- След вчера много мислех и реших че трябва някак да разбера дали чувствам нещо към Те. Но не знам как? Живота е доста труден не мислите ли ? Все трябва да взимаме важни решения който ще решат целия ни живот но де да беше толкова лесно...
Кук излезна от банята и се насочи към стаята си където щеше да си почине малко. От толкова много мислене главата го беше заболяла.
Но ето че нищо не е безплатно нали така? Точно когато щеше да влезне в стаята си родителите му го спряха.
- Куки миличък. Може ли да поговорим за малко ние тримата с баща ти ? - Попита майка му като му се усмихна и отиде да го прегърне.
- Да но защо само ние тримата мамо Ами Хьонг? - попита Кук объркано.
При споменаването на Техьонг майка му изкърца със зъби.
- Знаеш го какъв е Кук няма да иска да дойде.- каза майка му опитвайки се да приключи темата.
- Ами щом е така добре но нека да е след като се оправя става ли ?
- Да миличък когато ти е удобно. - усмихна му се и го целуна по челото като тръгна към стълбите.
Кук се зачуди дали наистина Тае не иска да дойде и щеше да го попита защо но не сега му беше времето.
Отидох в стаята си и си легнах тъй като леглото ми беше до стената чувах как Тае говори с някого по телефона. Много исках да разбера за какво говори доближих ухото си до стената и се заслушах към разговора му.
-Кога ще е партито Юнгс? И в колко.
Говореше Тае. Не бях по партитата не ми харесваха толкова много. Тъкмо да чуя в колко ще ходи и телефона ми звънна. Кой ли може да е ?
Взех телефона си и вдигнах набързо.
-Ало. Кой е ? - попитах и се заслушах за отговор.
-От кога не познаваш най-добрия си приятел бе смотльо - обади се ядосано Джимин.
-Откогато имах важна работа но ти я провали нещастник.
- Какво е чак толкова важно че да не искаш да чуеш приятеля си.
-Това че тъкмо щях да разбера в колко Тае щеше да отива на някакъв си купон но ти ми звънна...
- Оууу... Съжалявам брат не знаех че брат ти е толкова важен за теб -засмя се ехидно Джимин.
-Кое му е толкова смешно а ?
- Това че аз знам в колко е партито и че съм поканен а ти не - засмя се на Кук Джимин.
- Как бе? Кой побъркан те е поканил? - засмя се Кук
- Важното е че са ме поканили и ти идваш разбира се може и да не идваш ако не се интересуваш от брат си - усмихна се Джимин знаейки че Кук няма да издържи и ще дойде.
- Джимин знаеш че не харесвам партитата - измрънка Кук тъжно.
- Да и за това щеше да следиш брат си нали! Признай си !
- Това не е твоя работа Джимин - засмя се нервно Кук.
- Знам че искаш да дойдеш ще те чакам в 21:00 пред вас и се облечи секси може и да намажеш с секси тялото на брат ти - засмя се Чими.
YOU ARE READING
Тгนε ℓ๏vε
FanfictionКим Техьонг е 17 годишно момче със строго семейство и ужасен живот. Единствения човек, който е до него и крепи живота му, е малкия му брат Ким Чонгкук, който е на 15 години. Те не е много добър ученик и почти всяка седмица бива бит от родителите с...