Saat gece 03:30 üzerime siyah tişörtümü ve siyah ceketimi giydikten sonra siyah pantolonumu ilikledim, gece göze çarpacak bir şekilde giyinmemeliydim. Sessizce evden çıktım, yola koyuldum. Okulun önüne geldikten sonra telefonumu sessize aldım. Şansıma kapı aralıklıydı, giriş kapısından geçtikten sonra güvenlik kameralarına yakalanmamak için köşeden gittim. Çok gerilmiştim, neyse ki yakalanmadan okulun girişine yöneldim. Siktir! Az kalsın güvenliğe yakalanıyordum. Engelli merdiveninin köşesine pustum ve olduğum bölgeden gitmesini bekledim. Güvenlik arka bahçeye doğru ilerledikten sonra aralıklı olan kapıdan içeri girdim. Köşeden köşeden sessizce ilerliyordum. Okulun her yerinde kameralar vardı. Kameraları etkisiz hale getirmek çokta vaktimi almadı, Telekinezi ve Elektrokinezi de oldukça ustaydım. Okulu inceledim nerede bir terslik bir gariplik var diye. Bu katta hiç bir şey yoktu, yukarı çıkmak üzere asansöre ilerledim. Doğru ya! Asansörün sesli komutu vardı yakalanabilirdim. Sessiz adımlarla merdivenden çıktım, koridora geldiğimde başka bir güvenliğin ışığını gördüm. Sessiz bir küfür mırıldandım. Hemen öğretmenler odasına girip kapının arkasına saklandım. Güvenlik bir süre bölgemde dolaşıp yukarı kata çıktıktan sonra bir ses duydum. Biri yanlışlıkla bir şey düşürüp kırmıştı.
"Sakarsın kızım sen bir şeyi de kırmasan olmaz!"
Sesin geldiği yöne baktım.
Oha! Bu Mira'ydı. Bu saatte ne işi olabilirdi? Üstelik şuan Doruk'un yatağında, kucağında sevişmesi gerekirken(!)
Mira'yı kapının ardından görebiliyordum çok endişelenmişti. Buraya doğru geliyordu eli ayağı titriyordu. Güvenlik sanırım sesleri duymuş buraya doğru geliyordu. Mira korkudan nereye kaçacağını şaşırmıştı. Öğretmenler odasına girer girmez kolundan çektim ve elimle ağzını kapattım. Tir tir titriyordu. Bana doğru yaslanmasına izin verdim, başı göğüsüme temas ediyordu biraz olsun rahatlamıştı. Güvenlik buraya gelmişti. Mira ile ben çok gerilmiştik,adeta terliyorduk. Güvenlik fenerini odaya tuttu. Biz ise kapının arkasındaydık. Güvenlikle karşılaşmamız ve her şeyin mahfolması an meselesi...
Neyse ki güvenlik burada bir şey olmadığını görünce kapıyı üzerimize kapatıp kilitledi. Az kalsın yakalanıyorduk, ama kapanada kısıldık. Mira elimi ağzından çekti ve beni itti.
"Kimsin sen?"
Kapşonumu indirdim ve saçlarımı düzelttim. Mira'nın derin bir nefes aldığını görebiliyordum. İfadesiz suratımla Mira'ya bakıyordum.
"Sen miydin ya. Ödüm koptu!" Demişti. Kaşlarım çatık bir şekilde yanımda duran koltuğa oturdum
"Benim tabi ne sandın?" Mira saçlarını düzeltip kapıya doğru yaklaştı, kapıyı yokladı.
"Kahretsin! Kilitli kaldık."
"Senin burada bu saatte ne işin var Mira? Senin yüzünden yakalanıyorduk bir çuval inciri berbat ediyordun!" Sinirli halimi gören Mira yerinden sıçrayıp dudaklarını ısırmıştı.
"Şey ben.... SINAV SORULARINI ÇALACAKTIM." Söylediği söz üzerine sırıtmıştım. Mira sırıttığımı görüp kaşlarını çatmıştı.
"Komik olan ne?"
"Senin şuan Doruk'un kucağında olup ona zevk vermen gerekti. Sınavı sen-"
Sözlerimi daha bitirmeden suratıma tokat yemiştim. Çenem kasılmıştı, yüzümü ona doğru dönüp sert sert baktım.
"Bak Deniz her ne duydun bilmiyorum. Ben öyle biri değilim." Kaşlarımı çattım telefonumu elime aldım ve o siteyi açıp Mira'ya gösterdim. Pür dikkat yazılanları okuyordu. Gözlerini ekrandan ayırıp elini ağzına götürdü.
"İnanamıyorum." Mira çok şaşkındı.
