2

114 16 0
                                    

Техьонг влезе във класната си стая и седна на последния чин до прозореца.

- Хей Тае как си ?- попита най-добрият му приятел.

Техьонг веднага се усмихна когато чу гласът на най-добрият си приятел.

- Как да съм Юнги....

- Явно нещо е станало ? Пак ли имаш проблеми със родителите си?

- Ох Пресвета дево не не със тях дори не искам да ги споменавам...

Точно Техьонг щеше да каже каква е причината и госпожата влезна. Както винаги двамата ни главни герой си седяха и си правеха нещо тяхно си. И двамата не бяха зайнтересовани от училището.

- Хейй Юнги?- изшептя Техьонг

- Какво ? - отговори Юнги не много зайнтересован тъкмо си беше писал с един..

- Хайде да се изнизваме от час не мога повече да я слушам тази скучубра?

- Така кажи хайде тъкмо ще се видя с приятелката ми.

И така двамата станаха от чиновете си и тръгнаха към изхода на класната стая.

- Хей къде си мислите че отивате?-нервно тропаше с крак учителката.

- Не че нещо госпожо но не ми се слушат простотии- каза Те и тръгнаха с Юнги.

Коридора беше празен а двете момчета вървяха в пълна тишина докато не стигнаха задния двор на училището там те седнаха на една пейка и запалиха по една цигара.

- Е Юнги как е при теб? Как е Джилoн. (Не знам как се пише името ѝ ако някой знае да ме поправи тя е от Everglow - Park Jiwon).

- Как да съм Те бях добре но наскоро имам малко проблеми..

- Какви проблеми? Ако искаш помощ знаеш че можеш да ми кажеш. - Те му се усмихна мило и го потупа по рамото.

- Знам че ако ти кажа ти винаги ще ми помогнеш както и аз на теб. Но по този въпрос искам сам да се оправя. - Каза Юнги издишвайки цигарения дим.

- Добре Юнги ти си знаеш най- добре.

Техьонг се изправи от пейката вече изпушил цигарата си и почна да се разтяга защото се беше схванал от седянето.

- Днес в нашия бар в 20:00? - Попита Те знаейки че с това му предложение Юнги никога не би отказал.

- И питаш? - засмя се Юнги като и той стана от пейката.

Двете момчета тръгнаха обратно към класната стая. Нямаше как да пропуснат още един час защото и двамата щяха да си навлекат проблеми с тяхните.

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now