Тъкмо щях да си вкарам пръстите в него но видях малка светлина. Веднага изкарах ръката си и седнах прилежно. Най накрая излезнали от тунела беше значително по светло нищо че бе 22:00 вечерта. Обърнах се към момчето до мен за да разбера дали не е разбрал нещо но видях че бе заспал. Бе много добре че бе заспал защото може би щеше да ни гледа с поглед който показваше пълно отвращение. След това бе ред на малкото сладко създание до мен. То цялото бе почервеняло и навело глава докато трескаво си играеше с пръстите си и повдигаше рамена все едно не си бе поемал дъх от доста време. Засмях се при прекрасната гледка която беше. Той дочул явно се бе обърнал плахо но почервеня още повече и веднага се обърна към прозореца. Бе толкова сладък как да не му се радва човек бе грехота. Помисли си Техьонг и огледа и другите двама който седяха на предната седалка . Държаха се странно Юнги бе почервенял а Джимин се усмихваше дяволски. Явно и те не са стояли напразно в тъмнината. Усмихнах се и се облегнах на седалката. Но веднага станах ококорен какво изобщо са правили тези двамата та те изобщо познаваха ли се ? Нали бе дошъл с момчето до нас... Не бе моя работа да им се меся но трябваше да разбера дали изобщо чувстват нещо един към друг. Не исках Юнги да е разиграван все пак беше най добрия ми приятел.
Г.Т.Д.
След като бяхме забрали Чонгкук и Техьонг веднага бях седнал отпред. Юнги се бе изненадал но как да оставя Техьонг да седне при него Куки трябваше да е до него а и аз исках да разбера нещо. Онзи път когато все още не бях толкова близък с Кук. Харесвах Техьонг но явно не ми бе писано с него тогава бях в тоалетните и плаках много тъпо от моя страна. Едно момче дойде и почука точно на моята врата чувах се как подсмърчам но не исках да говоря с него но той бе по настоятелен . Тогава му предложих да си пишем защото наистина в момента не исках да говоря не исках да чувам собствения си глас. Подадох му телефона си отгоре на вратата и изчаках да го върне. Там бяха неговите данни за всяко едно приложение в което може да се пишем. Бях изненадан защо толкова искаше да си пише с мен. Така почнахме да си пишем с часове и бавно по бавно почнах да изпитвам някакви симпатии но не бях много сигурен след това се бях запознал с Хосък и вече бях доста объркан с кой наистина исках да продължа напред не че знаех дали те ме харесват . Та нека се върнем в колата. Бяхме се качили и бяхме тръгнали за партито. След половин час горе долу видях тунел. Беше перфектен но трябваше да премисля какви щях да ги свърша погледнах в огледалото за задно виждане и се огледах. Хосък беше пред заспиване а Чонгкук гледаше през прозореца. А Те той гледаше Кук доста сочно все едно бе много прегладнял а Куки бе сочна пържола. Тъкмо влизахме и изчаках малко докато се подготвя. Докато Юнги се бе средоточие в пътя аз бавно почнах да прокрадвам ръката си към дънките му. Да знам беше си опасно но трябваше да внимавам и да не го изплаша. Докато си гледах в пътя и се правих че нищо не става вече бях стигнал дънките му и потърсих копчето като го намерих почнах да го разкопчавам. Усетих как Юнги ме гледа но бях твърде притеснен да го погледна и аз щях целия до почервенея и да се откажа и щях да го отбягвам. Вече откопчал копчето набарах ципът и почнах бавно да го дърпам на долу. Промуших си ръката в дънките му и почнах да масажирам пенисът му през боксерките му. Щях да го подразня все още нямаше да го хвана и да го започна. Щях да го измъча до краен предел. Галех го през цялото време бързо се бе надигнал. Вече придобил малко самочувствие погледнах към Юнги а той към мен като гледаше и пътя. Виждаше се насладата му очите му бяха потъмнели и облизваше сухите си устни. Беше ожастно хубава гледка нещо в мен трепна исках го по близо. Аз също се бях надървил а когато се погледнахме стана още по болезнено там долу. Видях как ме гледаше умолително и най накрая вкарах ръката си и през другия плат който бе много по тънък. Когато хванах големият му член ме побиха тръпки. Нямах търпение да отидем на купона. Но не знаех дали ще се получат нещата. Едно много малка част от мен все ме водеше при момчето отзад което спеше. Но защо щом имах и такива големи чувства към момчето отпред. В главата ми беше пълна каша. Може би имах чувството че момчето отпред ще ми изневери но дали аз самия не се самозалъгвах че той ще направи така?
~~~~~(✿☉。☉)(✿☉。☉)~~~~~
Здравейте отново. Завърнах се с нова глава. Дано ви хареса? И съжалявам за грешките но имам ужасен мързел да ги оправям. А за пунктуационни знаци не се и надявайте . Та така е като преспиваш часовете. Ужас. Е наслаждавайте се и до другата глава. Чао! 😂😂❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Тгนε ℓ๏vε
FanfictionКим Техьонг е 17 годишно момче със строго семейство и ужасен живот. Единствения човек, който е до него и крепи живота му, е малкия му брат Ким Чонгкук, който е на 15 години. Те не е много добър ученик и почти всяка седмица бива бит от родителите с...