Г.Т.Ю.
Когато взех Хосък Хьонг и Джимин тръгнахме към Те и брат му. Когато пристигнахме двамата излезнаха и отидоха пред вратата на Те. Аз нямаше смисъл да ставам те така или иначе щяха да дойдат.
Мързела си казваше думата. А как се навих изобщо да ходя на този купон. По простата причина че научих че този Феликс ще бъде там. Трябваше да кажа Те щяхме да го сплашим малко и повече да не се разправя с нас. Интересно ми бе изобщо какво общо има толкова Кук със Феликс. Не мисля че човек разбрал че отсрещния не го иска ще продължи да е след него и да го заплашва. Имаше нещо и щях да го разбера. Вече се настанихме в колата и аз потеглих към далечното парти. Явно Джимин искаше много да стои до мен въпреки че когато идвахме да забираме тези двамцата отзад Джимин стоеше плътно до Хосък Хьонг. Нямах нищо против но не исках да бъда разиграван ще е много гадно защото изпитвах нещо към него. Отстраних мислите си и се съсредоточих към пътя. Много ми се спеше едва беше минал половин час. Бях пуснал радиото поне да отблъсква противната тишина. Докато си карах забелязах тунел явно си бе доста дълъг предвид че не виждах никаква светлина освен от лапите в тунела който не вършеха голяма работа.Никой не казваше нищо. Хосък бе заспал а Те и Кук се мърдаха доста не знам какво правят но се моля да не оцапат нещо. Джимин бе забил поглед в пътя със сигурност не виждаше нищо но не гледаше на никъде. Съсредоточих се към пътя и след време усетих нещо гаделичкащо близо до копчето на дънките ми когато погледах какво беше се шокирах. Не че нямаше да ми бъде приятно но точно сега докато карам ли намери Джимин. Не го погледнах исках да опитам да се съсредоточа към пътя но беше много трудно. Дано не катострофираме . След малко трудности Джимин бе откопчал панталона ми и бе почнал да масажира малкия Юнги. Но защо не бръкна и през боксерките беше хубаво но щеше да е още по ако не бе през гадния плат. Мисля че той усещаше че не бях напълно щастлив от случващото се явно иска да ме дразни. Жалко че не мога да му го върна. Наближавахме изхода усещах го а Джимин все още ме мачкаше през плата. Не издържах и го погледнах жално исках повече а той не ми го предоставяше. Накрая явно разбрал молитвите ми бръкна и през боксерките и хвана много надървения ми член като почна да движи ръката си на горе и на долу. Бе много добър но все още тайничко изпитвах съмнение към действията му. Жалко че не за малко време виждах края на тунела и Джимин побърза да изкара ръката си. Бях меко казано много разочарован и не ми пукаше ако това си личеше. Вече излезнали от тунела имах по добра видимост погледнах пак в огледалото за задно виждане и погледнах към всеки Хосък все още спеше а Кук гледаше към прозореца силно зачервен. А Техьонг той явно бе в рая. Не само на мен ми се е случило нещо хубаво. Засмях се аз като приковах всички погледи към мен и бързо се загледах в пътя. След като изчаках пак всички да си върнат погледите на другаде погледнах и към Джимин. Бе зачервен но не толкова явно се бе успокойм от работите който вършеше.
- 30 minutes later-
Най-накрая бяхме пристигнали на купона. Той беше в разгара си музиката се чуваше от всяко кътче на къщата. Всеки се подаваше от прозорците и викаха неща който не чувах. Бяха много пияни а едва беше 23:00 часът. След като всички слезнахме трябваше да събудим Хосък Хьонг. Една много не по-силна работа. Аз по принцип спя много но бързо се будя а той не спи толкова много но щом става дума за събуждане това тук не се събужда.
Джимин бе пръв бута го удря го но не стана. След това пробва Кук той явно изобщо не го бе жал стовари лакътя си върху интимните му части мен ме заболя а какво ли му е на него. Но не се събуди това бе явно нямаше да я бъде скоро време. Бе ред на Те той го хвана за раменете и почна да го клати с колкото сила разполагаше но пак нищо. Накрая опитах аз хванах го за крачолите и го изнесах от колата не знам как не се събуди като го претрепахме от бой. Куче марка. Беше невъзможен щом заспеше. Спогледах ме се и решихме да го вкараме в някоя стая и да го оставим да спи. Дано когато се събуди да не го боли всичко. Всички се надявахме в това но едно малко предчувствие изобщо не мислише така.
YOU ARE READING
Тгนε ℓ๏vε
FanfictionКим Техьонг е 17 годишно момче със строго семейство и ужасен живот. Единствения човек, който е до него и крепи живота му, е малкия му брат Ким Чонгкук, който е на 15 години. Те не е много добър ученик и почти всяка седмица бива бит от родителите с...