"Sana yemin ederim Doruk ile sevgiliyiz sanıyordum. Onun niyetini öğrenmeme rağmen sustum. Eğer ters bir şey yaparsam sarhoş halimle ona neler yaptığımı yayarmış, bu siteyi de o açtı muhtemelen."
Böyle biri olmadığını biliyordum.
"Tamam, buradan çıkmamız gerek."
Mira iç çekerek sözlerine devam etti.
"Aşağıda Masal bekliyor." Tek kaşımı havaya kaldırdım.
"O zaman mesaj at bizi çıkarsın." Mira başını onaylar bir şekilde salladı.
"Of olmuyor çekmiyor!"
"Tamam o zaman hazır gelmişken soruları çalıp kaçalım."
Öğretmenler dolabının kapağını açtıktan sonra sınav sorularının olduğu kağıtları çıkarıp fotoğraflarını çektik.
"Anlaşılmasın diye hepsini yazma 90 al yeter." Sırıttım.
"İdeal notlarım 80-85 Mira."
"Doğru."
"Neyse kaçmaya çalışalım!"
"Bekle!"
"Ne oldu?"
Mira kolumdan tutarak dolabın arkasına çekiştirdi.
"Güvenlik geliyor." Diye fısıldamıştı.
"Hay sikeyim çök!" Aramızda sıfır bir mesafe vardı. Mira korkusundan aramızdaki mesafeyi ikiye katlamıştı ve bana sarılmıştı. Güvenlik içeri göz atmak için girmişti. Bir fener tutsa dolabın arkasında görüneceğimiz bariz ortadaydı. O sırada bir mucize olmuştu. Güvenliği bir diğer güvenlik çağırmıştı. Kapı aralık kalmıştı, Mira'ya baktım ve aceleci bir tavır sergiledim.
"Buradan çıkmalıyız."
Mira'nın elini sıkı sıkı tuttum ve aceleci ve sessiz adımlarla koridora çıktık. Siktir! Yine bir güvenlik daha. Olduğumuz yerden U dönüşü yaparak diğer koridorun tarafına gittik.
"Sakin ol burada görünmeyiz." Dedi Mira nefes nefese.
"Mira yapacak bir şey yok her yer kapalı pencereden atlayacağız."
"Asla! Ya bir şey olursa?"
"Çok yüksek değil güven bana tutacağım seni."
"Of of of tamam!"
Pencereye çıktım ve yüksekliğe baktım, çok yüksek değildi. Etrafıma baktım Telekinezi yardımıyla bir şeyler çekebilecek miyim diye ama yoktu mecbur atlamak zorundaydım.Küçük bir diz acısından sonra toparlandım ve kollarımı açarak Mira'nın atlamasını bekledim. Mira tereddütle pencereye çıktı bir yandan arkasına bakıyordu, bir yandan bana...
Toparlandı ve kendini saldı. Tutmamla beraber üzerime düşmesi bir oldu. Ayağa kalktım, üzerimi çırptım. Elini tutmuştum oda ellerimi sıkı sıkı tutmuştu. Parmaklarımızı kenetleyecek şekilde el ele tutuşmuştuk.
"Ne taraftan çıkacağız?"
"Bu taraf olmaz hem yüksek hem de yakalanırız."
"Ya şu küçük yer var bizim yan okulun oraya çıkan, oradan mı kaçsak?"
"Deneyelim."
Gittiğimizde şans eseri kilitliydi. Tek çare ön kapıydı. Sağıma ve soluma dikkatli bir şekilde baktım, güvenlik yoktu. Girişe doğru hızlı adımlarla yaklaştık hemen ileride Masal belirmişti. Masal'ın yanına doğru koştuk.
"Nerede kaldın Mira! Oha Deniz sen ne geziyorsun burada?"
Nefes nefese cevap vermiştim.
"Uzun hikaye hadi çıkalım." Kapıdan koşarak çıkmıştık. Aradan bir yarım saat sonra Mira ve Masal'a evlerine kadar eşlik ettim. Kendi evime doğru ilerlerken telefonuma Selin'den mesaj gelmişti.Gönderen: Ortak
Bir şeyler bulabildin mi? Az önce okulun geçmişini araştırırken internetim kesildi.
04:45Gönderilen: Ortak
Maalesef başıma gelen şeyler yüzünden araştıramadım.
04:45Gönderen: Ortak
Ne oldu?
04:46Gönderilen: Ortak
Sabah okulda anlatırım.
04:462. Bölümün Sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Operasyon Ve Aşk
Teen FictionHer şey bir gecede mi başladı? Yoksa geçmişin getirdiği pislikler mi ? Deniz Doruk Selin ve Mira'nın başına neler gelecek? Dört Dörtlük bir hikayeye HOŞ GELDİNİZ OPERASYON VE AŞK'a başlıyoruz...