,,Jsem celkem unavená, mohla bych si jít lehnout?" Zeptala jsem se potichu po delší pauze. To ticho bylo nepříjemné, nahánělo mi strach.
Odhadem bych řekla, že je něco kolem jedenácté a já potřebuji alespoň osm hodin spánku, abych byla druhý den použitelná.
,,Jistě. Už je pozdě, měla jsi být už dávno v posteli." Řekl jemně, vzal mě za ruku a vedl do zadní části bytu.
Začal mě do velké ložnice, která byla opravdu krásná, stejně jako zbytek bytu byla zatížena do tmavších barev a dominovala ji velká manželská postel povlečena v bílém saténu.
,,Ohh máš to tu opravdu moc pěkné." Usmála jsem se na Alexe a všimla si, že mě celou dobu pozoroval.
,,Děkuju princezno." Řekl a celou dobu ze mě nespouštěl oči.
,,Uhmm mohla bych se prosím osprchovat?" Zeptala jsem se nervózně a koukala se do svého spodního rtu - dělám to snad už od pěti let, vždy když jsem nervózní a v tuhle chvíli jsem byla víc než to.
,,Jistě, na chodbě doleva a jsou to ty poslední dveře vpravo."
S tichým díky jsem kolem něj rychle proklouzla a rychlým krokem došla do koupelny, kde jsou se pro jistotu zamkla. Potřebovala jsem být chvíli sama, začínala jsem si konečně uvědomovat, co se tu děje, co se to mezi námi děje, na co jsem to přistoupila. Trochu se mi zatočila hlava, takže jsem se opřela o umyvadlo a opláchla si obličej. Povídala jsem se na sebe do zrcadla a všimla si pár modřinek na mém krku. Bože jak tohle budu vysvětlovat?!
Jen jsem si nad tím povzdechla a svlékla se. Ještě jednou jsem se prohlédla v zrcadle, nebyla jsem ošklivá, ale nechápu, co na mě vidí, když muže mít jakoukoliv holku v její věku a ne nějaký dítě.
Zalezla jsem si do sprchy a nechala na sebe dopadat horkou vodu, která mi opravdu pomohla se uvolnit. Sáhla jsem po Alexově šampónu a doufala, že mu to nebude vadit.
Po par minutách strávených v obklopený horké vody a bublinek, jsem vylezla ven a sáhla po dvou složených ručnících, které byly v poličce pod umyvadlem. Do prvního jsem si zabalila vlasy a druhého jsem zabalila sebe.
A přesně v tenhle moment jsem si uvědomila, že se nemám do čeho obléknout. Jediná možnost bylo oblečení, které jsem měla dneska, a ve kterém půjdu i zítra, ale v noci by se mi pomačkalo.
Takže jsem po dlouhém přemlouvání vyšla z koupelny jen v ručníku s turbanem na hlavě. Snad mi Alex půjčí něco na sebe.
Šla jsem do pokoje, kam mě před chvílí zavedl a našla jsem ho sedět na posteli s telefonem v ruce. Nevěděla jsem, co říct, tak jsem si jen tiše odkašlala.
Zvedl pohled od telefonu ke mně a vypadal trochu zaskočeně. ,,Ehm já...mohla bych si půjčit nějaké oblečení na spaní?" zeptala jsem se ho nervózně. Nějakou dobu se na mě jen koukal, bylo mi to dost nepříjemné, začala jsem netrpělivě přešlapovat z jedné nohy na druhou a tichounce jsem si odkašlala.
ČTEŠ
Daddy's little girl [POZASTAVENO]
Romance,,Řekni honey, chceš to?" ,,Mmmm" ,,Ne princezno, použij svoje dokonalé rty a řekni mi, co chceš, abych udělal." ,,Cokoli budeš chtít, daddy." Elisabeth Taylor, mladá chytrá a trochu tichá šestnáctiletá dívka začne žít se svým šestadvacetiletým brat...