BÖLÜM 5 SENDEN ETKİLENİYORUM

46 74 5
                                    

Mira Altuğ

Dün gece buluşmanın ardından çok enerjiktim. Okula gitmek için yatağımdan kalktım. Formalarımı üzerime geçirip siyah yırtık kot ceketimide üzerime giyindim. Aynanın karşısına geçip saçlarıma baktığımda uzamışlardı. Dağınık topuz modeli düşünüyordum ama dünden kalan bukleli saçlarımı biraz canlandırmam gerekti. Saçlarımı biraz ıslattım ve maşamı elime aldım. Buklelerin üzerinden tekrar gittim. Yüzüme her zaman ki abartısız sade makyajımı yaptım ve hazırdım. Kitaplarımı topladım ve çantama yerleştirdim. Kahvaltı için biraz bir şeyler atıştırdım. Ve evden ayrılmadan önce anneannemin yanına gittim, uyuyordu. Telefonuma gelen mesaj ekranımın parlamasına neden oldu.

Gönderen: Batuhan
Günaydın fıstık
07:55

Mesajı görüldüde bıraktım ve yoluma devam ettim. Evden çıktığımda Deniz ile karşılaşmıştım.
"Günaydın."
"Günaydın." Demişti yüzündeki uyku sıfatı ile. Yüzünü mıncırmamak için kendimi zor tuttum.
"Beraber gidiyoruz anlaşılan." Gülümsedim.
"Evet öyle oldu." Gülümsemişti ve bu gülümsemesi gamzelerini daha belirginleştiriyordu, kalbimi yağ gibi eritiyordu.
"Neden sürekli bir şeylerimiz aynı?" Söylediği söz üzerinde anlam veremediğim bir bakış atmıştım. Sonra Deniz'i iyice süzdüğümde ikimizde siyah yırtık modelli bir kot ceket giymiştik. Sevgili gibi bir görüntümüz vardı...
"Bilmem belki de tarzlarımız aynıdır." Demiştim samimi bir ses tonuyla. Deniz gülümsemişti bende gülümsemiştim. Telefonumun titreşmesiyle Deniz'in yüzündeki gülümse solmuştu.

Gönderen: Batuhan
Tak artık şu senin yollarını gözleyen yakışıklı çocuğu.
08:10

Parmaklarımı klavyeye getirdim ve sözlerimi yazdım.

Gönderilen: Batuhan
İstediğim kişi sen değilsin. Seninle yapamıyorum. Hoşçakal.
08:11

Mesajımı yazdım ve Batuhan'ı engellemiştim. Gerçek bir ilişki istiyordum. Gaza gelip Deniz'e açıldım.

"Deniz."
"Söyle?"
"Ben SENDEN ETKİLENİYORUM. Belki umurunda olmaz ama bil istedim."

Deniz Kaya

Ağzım ve gözlerim duyduklarım karşısında şok etkisi yaratmıştı. Mira bana az önce "Senden Etkileniyorum." Demişti. Bir dakika az önce göz ucuyla mesajlarını okuduğumda rahat rahat davranıyordu. Ya benimde kalbimi o kullandığı erkekler gibi bok ederse?
"Ben senin kullandığın erkeklere benzemem güzelim."
"Anlamadım?" Demişti Mira şaşırmış bir şekilde.
"Gayet açık. Kendi eğlencen için kendimi sana teslim edemem, çekil şimdi."
Mira söylediklerim karşısında afallamıştı.
"Ama ben-"
"Ama sen başka erkekler gibi kullanmayacağını sanıyorsun, ama sen Mira gerçekten düzgün bir ilişkisi olmayan zavallısın."
Elimle Mira'nın önümden çekilmesini sağlarcasına itmiştim. Hızla yoluma devam ettim.

Mira Altuğ

"Ben senin kullandığın erkeklere benzemem güzelim."
"Ama sen başka erkekler gibi kullanmayacağını sanıyorsun, ama sen Mira gerçekten düzgün bir ilişkisi olmayan zavallısın."

Deniz'in dedikleri beynimi deliyordu. Dediği kelimeler beynime öyle bir kazınmıştı ki... Aynı sözleri beynimden duyuyordum. İç sesim savaş veriyordu. Düşüncelerimin arasından göz yaşlarım hızlı hızlı yanağımdan süzülüyordu. Ne sandı ki beni? Gerçekten beni bir orospu sanıyordu. Ama bunu ona kanıtlayacağım. Eğer adım Mira'ysa ona hislerimi ve namuslu biri olduğumu kanıtlayacağım!

Sınıfıma çıktım ve sırama oturup başımı sıraya gömdüm. O sırada Masal gelmişti.
"Mira?" Demişti. Başımı kaldırıp yaşlı gözlerimi ona diktim.
"Ne oldu sana!" Demişti Masal endişelenmiş bir ses tonuyla. Burnumu çektim ve sözlerime devam ettim. "Deniz...Deniz'e ona hislerimi söyledim. O sabahta Batuhan ile flörtümü bitirdim. Bana orospu gözüyle bakıyor..." Masal söylediklerim karşısında ağzı şaşkınlıkla aralanmıştı. O sırada Deniz sınıfa girdi ve ben ağladığımı görmesin diye başımı sıraya gömdüm.
Masal ise birden Deniz'e seslendi.
"Deniz!"
"Ne var?" Demişti Deniz sesinde bunalmış bir ton vardı.
"Sen ne hakla Mira'ya orospu gözüyle bakarsın?"
"Öyle gözüküyor da ondan." Demişti Deniz hiç tereddüt etmeden. Salak Mira keşke söylemeseydin... Masal hızlı adımlarını Deniz'e doğru yönlendirdi. Refleksle başımı kaldırdım. Masal Deniz'i dışarı doğru yönlendirmişti. Başımı geri sıraya koydum. Ağlamamaya çalıştım...

Operasyon Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin