Беше сутрин слънчевите лъчи проникваха през прозореца на стаята. Техьонг се размърда в леглото си. Изправи се и седна на леглото докато разтъркваше очите си. Следкато се разсъбуди стана от леглото и тръгна към банята. Те отвори вратата на банята без да почука и видя малкото си братче което излизаше от душ кабината чисто гол. Щом Чонгкук забеляза брат си веднага взе халата си обличайки го целият беше червен а Тае просто седеше и го гледаше.
-Хейй... Хьонг Добро утро. Поздрави Чонгкук брат си.
Тае все още зяпаше Чонгкук не знаеше какво да прави. Беше запленен от тялото на по-малкият.
Чонгкук се изнерви че брат му не отговаря и размаха ръката си пред лицето на Те.
- Хей Хьонг какво ти има...?
Техьонг най-накрая се опомни и едвам проговори.
- А-а-ами аз съжалявам трябваше да почукам първо...
-Няма проблем Хьонг ние сме братя няма нищо срамно. След като каза всичко това Чонгкук се усмихна на брат си и тръгна да излиза.
- Техьонг се изчерви целият и тръгна да си свърши работата.
След като беше напълно готов слезе долу във кухнята. Майка му и брат му вече бяха седнали и закусваха спокойно а баща му както винаги вече беше на работа.
- Добро утро сине. Каза студено майка му и се усмихна фалшиво.
- Добро да е майко. Техьонг седна на масата до Чонгкук и започна да се храни.
След като вече закуси стана от мястото си и тръгна към вратата обувайки обувките си. Изчака брат си и след като той дойде двамата тръгнаха към училище. Вървяха в пълна тишина. Когато стигнаха училище влезнаха и си казаха само едно чао и се разделиха.
╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭
Здравейте хора това е новата ми книга надявам се да ви хареса..
Ще се постарая да я направя по-хубаво от първата ми книга..
Това е първият ми fanfiction. Надявам се да се чете... Само да кажа че по нататък ще има смутове,неприличен език и още много други неща който може да не ви харесат затова ако не искате такива работи по добре не почвайте да я четете! Приятно четене!!
Ще качвам всяка сряда ако не забравя.. хдд . Много съм благодарна на _xXLilGirlXx_ . Обичам те 😘😘😘❤️😘❤️❤️!
ESTÁS LEYENDO
Тгนε ℓ๏vε
FanficКим Техьонг е 17 годишно момче със строго семейство и ужасен живот. Единствения човек, който е до него и крепи живота му, е малкия му брат Ким Чонгкук, който е на 15 години. Те не е много добър ученик и почти всяка седмица бива бит от родителите с...