BÖLÜM 4 NASIL YAPTIN?

61 78 6
                                    


1 Saat Sonra...

Ders bitmiş herkes kendi halinde takılıyordu. Etrafıma baktım, Masal Mira ve Selin beraber takılıyorlardı. Tek sorun Selin'in Mira'ya karşı biraz mesafeli davranmasaydı.
"Deniz sende gelsene!" Diye seslenmişti Masal. Sıramdan kalkıp yanlarına gittim, Masal elinde duran kolayı bana uzattı tereddüt etmeden aldım. Selin beni dürterek özel bir konu konuşacağını söyledi. Bozuntuya vermeden Mira ve Masal'ın yanından ayrıldık. Selin ile bir köşeye geçtiğimde Selin, heyecanlı heyecanlı sözlerine başladı.
"Geçen ki yarım kalan okul ile ilgili araştırmaları bu gece yapalım." Elimde ki koladan bir yudum aldım.
"Sen ne yapacaksın?"
"Bilgisayardan okulun geçmişine bakacağım."
"Peki uyumamaya çalış."
"Tamam." Birden yanımıza Mira ve Masal'ın gelmesiyle konuşmalarımız yarıda kesildi.
"Gelsenize zil çaldı." Demişti Masal.
"Tamam tatlım geliyoruz." Diyede eklemişti Selin. Sınıfa ilerledikten sonra günüm her zaman ki gibi geçti.

Saat 04:49

Bu sefer sabahın erken saatlerinde yola çıkmıştım. Daha gökyüzü bile aydınlanmamış, sokak lambaları bile kapanmamışken okula doğru ilerliyordum. Okulda ne var ne yok öğrenmem gerekti. En ufak bir iz bile benim için yeterdi. Ellerimi cebimden çıkartıp, telefona doğru uzatıp saate göz ucuyla baktım. 04:10'u gösteriyordu. Bir yandan Selin'e mesaj yazıp bir yandan da okula yaklaşıyordum.

Gönderilen: Ortak
Uyanık mısın?
04:11

Çok geçmeden telefonum titreşti.

Gönderen: Ortak
Evet, okulda mısın?
04:11

Gönderilen: Ortak
Evet az önce geldim. Gelecek misin?
04:12

Gönderen: Ortak
Araştırmam az kaldı bitirince geleceğim.
04:12

Telefonumun ekranını kapadım ve cebime koydum. Selin'in gelmesini beklerken bir sigara yaktım. Yaklaşık 15 dakikalık beklememin sonunda Selin gelmişti.
"Deniz, okulun geçmişinde tam 6 sene önce bugün 3 kişinin intihar ettiğini söylüyor." Tek kaşımı havaya kaldırdım.
"6 sene mi?" Selin başını onaylarcasına salladı.
"Yani sen liseye başlamadan 1 sene önce."
"Deniz sence bu bizim için yeterli mi?"
"Biliyorsun D&S isimli gazetenin gizli iki yazarıyız. İnsanlar bizden yeni haberler bekliyor-"
Selin ardı ardına soluksuz konuşuyordu. Sözümü elimi ağzına bastırarak kestim, fısıldayarak sözlerime devam ettim.
"Eğer biraz daha D&S isimli gazetenin gizli birer yazarı olduğumuzu söylersen gizliliği kalmayacak." Selin başını onay verircesine salladı, elimi ağzından çektim. Okulun kapısına yaklaştım. Adımlarımı takip eden Selin ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bana bakıyordu. Önüme geçti ve okulu incelemeye çalıştı.
"Siktir! Çatıdan aşağıya bir şey geçti, ışık hızında." Selin ise verdiğim tepkiye karşı geri çekilirken kalçası üzerime çarpmıştı ve utanmıştı. Utandığı verdiği sessiz tepkilerden ve hareketlerinden belliydi. Bir adım geri çekildi ve bana döndü.
"Afedersin ben, ben aniden panik oldum."
"Önemli değil şuan önemli olan şey bu okulda neler olup bittiği."
"Deniz artık gitsek mi? Korkmaya başladım."
"Tamam, seni evine bırakayım." Beraber yola koyulmuştuk. Çok geçmeden Selin'i evine bırakmıştım...

Eve geldiğimde saate baktım. 05:00'ı gösteriyordu. Şu bir kaç gün uykusuz araştırmalar peşindeydim. Umarım sabah kalkabilecek enerjim olurdu.

Saat 07:15

Alarmın çalmasıyla elimi telefonuma götürmem bir oldu. Göz altlarım uykusuzluktan şişmiş tek gözümü zor açabilecek haldeydim. Bir yanım uyu diğer yanım kalk diyordu. Bir hortlak gibi yatağımdan kalktım. Aynaya baktığımda bir ölü gibiydim. Günlük rutin işlerimi yaptıktan sonra mutfağa doğru ilerledim ve kahvaltımı yaptım. Enerjim yerine gelsin diye bir enerji içeceğinide ihmal etmedim. Göz altlarımın şişliği için buz koydum. Formalarımıda giydikten sonra telefonuma gelen bildirimlere baktım.

Operasyon Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin