BÖLÜM 1 İLK GECE

104 85 13
                                    

Deniz Kaya

Sabahın karanlığında gözlerimi açtım. Saate baktığımda 04:36 gösteriyordu. Okul vaktime daha vardı, içimden mırıldanarak geri uyumayı düşündüm.

Saat 07:15

Vücudumun sarsılmasıyla gözlerimin ucundan bakmam bir oldu, bu annemdi. Sabah sabah gelmiş başımda beni kaldırıyordu.
"Deniz uyan. Bir saat içinde okuluna gitmelisin!"
Yüz üstü yatarken omuzlarımı silktim.
"Bugün gitmeyeceğim."
"Bugün sınavların başlıyor tatlım. İtiraz istemiyorum, iyi çalıştığını umuyorum."
İstemesemde homurdana homurdana yatağımdan kalktım. Başımı sallayarak anneme onay verdim. Annem odamdan çıkmıştı, baş ucumda duran formalarımı aldım ve üzerime geçirdim. Banyoya doğru ilerleyip elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra bir tarak yardımıyla saçlarıma şekil verdim. Banyodan çıkıp mutfağa doğru ilerledim ve annemin hazırladığı enfes kahvaltılıkları tattım.

"Ellerine sağlık anne ben kaçar."
"Afiyet olsun oğlum, iyi dersler."

Yaklaşık bir saatlik yolculuktan sonra okula gelmiştim. Sınıfıma girdim ve sırama oturdum. Ders başlayana dek biraz kestirmeyi düşündüm. Tam başımı sıraya koyup uyuyacakken sıraya tanıdığım bir sesin vurmasıyla irkilmem bir oldu, bu Selin'di. Ah Selin 5 dakika uykuyu bana çok görmemelisin.
"Uykucu dana kalk!"
Homurdandım.
"Ne oldu Selin?"
"Ne demek ne oldu? Kalk ve şu yazdığım yeni notlara göz gezdir."
"Ne notları ?"
"Geçen gittiğimiz arazi diyorum. Neler çıktı not almadım mı? Baksana işte ya!"
"Ufak tefek kemikler çıktı işte sıradan-"
Selin parmağıyla dudaklarıma bastırıp sözümü kesti.
"Senin sıradan dediğin ne zamandan kalma kim bilir!"
Parmağını dudaklarımdan çekip ;
"Selin bu araştırmaları bıraksak mı?"
Selin sitem etti.
"Çocukluğumuzdan beri hobi alanımız ne demek bıraksak mı?"
"Sadece yazın yapalım."
Selin kaşlarını çatarak sözlerine devam etti.
"Asla!"

