13

57 6 6
                                    

Кук бавно вземаше да се съвзема от наркотика, и бавно започваше да осъзнава че Техьонг го целува страстно. Докато осъзнаваше какво прави се дръпна рязко от Те и тръгна към вратата на стаята, пробва да отвори но не се получи. От друга страна Техьонг го гледаше много учудено. Кук завъртя ключа и отключи вратата, веднага се изпари от стаята и тръгна към своята собствена като се заключи и се хвърли на леглото.

- Какво изобщо стана? Нали той ме желаеше? Защо избяга... - Те мислише доста по тези въпроси, но накрая се отказа и си легна.

                   ~~~При Куки~~~

- Какво стана преди малко... Как изобщо му се нахвърлих. Аз май полудях. Сега как изобщо ще погледна Те в очите. Как ли се чувства той в момента. Мисля че ще трябва да му се извиня..?

Чонгкук тъкмо стана от леглото си и  почука на вратата на брат си. Вече стоеше около 10 минути пред вратата но нищо не получи никакъв отговор от страна на Те.

-Защо ли изобщо взех решението да му се извиня? Толкова ли съм тъп? Остава ми само едно нещо! Но дали ще стане? - Кук се чудеше доста време преди да действа и да постигне целта която целеше. Все още се колебаеше но най - накрая взе великото решение и се пробва да отвори врата. Каква изненада Куки ахна то беше отключено а Кук се потеше от факта че се беше мъчел толкова дали да отвореше великата врата. Все едно беше от тези шоута в който ще спечелиш 1 милион ако отговориш на един единствен въпрос.

Кук тръгна към леглото и видя фигурата на Техьонг. Той беше като едно малко сладко спящо бебе но  изобщо не беше малко бебе като го гледах беше като едно гигантско бебе което спеше много сладко. След известно време се съвзе от транса в който беше попаднал чудеше се от колко ли време го зяпаше. Докато все още си го гледаше в умът му изникна въпрос който явно скоро време намаше да изчезне. Въпросът който толкова време щеше да го мъче беше - Аз дали го обичам като нещо повече от брат? Докато мислеше как да разреши пъзелът в главата му сочи как нещо мърда и върна погледа съм към спящия Техьонг който вече явно не беше спящия а будния Те който гледаше Кук много изненадано. Куки почервеня целия и реши да се измъкне но точно когато тръгна почувства нежната и топла ръка на Тае която го спря. Замечта се нещо повече да се случи искаше го твърде много... но реши че не е време за такива работи докато не разбере дали наистина харесваше собствения си брат или беше просто моментна тръпка.

- Какво правиш във стаята ми Кук ?

-А-а-аз нищо просто щях да те питам дали си гладен ? - ох май се измъкнах... Но дали?

- А... не съм гладен може би по-късно.- Дали наистина идва за това ?.. - Нещо друго искаш ли Куки ?

- А.. не само това щях да те питам.

След това Кук веднага си тръгна след като затвори врата реши да си вземе една дълга вана и да помисли над всичко и да реши какво да прави от тук на татък с живота си.

            ~~~~~ƪ(‾.‾“)┐ƪ(‾.‾“)┐~~~~~

Знам че е много къса тази глава но това е съжалявам другата ще е по дълга обещавам! Дано ви хареса ще се постарая за напред да я правя все по вълнуваща и по вълнуваща със всяка глава ако досега сте се отекчили ще се постарая другата глава да е по забавна лека нощ обичам ви! ❤️❤️❤️

Тгนε ℓ๏vεWhere stories live. Discover now