15

48 8 3
                                    

Вече настанили се потеглихме към партито. Колата на Юнги бе много тясна и буквално отзад бяхме като бисквитка Орео. Щеше да е дълго пътуване партито започвало чак в 23:00 а ние тръгнахме в 21:00 ако бях научил че щяхме да пътуваме 2 часа до там изобщо нямаше да дойда.

Г.Т.Т.

Ако знаех че и малкото ми братче ще идва на това парти нямаше изобщо да го пусна Ами ако го заглеждат или го видя с някой друг. Не ми се иска да съм му детегледачка и постоянно да съм му след сладкото дупе. Явно трябваше да направя нещо преди партито за да останем само двамата и знаех какво ще е . Лесно ще го съблазня в колата и след това когато стигнем ще му кажа че е само мой и на никого деуг и така може да не го видя с някой друг но дано така се случи. Те само се измъчваше със плановете си.
Най накрая тръгна към колата и гледаше как Кук и Джимин си шушукат нещо. Накрая Джимин изневиделица тръгна по бързо и седна отпред така аз трябваше да съм отзад . Бяха много странни Кук да не е намислил нещо ? Беше въпроса който си задаваше Те докато не влезна в колата и седна до Кук . Вече подготвени те тръгнаха към партито а Техьонг стартира плана си. Но не знаеше от къде да я почне. Мислеше ли мислише но нищо не му идваше на ум. След 30 минути бяха близо до един тунел а този тунел си беше бая дълъг. А тъй като Юнги носеше чанти с алкохол те бяха между двете седалки и чантите скриваха леката светлина от радиото. И така Те вече измъдрел виликия си план само чакаше да влезнат в тунела. Наближиха и тъкмо влизаха а Те почна леко по леко да слага ръката си на бедрото на Кук докато си гледаше в тунела все едно вижда абсолютно всичко. Стисна го леко и продължи от вътрешния край докато не стигна малкото му приятелче почна Лего да го масажира през дънките .

Кук не знаеше какво се случва в момента. Не знаеше дали да се притеснява от това някой да не ги види или да се радва от близостта на брат си. Но реши да се отдаде и да му го върне за това че го надървя. Докато Те все още му масажираше малкия Кук направо си вкара ръката и го хвана здравата като почна да движе ръката си надолу нагоре.

И двамата бяха много превъзбудени. Искаха вече да стигнат на партито да се заключат някъде и да се почнат искаха повече от това но не можеше. Тъй като Кук бе по нисък от Те се възползва и се доближи до него колкото може повече и започна да смуче вратът му. Те нямаше как да отвърне Хосък бе до него и бе много рисковано бе тъмно но не и чак толкова да не разлепиш силуетите.

Г.Т.Т

Ще му го върна няма да го оставя така. Най накрая и аз си пъхнах ръката по навътре и хванах на Дървения му член като почнах да го изпомпвам по жестоко и бързо . Усетих как ме хвана за ръката силно. Явно бе на път пуснах члена му и затърсих по надълбоко след като намерих дестинацията си почнах да масажирам сладката му дупчица която щях да разпоря по късно. Беше ми много трудно да си движа пръстите. Кук явно усетил какво искам се настани горе долу в легнало положение колкото да ми е по лесно. Бях му много благодарен но все още целях да го вкарам в леглото на човека който прави партито.

~~~~~(˘・_・˘)(˘・_・˘)~~~~~

Ами явно това ще е главата . Без да искам я побликувах незавършена явно продължението ще е в другата глава! 🙄🤷🙍🤦❤️❤️❤️

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now