40 Dakika Sonra...

Tenefüs zili çalmıştı. Beynim yıkanmış gibi hissediyordum. Dün gece gördüğüm bir rüyada Selin'den başka bir ortağımın olduğunu görmüştüm. Kim olabilir ki? Beynim adeta uyuşmuş gibiydi. Bir anda omzuma dokunan bir el hissettim , ani bir hareketle elinden tut kolundan kenetleyip duvara yasladığım tanıdık ses bırakmam için yalvardı. Bu Doruk'tu işi düşünce yanıma gelen dengesiz biridir.
"Lan piç kurusu bıraksana beni!"
"Ulan Doruk yine mi sen?" Doruk'un kollarını gevşettikten sonra bana doğru dönüp sitem etti.
"Aşk olsun kanka! Beni beni, Doruk'unu nasıl sıkıştırırsın!"
"Palavra yapma ne istiyorsun söyle."
"Bu gece eve kızlar geliyor. Ömer , Selim ve Buğra'da gelecek sende gel istersen."
Kızlar? Hangi kızlar bu? Kaşlarım çatılmıştı.
"Hangi kızlar?"
"Zeynep, Dilan ve Mira. Eğleneceğiz oğlum! Merak etme sana birini ayarlarım."
Doruk'un saydığı isimlerin arasında Mira'yı duyunca beynime kan sıçramıştı. Son derece sempatik bir kızın böyle biri olduğunu tahmin edemezdim. Toparlandım ve sözlerime devam ettim.
"Geçen gittiğim arazide Selin'in çıkardığı notlara bakmam gerek, sana iyi eğlenceler." Doruk'un yanından ayrıldım, adeta bir yıkık gibiydim. Boş boş koridorda yürüyordum. Platonik olduğum kız böyle biri değilmiş. Derin düşüncelere dalarken göğüsümde hissettiğim acıyla savruldum. Çarpıştığım kız Mira'ydı. Başını yerden kaldırıp gözlerime bakmıştı. Kurumuş dudakları... Dağılmış saçları...
Silkelendim kendime gelmeliydim.
"Kusura bakma Mira dalmışım iyi misin?"
Mira yerden kalktıktan sonra üzerini çırptı ve saçlarını düzeltti.
"İyiyim, önemli değil."
Yanımdan geçip sınıfa gitmişti. Ders zili çalmıştı, derse girememiştim. Kantinde oturup tostumun son lokmasını yiyordum. Selin'i gördüm yanıma geliyordu. Tabureyi aldı ve karşıma oturdu, gözlerime baktı bir şey olduğunu çözmeye çalışır gibi.
"Ne oldu ortak?"
Evet, gerçekten bir şeyler olduğunu anlamıştı. Ona Mira'yı anlatmaya karar vermiştim.
"Selin, Mira'dan hoşlanıyorum. Ama o sandığım biri gibi değil sanırım."
Bunu duyduktan sonra Selin şok geçirmiş gibiydi.
"Senin dedikodulardan haberin var mı?" Hadi ya! Sende mi?
"Kanıt istiyorum." Demiştim. Selin kendinden emin bir şekilde telefonunu cebinden çıkardı ve bir siteye girdi. Sitenin adı Mira'nın Erkek Pazarı'ydı. Bu ne saçma bir site böyle! Çok kaba ve iğrenç.
Peki bu siteden Mira'nın haberi var mıydı? Çünkü komplo gibi duruyordu.
"Selin emin miyiz? Bu site bana Mira'ya yapılmış bir komplo gibi duruyor." Selin saçlarını arkaya atarak sözlerine devam etti.
"Bu gece Doruk'un evine gidiyormuş. Bu da mı komplo?''
Sinirden parmaklarımı çıtlattım.
"Seni anlıyorum Deniz." Demişti Selin sesi titreyerek.
"Fiziksel olarak yakınsın, aynı sınıftasın. Ama... Ama kalbiniz uzak. Tıpkı benim gibi."
"Sen kime aşıksın peki?"
"İmkansız biri." Üstüne gitmek istemiyordum.
"Sen nasıl istersen."

20 Dakika Sonra...

Zaman çok yavaş geçiyordu. Bir yandan sıkılıyor ve sırayı karalıyordum. O sırada dersimiz boştu, sınıftakiler her biri bir yandan kendi işleriyle uğraşıyorlardı. Büyük bir uğultu vardı. Köşede makyaj yapan dörtlü, duvar kenarında en arkada ben, önümde ikizler Melda ve Melis, dedikodu tayfası, sessizler, uyuyanlar, çığlık çığlığa kışkırtma yapıp etrafta koşanlar, orta sıranın çalışkanları ve sesi bağırmaktan kısılan başkan. Gözüm en arkada cam kenarında oturan Mira'ya dalmıştı, hemen yanında Doruk vardı. Beraber bir şeyler konuşuyorlardı.
Başımı sırama koyup, formamın kapüşonunu başıma geçirip kulaklıklarımı taktım. Rahatlatıcı müzikler dinleyip huzuru aramaya çalıştım.
********************
Bugün tam bir yıkık gibi geçmişti zamanım. Şimdi ise Selin ile oturmuş sigara içiyorum. Sigaranın cigerlerime işlemesinin ardından ağzımdan dumanı saldım. Selin'e baktım elinde sigarası uzaklara dalmış gibiydi. Sigarası boşuna yanıyordu külü bile bekliyordu. Selin'i dürttüm irkilerek kendine gelmesiyle elindeki sigarayı dudaklarına götürmesi bir oldu.
"İyi görünmüyorsun." Selin sigarasını içine çekip dumanı havaya saldıktan sonra kafasını hayır anlamında iki yana salladı.
"Hayır, sadece okulda biraz garip şeyler oluyor onu düşünüyordum."
"Ne gibi şeyler?" Tek kaşım havaya kalkmıştı.
"Bilmiyorum içime doğuyor bir şeyler var araştıralım."
"Tamam o zaman bu okuldaki ilk araştırmamız ve İLK GECE'ki operasyonumuz olacak. Sonuçta ilk kez bir gece araştırması yapıyoruz."

Sizce Selin Deniz'e karşı bir şeyler hissediyor mu? Bu ikili çocukluk arkadaşıdır. Sizce hisler değişmez mi değişir mi ?

Operasyon Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin