Pierwsza zarejestrowana nieskończoność została urodzona w roku 1750, co nie oznacza że nie istniały wcześniej. Dziewczyna nazywała się Elizabeth Collins. Ze względu na strach przed tak ogromną mocą ludzie spalili ją na stosie tak szybko jak dziewczynka skończyła 4 lata, a jej umiejętność ujawniła się. Działo się tak z każdą kolejną nieskończonością aż so 1856, kiedy zostało wybudowane laboratorium specjalizujące się w badaniach nad niszczycielską mocą tego znaku. Mimo licznych testów i badań żadna nieskończoność nie przeżyła na świecie dłużej niż 20 lat. W dalszym ciągu całkowita moc tej klątwy jest nieznana.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lekcje tego dnia ciągnęły się wyjątkowo długo. Na tyle długo, że przespałem każdą godzinę oprócz historii znaków. Ostatni dzwonek był dla mnie najlepszym wybawieniem z moich męczarni. Razem z paczką postanowiliśmy, że dzisiaj zrobimy przynajmniej jedną z prób postawionych w projekcie. Uznaliśmy, że jak się dzisiaj za to nie weźmiemy to nie zrobimy tego aż do dnia przed oddaniem, a kto by chciał robić wytrzymałość i granicę jednego dnia.
Jak już zabraliśmy wszystkie potrzebne rzeczy to zgromadziliśmy się w tym samym miejscu co zazwyczaj, czyli pustej przestrzeni za szkołą. Nie zdziwił nas ani trochę widok kilku zespołów, którzy również wykonywali różne próby. Jedni testowali granice, inni wytrzymałość, a jeszcze inni mobilność. Naszym celem na dzisiaj była siła i wytrzymałość, bo na granicę nikt nie był psychicznie przygotowany.
Stanęliśmy na pustym polu i położyliśmy potrzebne przyrządy na trawie. Jeszcze raz dobrze przeczytaliśmy kartkę z poleceniami, żeby przypadkiem nie musieć później niczego powtarzać.
- Słuchajcie mam pomysł - powiedział Gray, zwracając tym naszą uwagę - a jeżeli by tak olać tą całą siłę znaku bo wszyscy wiemy, że jesteśmy silni jak mało kto w tej szkole i nie pokazywać zupełnie nic.
- A co napiszemy na karcie, którą oddamy? - zapytała Aria, patrząc na niego jak na idiotę.
- Wszystkim oprócz Ivo damy 9, a jemu 10 to chyba fair nie myślicie?
Popatrzyliśmy sobie wszyscy w oczy i doszliśmy do wniosku, że chłopak miał rację. W końcu Gray, Eden i Kai byli w najlepszej trójce szkoły. Ich znaki miały rangę 1, czyli drugą najsilniejszą. Nikt nie uznałby tego za podejrzane jeżeli każdy z nas dostanie 9. Co do mojej 10 to niby się zgadzałem, ale jednak nie uważałem się za lepszego od nich. Znak każdego z nich był potężny, a ja po prostu byłem potworem i tyle.
- Więc zostaje nam wytrzymałość - westchnął Eden. - Jak to robimy?
- Po prostu będziemy siedzieć ze stoperami w rękach przy osobie używającej mocy. - uśmiechnął się Kai.
- To zajmie wieki. - Gray wyglądał na zamyślonego - wiem może po prostu dwie osoby zrobią to na raz, a dwie będą mierzyć czas, a potem będzie zamiana.
- W sumie to nawet dobry pomysł - Kai poklepał go po ramieniu - Czyli jednak masz mózg.
Blondyn zarobił sobie tym tekstem klepnięcie w tył głowy. Wszyscy zaśmialiśmy się jednocześnie i zaczęliśmy ustalać kolejność testu. W sumie to nikt nie chciał być pierwszy, więc Aria się zgłosiła, nazywając nas przy tym "żartem w stronę męskości". Drugim dzielnym uczestnikiem stał się Gray, bo mu brązowowłosa na ego stanęła, więc musiał udowodnić jaki to był męski, 100% testosteron itp. Eden i Kai zgłosili się aby mierzyć im czas.
CZYTASZ
Infinity [BL]
FantasyW naszym społeczeństwie każda osoba urodzona jest ze specjalnym znakiem, oznaczającym posiadaną przez niego moc. Raz na kilkadziesiąt lat rodzi się nieskończoność, czyli osoba posiadająca najpotężniejszą moc na świecie. Jestem Ivo i jestem nieskończ...