12

60 6 2
                                    

-Вече у тях си Техьонг постави Кук на стълбите и провери долния етаж. Отдъхна си че родителите му ги няма. Взе Чонгкук който витаеше из пространството и го качи на горния етаж като влезна в неговата стая хвърли го на леглото си и заключи врата за всеки случай. Придърпа стола от бюрото си и седна близо до леглото където Чонгкук явно бе заспал.

- Какво да те правя Куки... ? Какво е станало.

-Тогава Кук се размърда в леглото и седна в средата на леглото с леко клюмнала глава. Техьонг бе изненадан че Кук не спи.

- Прави каквото си искаш с мен Татенце.. - Кук го погледна в очите и се хвана за устната съблазнително.

- Какви ги говориш. Виж се в какво състояние си. - Те се ядоса и стана от стола като сложи Кук в легнало положение и го зави с одеало.

- Кук от своя страна протестираше здравата. Та юмруци крака лакътя какво ли не хвърчеше към Техьонг. Какво си мислите ? Горкичкият Те ? В момента Техьонг се бореше със себе си. Знаеше че Куки не бе в добро състояние не знаеше какво става с него в този момент, но искаше много да се качи върху Чонгкук и да го дари с такава наслада каквато не е виждал никога през живота си. Но не бе редно нали? Чонгкук все още се опитваше да избяга от захвата на Техьонг но не успяваше затова се кротна малко за да събере сили. Когато Тае си помисли че вече Кук няма да се съпротивлява отхлаби малко захвата над Кук и тогава беше шанса му. Чонгкук избута със всичката си сила Техьонг и той падна на земята. Това беше момента в който Кук беше доволен от себе си докато Техьонг разтриваше главата си все още лежащ на пода Кук стана и седна точно в скута му като стресна малко Те.

- Така ли искаш да си играем мое малко братче? Усмихна се зловещо Техьонг. - Бе на ръба и това действие на брат му вече го бе бутнало в пропастта. Беше загубил и последната си частица здрав разум която го възпираше от всяка грешка.

- И ето че Техьонг хвана грубо бедрата на Чонгкук като се вдигна и се приближи максимално до Кук като започна да обхожда цялото му тяло и да го целува страстно. Чонгкук изтръпна, наркотика който по рано бе консумирал беше на своя край но дали Чонгкук щеше да спре след като дойде на себе си или ще се отдаде на желанията си?

         ~~~~~~~⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄~~~~~~~
Е ще разберем друг път какво ще направи Чонгкук но дано да се отдаде хаха.😅😅🙊🙊🙊🙉🙉🙉

Дори аз не знам какво ще стане а съм авторката Боже мили господи много съм тъпа май. 😂😂😂🤦🤦🤦🤦

Та дано ви харесва историята ми . На мен лично ми харесва но мисля че май не стана хубава не си мислех че така ще я развия май я съсипах? Вие как мислите ? 🤔😔😔💜💜💜

Дори вече не знам за какво става на въпрос в тази глава ама ще я довърша хаха приятно четене на небивалици обичам ви 😁😁❤️❤️❤️❤️🤦🤷🐥

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now